Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 00:09
Verwijderd
De laatste tijd ben ik nogal into cabaret en dat soort dingen, met name wat betreft de droge humor. Wie heeft er hier zin om een geweldige komedische act te bedenken? Een leuk humoristisch verhaal kan ook. Dan veroveren we daarna de wereld en dan kunnen we alle cola naar de arme landen brengen zodat ze daar ook hun tanden kapot kunnen drinken en ze sneller doodgaan, waardoor ook hun economie op gang kan komen.
Advertentie
Oud 11-08-2003, 00:12
Verwijderd
We bakken 16 miljoen space koekjes. (ik doe het bakwerk)
Jij, met je overweldigende talent doet de PR, heel Nederland zal stoned zijn, en zijn geld aan ons geven.
Maar ik hou het liever zelf. Jij mag je aandeel wel aan de kindertjes in Afrika geven.
Oud 11-08-2003, 01:24
Verwijderd
Hey, een ***** Begin je een vervolgserie? >:]

Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 07:39.
Oud 11-08-2003, 06:39
Isa
Isa is offline
Jij, ik, slagroom, handboeien... Nog vragen?

ja, kan ik ooit vrijwillig stoppen met dit spel met geheugen erbij en al zodat ik in vrijheid in de zon lig,.

sm is oke maar leugens niet
Oud 11-08-2003, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-08-2003 @ 02:24:
Hey, een ***** Begin je een vervolgserie? >:]
Hey Mash, wees maar niet bang hoor. Mijn thread is alweeeer gedegradeerd, dit keer naar Toneel en Cultuur. Nu komt er echt geen ene dooie kip meer naar kijken. Best humor eigenlijk, die hou ik erin.
Oud 12-08-2003, 18:55
alpha
alpha is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 11-08-2003 @ 08:46:
Hey Mash, wees maar niet bang hoor. Mijn thread is alweeeer gedegradeerd, dit keer naar Toneel en Cultuur. Nu komt er echt geen ene dooie kip meer naar kijken. Best humor eigenlijk, die hou ik erin.
Slotje? Dat is waar je om vraagt?
Kijk, als je hier reacties wilt, moet je serieus doen. Nee, op de manier hoe jij doet, krijg je geen reacties nee. Maar wil je eigenlijk wel dat er mensen serieus op reageren??

Regels voor berichten