Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je er niet zo druk om moet maken. Als je het hier voor al uitmaakt ga jij nog een hoop mislukte relaties tegenkomen in je leven. Zet je trots ff opzij en denk normaal na ![]() |
![]() |
|
![]() |
Pfff...Italianen zijn extreem opdringerig dus als ze met zo'n enorme decoltee zich laat zatvoeren in een bar vol italianen is ze ofwel gewoon dom, ofwel zocht ze het gewoon.
Het is goed dat ze eerlijk tegen je was, maar als ze zich niets meer kan herrineren??? Sorry ik help niet echt he, maar zo denk ik erover... |
![]() |
||
Citaat:
je helpt me wel zo d8 ik er namelijk ook over ![]() thanks man
||
![]() |
Citaat:
maar ik denk niet dat het werkelijk van belang is hoever zij is gegaan met die jongen. Dat zij dronken wil worden en tijdens haar dronkenschap iets lichamelijks wil uitoefenen met een ander, zegt voor mij ook hoeveel zij voor hém voelt! |
![]() |
|
ja dronken zijn is echt geen excuus ofzo, maar als je haar echt heel leuk vindt en zij jou ook ben je echt stom als je dr zomaar laat gaan; je gaat toch niet een hele leuke relatie weggooien vanwege 1 foutje?? ....lijkt me zonde...btw heb ik ook niet gedaan
|
1 foutje teveel voor hem en zo zullen er nog wel veel meer over denken.. Het hoort in principe gewoon niet zij is (was) zijn vriendin als meisje zijnde duw je dan een jongen weg of ze nou dronken is of niet.
Dronken zijn is gewoon een foute smoes. Als je weet dat je niet tegen drank kan en dus dingen niet meer herinnert drink dan gewoon niet.. simpel... Ik hoop heel erg dat jullie er alsnog samen uitkomen... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben van mening dat een mens maar een mens is, ik geloof niet in langdurige relaties waarin er nooit seksuele gevoelens ontstaan voor een ander. En dat betekent niet noodzakelijk dat je niet meer van je vriend/vriendin houdt. Wat men ook mag beweren. Mensen zouden beter wat minder jaloers zijn en wat meer nadenken. |
![]() |
||
Citaat:
En je hebt dr ook laten weten dat je niet over je heen laat lopen, dus kan je dr nu weer terugnemen ![]()
||
![]() |
Tjah, ik weet niet of dit de eerste keer is dat zoiets gebeurt is, of dat het vaker is voorgekomen. Als het al vaker is voorgekomen kan ik me wel voorstellen dat dit de 'druppel' was, maar mocht het zo zijn dat dit het eerste incident was...tjah, dan heb je naar mijn mening niet de goede beslissing genomen. Ze heeft er, zoals al eerder is aangegeven, duidelijk spijt (voor iets wat opzich niet heel ernstig is) van, en ik denk dat het niet snel weer zal gebeuren.
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk je reactie op zoiets afhangt van
a. je gevoelens voor diegene, en b. de lengte, en hevigheid van de relatie... Dus als je dat vermeldt, en jullie hebben nog maar 2 weken, dan had ik 't denk ik ook wel uitgemaakt, maar na 6 maanden is het al anders, dan kun je jezelf afvragen in hoeverre het goed zat, en of je, na die 6 maanden, nog wel door wilt gaan, en als er dan zoiets gebeurd.. Tsja, dan moet je maar net genoeg van haar houden om je trots opzij te zetten... (Ok, na 2 weken kun je natuurlijk ook al een dik hevige relatie hebben..)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen vind 'ik was dronken' een slap excuus, en als excuus is het dat ook, maar als oorzaak niet. Als je dronken bent duurt het wat langer voordat je nadenkt, als iemand je dan kunt duw je diegene dus niet meteen weg maar pas na een halve minuut ofzo, en ja, dan ben je al gekust. Los daarvan is dronkenschap natuurlijk belachelijk, maar er zijn echt een hoop jongeren die graag dronken zijn en het dus expres doen, het lekker vinden, en als zij dat ook vindt is dat toch niet vreemd.
Daarnaast is ze eerlijk tegen je. Als ze het niet gezegd had, dan was ze gekust én had ze iets voor je verzwegen, maar dan was het nu nog gewoon aan geweest. Dus voor gekust worden en dat zeggen maak jij het uit, maar als iemand gekust wordt en dat niet zegt laat je het aan? Erg vreemd (even er van uit gaand dat je er niet op een andere manier achter was gekomen, want het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat zou gebeuren). Daarnaast is een relatie gebaseerd op liefde en vertrouwen, niet op kusjes. Is ze verliefd op je, houdt ze van je? Ben jij verliefd op haar en/of hou je van haar? Ze is eerlijk tegen je geweest, dus je kunt haar vertrouwen. Kun jij haar vertrouwen? Als je het uitmaakt omdat zij een kusje onder haar nek kreeg, dan ga je er dus eigenlijk van uit dat jullie relatie voor een erg groot deel gebaseerd is op het feit dat jullie de enigen zijn die elkaar kusjes mogen geven (op andere plaatsen dan de wangen). Ik vind dus dat je je aanstelt. Maargoed, als jij je beter voelt zonder relatie, dan in een liefdevolle relatie met een meisje dat ooit een kus heeft gekregen van een Italiaanse jongen, ga dan toch gerust je gang... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja sory hoor, maar als ze echt was vreemdgegaan had ze je dit echt niet verteld. Ik heb ditzelfde meegemaakt met m'n nu-ex-vriendin (en nee, dat is niet de reden dat het uit was), en ik vond het alleen maar lief dat ze het eerlijk vertelde. |
![]() |
||
Citaat:
Niks aan toe te voegen. Mensen schijnen niet te kunnen onderkennen dat onze drijfveer nog altijd onze voortplanting is, en op het moment dat je remmingen weg gaan nemen door wat alcohol te nuttigen, vertroebelt dat je reactievermogen. M'n ex heeft (heel even) gezoend met een jongen tijdens een schoolfeest, op zijn initiatief. Ik ben er nieteens boos ovr geweest, ik heb d'r een knuffel gegeven en gezegd dat ik het heel fijn vond dat ze me dit eerlijk verteld had. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als we geen seksuele gevoelens zouden hebben voor andere dan zou trouw zijn toch geen moeilijke opgave zijn. Hehe, laat ze eerst maar denken dat ze je kwijt is Rambo, daarna pas je relatie verder zetten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
bij voorbaat sorry voor de lompe reactie.
ik vind het een kutactie van je. Als mijn vriend zo had gereageert had ie niet eens de kans gehad het uit te maken maar was ik m voorgeweest. Kerel, het was maar een kusje en fuck ze was ook nog dronken. Je reageert alsof zo daar een mega gangbang heeft gehad ofzo. Het was niet haar initiatief ook, hoe kut zou jij je voelen als jij tijdens het uitgaan spontaan op je mond gezoend zou worden, je zou dat netjes vertellen aan haar en zij zou je keihard dumpen. Het was niet eens jou schuld. een KUSJE, heeft ze ook niet gewone vrienden die ze een kus geeft? Ik zelf heb op mijn vorige vakantie zelf in 1 bed geslapen met jongens, mijn vriendje had me maar te vertrouwen, wat hij ook deed. Bovendien komt jaloezie vaak voort uit eigen onzekerheid. Kortom ik vind echt dat je overdrijft
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik ken dat gevoel van liever liefdesverdriet dan bedrogen worden.
één van m'n ex-lieven is ook eens teruggekeerd van vakantie. Hij was toen samen met de ouders van z'n beste vriend mee naar Spanje gegaan. Die beste vriend had tegen z'n vriendin vanalle verhalen gaan vertellen over hem en een meisje daar toen op de camping. Zij vertelde die aan mij. Ik sprak hem daarover aan, en zei dat er inderdaad een meisje was waar hij het heel goed mee kon vinden. En dat ze adressen enzo uitgewisseld hadden , maar verder niets gebeurd was. Sorry maar daar kan ik het niet mee hebben. Hij had hier bij ons al een 'imago' van 'macho' en 'meisjesverslinder'( toen dacht ik dat dat allemaal opgeblazen was!). Maar ik kon er maar niet van over, dat hij daar niets met dat meisje zou gedaan hebben. Heb het dan ook meteen uitgemaakt. Ik zou naar mijn gevoel dus zeggen, dat je juist gehandelt hebt.
|
Deze vakantie (zondag) stond ik dus ook met dat dilemma, en god zij dank dat ik besloten heb het niet uit te maken... Mijn probleem was dat ze er niet/nauwelijks over wilde praten. Ik heb alles, tot aan de laatste woord, er met moeite uit moeten knijpen (figuurlijk gesproken natuurlijk), maar goed dat ik alles kon checken d.m.v. een vriendin (afzonderlijke verhalen, stemden overeen dus er was niets gebeurt, althans niet gezoent). Alvast wat verhoortechnieken geleerd voor mijn werk later
![]() Ik heb een paar lange gesprekken met mijn vriendin gehad hierna, vooral over dat ik het niet eens zo vreselijk had gevonden als ze met een ander had gezoent zelfs, zolang ze alles maar meteen vertelde de vorige keer. En die boodschap is overgekomen, dus ik denk dat ik me noooooit meer zorgen hoef te maken. Gelukkig. Dat was me een zware tijd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heeyz....
Als jouw vriendin of nu gezegd ex-vriendin verteld heeft dat het zo gegaan is .... Dan is dat toch de waarheid als jullie een goede relatie hebben.. In een relatie vertrouw je elkaar en vertel je mekaar de waarheid.. En als zij echt van je houd, dan is dit de waarheid.... Ik zou nog maar goed nadenken of het wel verstandig was om uit te maken , want dit is namelijk niet echt vreemd gaan! vreemd gaan is zoenen of met iemand anders naar bed gaan! geen kus onder je nek.... Ik zou echt nadenken of je dit wel wilt... Praat anders nog een keer goed met haar en als zij dit verhaal nog een tweede keer verteld, zegt ze echt wel de waarheid! sucses ![]() liefs, mij |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nu?? jultjeeeeeeH | 22 | 08-11-2011 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Bespreek je weleens het onderwerp vreemdgaan met je huidige vriend/vriendin meisje833 | 40 | 09-07-2005 18:26 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?! inferno3000 | 108 | 25-06-2005 11:19 | |
Liefde & Relatie |
is dat wel vreemdgaan? steentje | 37 | 06-03-2003 12:28 |