Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 00:13
Brutus
Brutus is offline
mn vriendin is op vakantie geweest naar italie.
ze kwam van8 terug en ze wou afspreken.
gedaan dus.
toen heeft ze me verteld dat ze toen ze dronken is gekust door een jongen onder haar nek( dus niet op haar borsten maar tussen haar borsten en nek ) en ze zegt dat er niks anders is gebeurd en dat t kwam omdat ze dronken was.

nou, ik heb t uitgemaakt.
ik voel me er niet goed door maar ik ben gewoon bang dat t verder is gegaan dan dat, liever ludevude dan bedrogen worden.

heeft iemand tips of dergelijke?
Oud 02-08-2003, 00:38
Verwijderd
Ehm ja, ik vind het niet zo'n rampzalig verhaal, had ze kleren nog aan? Waar gebeurde het, zulk soort dingen zou ik vragen.Heeft ze spijt? Heeft ze excuses aangeboden, of was het gewoon zo van.. mjah dat en dat is gebeurd enzo, en ach ja, zal wel?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:41
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik vind het al heel wat dat ze het je gelijk verteld heeft, ik vind niet dat je te snel moet oordelen, praat er met haar over, als je haar niet gelooft is er toch al iets mis met jullie relatie en moet je er gewoon al mee kappen, of er nu iets meer is gebeurd of niet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 00:43
Brutus
Brutus is offline
ze zegt dat dat alles is wat ze herinnert.
en ze had haar kleren aan maar met een enorme decoltee (of hoe je dat ook schrijft )

ze heeft haar excuses aangeboden, en ze heeft gehuild enz.

maar ik voel gewoon mijn eer kapotgemaakt om t zo maar te zeggen...
Oud 02-08-2003, 00:44
Brutus
Brutus is offline
t was in een bar in italie
Oud 02-08-2003, 00:44
Eurydice
Eurydice is offline
Nou, sorry, maar ik vind je reactie nogal overdreven. Dat ze dat meteen zo aan je verteld geeft toch aan dat ze je respecteert en graag eerlijk tegen je wil zijn. En dat straf jij af door het uit te maken?!! Btje krom vind ik. Als ze nou met hem had gezoend, à la, maar dat heeft ze niet gedaan, zegt ze (en welke reden heb jij om haar te wantrouwen? Ze had ook niks kunnen zeggen en dan was je hier waarschijnlijk nooit achter gekomen). Oftwel ze is niet vreemdgegaan en ze is eerlijk tegen jou, wat wil je nou nog meer???
Oud 02-08-2003, 00:50
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 02-08-2003 @ 01:44:
Nou, sorry, maar ik vind je reactie nogal overdreven. Dat ze dat meteen zo aan je verteld geeft toch aan dat ze je respecteert en graag eerlijk tegen je wil zijn. En dat straf jij af door het uit te maken?!! Btje krom vind ik. Als ze nou met hem had gezoend, à la, maar dat heeft ze niet gedaan, zegt ze (en welke reden heb jij om haar te wantrouwen? Ze had ook niks kunnen zeggen en dan was je hier waarschijnlijk nooit achter gekomen). Oftwel ze is niet vreemdgegaan en ze is eerlijk tegen jou, wat wil je nou nog meer???
in een relatie hoor je toch eerlijk tegenover elkaar te zijn of heb ik dat mis??

bedankt voor de reactie's in ieder geval
Oud 02-08-2003, 00:56
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Rambo schreef op 02-08-2003 @ 01:50:
in een relatie hoor je toch eerlijk tegenover elkaar te zijn of heb ik dat mis??

dat is ze toch ook?
Oud 02-08-2003, 00:57
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Rambo schreef op 02-08-2003 @ 01:50:

En dat is ze toch? niets aan de hand dus.

Ik denk dat je er niet zo druk om moet maken. Als je het hier voor al uitmaakt ga jij nog een hoop mislukte relaties tegenkomen in je leven. Zet je trots ff opzij en denk normaal na
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 01:08
Brutus
Brutus is offline
hmm ik spreek morgen weer met haar af...
dankjewel allemaal
Oud 02-08-2003, 01:39
Jeronimo
Jeronimo is offline
Pfff...Italianen zijn extreem opdringerig dus als ze met zo'n enorme decoltee zich laat zatvoeren in een bar vol italianen is ze ofwel gewoon dom, ofwel zocht ze het gewoon.

Het is goed dat ze eerlijk tegen je was, maar als ze zich niets meer kan herrineren???

Sorry ik help niet echt he, maar zo denk ik erover...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 02:01
Brutus
Brutus is offline
Citaat:
Jeronimo schreef op 02-08-2003 @ 02:39:
Pfff...Italianen zijn extreem opdringerig dus als ze met zo'n enorme decoltee zich laat zatvoeren in een bar vol italianen is ze ofwel gewoon dom, ofwel zocht ze het gewoon.

Het is goed dat ze eerlijk tegen je was, maar als ze zich niets meer kan herrineren???

je helpt me wel
zo d8 ik er namelijk ook over
thanks man
Oud 02-08-2003, 02:25
snoopy
snoopy is offline
nou... ik vind niet dat je vriendin echt iets ergs heeft gedaan. Ik snap dat je het absoluut niet leuk vindt, maar om het nou gelijk uit te maken... beetje hard. ik zou dr nog een kans geven.
Oud 02-08-2003, 07:01
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Hmz je vindt dit vreemdgaan?
Oud 02-08-2003, 07:49
Verwijderd
Wees blij dat ze het direct vertelde.

Het zou mijn vertrouwen wel schaden, maar aangezien ze:
1. Niet terug zoende.
2. Het gelijk vertelde.
3. Zich duidelijk schuldig voelt erover.
4. De kans dat het weer gebeurt dus klein is..

.. zou ik het niet uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 09:45
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Vind je dat nu zelf een reden om het uit te maken?
Dat zegt dan ook veel over hoeveel je voor haar voelt...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 09:56
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 02-08-2003 @ 10:45:
Vind je dat nu zelf een reden om het uit te maken?
Dat zegt dan ook veel over hoeveel je voor haar voelt...
Met jouw tweede zin ben ik het eens,
maar ik denk niet dat het werkelijk van belang is hoever zij is gegaan met die jongen. Dat zij dronken wil worden en tijdens haar dronkenschap iets lichamelijks wil uitoefenen met een ander, zegt voor mij ook hoeveel zij voor hém voelt!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 10:02
Demiurge
Demiurge is offline
Ik vind 'ik was dronken' de meest belachelijke smoes, als mijn vriendin zou beginnen met 'ik was dronken' kon ze gelijk weg gaan, ik vind dat geen excuus.
Als je had gezegt, ik voelde me wel seksueel aangetrokken tot die persoon kon ik het nog begrijpen...

Ik was dronken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 10:19
little nemo
little nemo is offline
ja dronken zijn is echt geen excuus ofzo, maar als je haar echt heel leuk vindt en zij jou ook ben je echt stom als je dr zomaar laat gaan; je gaat toch niet een hele leuke relatie weggooien vanwege 1 foutje?? ....lijkt me zonde...btw heb ik ook niet gedaan
Oud 02-08-2003, 10:23
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
1 foutje teveel voor hem en zo zullen er nog wel veel meer over denken.. Het hoort in principe gewoon niet zij is (was) zijn vriendin als meisje zijnde duw je dan een jongen weg of ze nou dronken is of niet.

Dronken zijn is gewoon een foute smoes. Als je weet dat je niet tegen drank kan en dus dingen niet meer herinnert drink dan gewoon niet.. simpel...

Ik hoop heel erg dat jullie er alsnog samen uitkomen...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 02-08-2003 @ 10:56:
Met jouw tweede zin ben ik het eens,
maar ik denk niet dat het werkelijk van belang is hoever zij is gegaan met die jongen. Dat zij dronken wil worden en tijdens haar dronkenschap iets lichamelijks wil uitoefenen met een ander, zegt voor mij ook hoeveel zij voor hém voelt!
Vind je?

Ik ben van mening dat een mens maar een mens is, ik geloof niet in langdurige relaties waarin er nooit seksuele gevoelens ontstaan voor een ander.
En dat betekent niet noodzakelijk dat je niet meer van je vriend/vriendin houdt. Wat men ook mag beweren.
Mensen zouden beter wat minder jaloers zijn en wat meer nadenken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:38
BCR
BCR is offline
Citaat:
******** schreef op 02-08-2003 @ 08:49:
Wees blij dat ze het direct vertelde.

Het zou mijn vertrouwen wel schaden, maar aangezien ze:
1. Niet terug zoende.
2. Het gelijk vertelde.
3. Zich duidelijk schuldig voelt erover.
4. De kans dat het weer gebeurt dus klein is..

.. zou ik het niet uitmaken.
Jup. Mee eens.

En je hebt dr ook laten weten dat je niet over je heen laat lopen, dus kan je dr nu weer terugnemen .
Oud 02-08-2003, 18:29
Cerberus
Cerberus is offline
Tjah, ik weet niet of dit de eerste keer is dat zoiets gebeurt is, of dat het vaker is voorgekomen. Als het al vaker is voorgekomen kan ik me wel voorstellen dat dit de 'druppel' was, maar mocht het zo zijn dat dit het eerste incident was...tjah, dan heb je naar mijn mening niet de goede beslissing genomen. Ze heeft er, zoals al eerder is aangegeven, duidelijk spijt (voor iets wat opzich niet heel ernstig is) van, en ik denk dat het niet snel weer zal gebeuren.

Citaat:
Jeronimo schreef op 02-08-2003 @ 02:39:

wat een heerlijk vooroordeel....
Oud 02-08-2003, 18:37
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 02-08-2003 @ 12:51:
Vind je?

Ik ben van mening dat een mens maar een mens is, ik geloof niet in langdurige relaties waarin er nooit seksuele gevoelens ontstaan voor een ander.
En dat betekent niet noodzakelijk dat je niet meer van je vriend/vriendin houdt. Wat men ook mag beweren.
Het ligt er ook maar net aan een welksoortige relatie je met elkaar aangaat. Natuurlijk zijn er mensen die elkaar liever vrij laten, maar ik denk niet dat dat het uitgangspunt moet zijn. Naar mijn mening is een seksueel gevoel waarin pure geilheid de boventoon voert ook richting de partner niet wenselijkheid, omdat het ons afleidt van de werkelijke kern en ons ons doet verdrinken in lust en lichamelijkheid. Wellicht is het logisch dat, als beiden accepteren dat er pure geilheid voor elkaar gevoeld wordt, je ook moet accepteren dat de partner geilheid voor een ander zal voelen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:44
Rens
Rens is offline
Ik denk je reactie op zoiets afhangt van
a. je gevoelens voor diegene, en
b. de lengte, en hevigheid van de relatie...
Dus als je dat vermeldt, en jullie hebben nog maar 2 weken, dan had ik 't denk ik ook wel uitgemaakt, maar na 6 maanden is het al anders, dan kun je jezelf afvragen in hoeverre het goed zat, en of je, na die 6 maanden, nog wel door wilt gaan, en als er dan zoiets gebeurd.. Tsja, dan moet je maar net genoeg van haar houden om je trots opzij te zetten...
(Ok, na 2 weken kun je natuurlijk ook al een dik hevige relatie hebben..)
Oud 02-08-2003, 18:52
MissMorena
MissMorena is offline
Ik vindt dat excuus met "ïk was dronken" ook slap, drink dan niet
maaar wat ik er wel bij moet vermelden is wees blij dat ze je het meteen heeft vertelt!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:11
Verwijderd
Iedereen vind 'ik was dronken' een slap excuus, en als excuus is het dat ook, maar als oorzaak niet. Als je dronken bent duurt het wat langer voordat je nadenkt, als iemand je dan kunt duw je diegene dus niet meteen weg maar pas na een halve minuut ofzo, en ja, dan ben je al gekust. Los daarvan is dronkenschap natuurlijk belachelijk, maar er zijn echt een hoop jongeren die graag dronken zijn en het dus expres doen, het lekker vinden, en als zij dat ook vindt is dat toch niet vreemd.
Daarnaast is ze eerlijk tegen je. Als ze het niet gezegd had, dan was ze gekust én had ze iets voor je verzwegen, maar dan was het nu nog gewoon aan geweest. Dus voor gekust worden en dat zeggen maak jij het uit, maar als iemand gekust wordt en dat niet zegt laat je het aan? Erg vreemd (even er van uit gaand dat je er niet op een andere manier achter was gekomen, want het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat zou gebeuren).
Daarnaast is een relatie gebaseerd op liefde en vertrouwen, niet op kusjes. Is ze verliefd op je, houdt ze van je? Ben jij verliefd op haar en/of hou je van haar? Ze is eerlijk tegen je geweest, dus je kunt haar vertrouwen. Kun jij haar vertrouwen?
Als je het uitmaakt omdat zij een kusje onder haar nek kreeg, dan ga je er dus eigenlijk van uit dat jullie relatie voor een erg groot deel gebaseerd is op het feit dat jullie de enigen zijn die elkaar kusjes mogen geven (op andere plaatsen dan de wangen).
Ik vind dus dat je je aanstelt.
Maargoed, als jij je beter voelt zonder relatie, dan in een liefdevolle relatie met een meisje dat ooit een kus heeft gekregen van een Italiaanse jongen, ga dan toch gerust je gang...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rambo schreef op 02-08-2003 @ 01:13:
nou, ik heb t uitgemaakt.
Sukkel

Ja sory hoor, maar als ze echt was vreemdgegaan had ze je dit echt niet verteld. Ik heb ditzelfde meegemaakt met m'n nu-ex-vriendin (en nee, dat is niet de reden dat het uit was), en ik vond het alleen maar lief dat ze het eerlijk vertelde.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*applaus*

Niks aan toe te voegen. Mensen schijnen niet te kunnen onderkennen dat onze drijfveer nog altijd onze voortplanting is, en op het moment dat je remmingen weg gaan nemen door wat alcohol te nuttigen, vertroebelt dat je reactievermogen.

M'n ex heeft (heel even) gezoend met een jongen tijdens een schoolfeest, op zijn initiatief. Ik ben er nieteens boos ovr geweest, ik heb d'r een knuffel gegeven en gezegd dat ik het heel fijn vond dat ze me dit eerlijk verteld had.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:55
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
Vind je?

Flink zo, meisje!

Als we geen seksuele gevoelens zouden hebben voor andere dan zou trouw zijn toch geen moeilijke opgave zijn.

Hehe, laat ze eerst maar denken dat ze je kwijt is Rambo, daarna pas je relatie verder zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Jeronimo schreef op 02-08-2003 @ 20:55:
Flink zo, meisje!

Als we geen seksuele gevoelens zouden hebben voor andere dan zou trouw zijn toch geen moeilijke opgave zijn.

Ik zei dat omdat er nog altijd mensen zijn die dat niét vinden, en die dus een slippertje beschouwen als een teken dat de ander niet meer van hem/haar houdt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Vind je?

Helemaal met je eens!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:50
LilDushi
LilDushi is offline
ze heeft het je eerlijk verteld en ze heeft gehuild enzo...dan vind ik wel dat je te snel en hard bent geweest.....
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:42
Verwijderd
Ik vind je reactie wel erg overdreven. Ten eerste verteld ze het eerlijk, ten tweede was het een klein kusje.

Je had er eerst goed over na moeten denken voordat je haar koud aan de kant zette.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:25
Ninnoc
Ninnoc is offline
bij voorbaat sorry voor de lompe reactie.

ik vind het een kutactie van je. Als mijn vriend zo had gereageert had ie niet eens de kans gehad het uit te maken maar was ik m voorgeweest. Kerel, het was maar een kusje en fuck ze was ook nog dronken. Je reageert alsof zo daar een mega gangbang heeft gehad ofzo. Het was niet haar initiatief ook, hoe kut zou jij je voelen als jij tijdens het uitgaan spontaan op je mond gezoend zou worden, je zou dat netjes vertellen aan haar en zij zou je keihard dumpen. Het was niet eens jou schuld.
een KUSJE, heeft ze ook niet gewone vrienden die ze een kus geeft? Ik zelf heb op mijn vorige vakantie zelf in 1 bed geslapen met jongens, mijn vriendje had me maar te vertrouwen, wat hij ook deed. Bovendien komt jaloezie vaak voort uit eigen onzekerheid.
Kortom ik vind echt dat je overdrijft
Oud 03-08-2003, 18:02
Thomas
Thomas is offline
Je bent te voorbarig geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 03:20
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2003 @ 20:21:

M'n ex heeft (heel even) gezoend met een jongen tijdens een schoolfeest, op zijn initiatief. Ik ben er nieteens boos ovr geweest, ik heb d'r een knuffel gegeven en gezegd dat ik het heel fijn vond dat ze me dit eerlijk verteld had.
Kijk, dit goedkeuren en d'r nog even bij knuffelen vind ik wel weer erg ver gaan, volgens mij verliest een vrouw ook respect voor je als je zo reageert. Maar de topicstarter is wel een beetje voorbarig.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 09:50
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
********** schreef op 05-08-2003 @ 04:20:
Kijk, dit goedkeuren en d'r nog even bij knuffelen vind ik wel weer erg ver gaan, volgens mij verliest een vrouw ook respect voor je als je zo reageert.
ja want wij vrouwen willen allemaal een bezitterige jaloerse macho-vriend
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:33
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Wawl schreef op 03-08-2003 @ 19:02:
Je bent te voorbarig geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:56
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ze is eerlijk tegen je geweest, waarschijnlijk omdat ze een erg schuldgevoel had, en ze wilde waarschijnlijk niet dat die jongen haar kuste. Ik vind je overdreven dat je het direct hebt uitgemaakt
Oud 05-08-2003, 12:13
maffemartin
maffemartin is offline
jou reactie is inderdaad overdreven ja. Ik denk dat je er nog wel spijt van krijgt.

Mijn vriendin is op vakantie dus echt vreemdgegaan en heeft het me ook eerlijk verteld maar omdat ze vaker dan 1 keer is vreemdgegaan heb ik het uitgemaakt.
Oud 05-08-2003, 12:20
lucky*me
lucky*me is offline
B-tje Overdreven om het meteen uit te maken!
Ze verteld het je toch eerlijk!! Daar heb je geluk mee!

Probeer nog te redden wat er te redden valt! zouk zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:23
Kanarya1982
Kanarya1982 is offline
Goedzo Jongen,als ze echt van je had gehouden had ze zoiets nooit gedaan,van een hoer kan je geen huisvrouw maken !!!
Oud 05-08-2003, 13:06
Vevay
Wat fout.
Ze heeft het je verteld (al lijkt me dat vanzelfsprekend), ze wilde het zelf niet, heeft spijt.
Geef haar nog een kans.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 14:14
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2003 @ 20:21:

wat ontzettend lief van je! echt een perfecte reactie
Oud 05-08-2003, 14:20
VG
VG is offline
Dronken zijn is nooit een excuus als je vreemd bent gegaan...

Maar ik denk niet dat het hier echt een kwestie van vreemdgaan is. En ze heeft t je ook direct verteld, dus ja maybe wat extreme reactie...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:45
lieve
lieve is offline
Ik ken dat gevoel van liever liefdesverdriet dan bedrogen worden.
één van m'n ex-lieven is ook eens teruggekeerd van vakantie. Hij was toen samen met de ouders van z'n beste vriend mee naar Spanje gegaan.
Die beste vriend had tegen z'n vriendin vanalle verhalen gaan vertellen over hem en een meisje daar toen op de camping.
Zij vertelde die aan mij.
Ik sprak hem daarover aan, en zei dat er inderdaad een meisje was waar hij het heel goed mee kon vinden. En dat ze adressen enzo uitgewisseld hadden , maar verder niets gebeurd was.
Sorry maar daar kan ik het niet mee hebben.
Hij had hier bij ons al een 'imago' van 'macho' en 'meisjesverslinder'( toen dacht ik dat dat allemaal opgeblazen was!).
Maar ik kon er maar niet van over, dat hij daar niets met dat meisje zou gedaan hebben.
Heb het dan ook meteen uitgemaakt.

Ik zou naar mijn gevoel dus zeggen, dat je juist gehandelt hebt.
Oud 05-08-2003, 21:19
WB_Oud
WB_Oud is offline
Deze vakantie (zondag) stond ik dus ook met dat dilemma, en god zij dank dat ik besloten heb het niet uit te maken... Mijn probleem was dat ze er niet/nauwelijks over wilde praten. Ik heb alles, tot aan de laatste woord, er met moeite uit moeten knijpen (figuurlijk gesproken natuurlijk), maar goed dat ik alles kon checken d.m.v. een vriendin (afzonderlijke verhalen, stemden overeen dus er was niets gebeurt, althans niet gezoent). Alvast wat verhoortechnieken geleerd voor mijn werk later

Ik heb een paar lange gesprekken met mijn vriendin gehad hierna, vooral over dat ik het niet eens zo vreselijk had gevonden als ze met een ander had gezoent zelfs, zolang ze alles maar meteen vertelde de vorige keer. En die boodschap is overgekomen, dus ik denk dat ik me noooooit meer zorgen hoef te maken. Gelukkig. Dat was me een zware tijd...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 02:06
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 05-08-2003 @ 10:50:
ja want wij vrouwen willen allemaal een bezitterige jaloerse macho-vriend
Wat is dat nou voor vreemde opmerking? Als je het niet zomaar goed vind dat je vriendin vreemdgaat, dan ben je meteen een macho? Als je me zou kennen zou je weten dat ik verre van een macho ben, maar vreemdgaan zomaar pikken doe ik toch ook niet. Zou jij je vriend omhelsen dan?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 08:46
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Heeyz....

Als jouw vriendin of nu gezegd ex-vriendin verteld heeft dat het zo gegaan is ....
Dan is dat toch de waarheid als jullie een goede relatie hebben..
In een relatie vertrouw je elkaar en vertel je mekaar de waarheid..
En als zij echt van je houd, dan is dit de waarheid....

Ik zou nog maar goed nadenken of het wel verstandig was om uit te maken , want dit is namelijk niet echt vreemd gaan!
vreemd gaan is zoenen of met iemand anders naar bed gaan!
geen kus onder je nek....

Ik zou echt nadenken of je dit wel wilt...
Praat anders nog een keer goed met haar en als zij dit verhaal nog een tweede keer verteld, zegt ze echt wel de waarheid!

sucses

liefs, mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten