Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als je wat beter op had gelet op dit forum had je geweten dat het bij 'drugs' lang niet altijd om 'prettig voelen' gaat. Bij paddo's bijvoorbeeld gaat het daar niet om, maar om de ervaring, waar jij je nu totaal nix van voor kunt stellen. Mensen die dit doen worden er vaak wel slimmer van zodat ze niet meer van die domme vragen hoeven te stellen. Misschien iets voor jou?
||
Citaat:
Laat mij de vraag anders stellen: Waarom zou je - als de ervaring je bekend is - nog drugs en/of alcohol gebruiken? |
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, heren. Rico stelt een acceptabele vraag. Waarom alcohol? Ik voor mij (en ik drink heus niet veel: alleen des avonds een slaapmutsje): ik krijg er zo'n warm gevoel van.
Met drugs laat Mickey zich niet in. Dat is des paupers. ![]()
|
![]() |
Sprak Julius Caesar ook al niet over zichzelf in de derde persoon enkelvoud?
Ik gebruik nu nauwelijks nog wat, maar van een paar glazen wijn bij het eten kan ik erg lollig worden. Of ik val in slaap. Dat is minder gezellig. Wel heel goedkoop uitgaan, alleen cola. Van een blowtje ging ik of erg trippen, of ik kreeg een lachkick, of een vreetkick, of ik was volslagen ontspannen en gelukzalig, maar meestal was ik gewoon misselijk en duizelig. Sterke drank vind ik vies, sigaretten ook. Pilletjes slikken doe ik niet. Weetikveel wat daarin zit?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zoals er al meerdere zeiden paddo's bijvoorbeeld niet. Eigenlijk wiet ook niet, want als je je kut voelt en je gaat blowen zul je je meestal kutter voelen (wiet versterkt de emoties) Er zijn voor mij een aantal redenen om drugs te gebruiken. 1. Meer over jezelf te weten komen 2. Meer leren over de wereld om je heen en het leven in het algemeen 3. Ik zie drugs ook als een middel om te genieten. Kijk als je een toffe avond hebt, heb je er geen drugs bij nodig. Maar drugs versterken de emoties dus over het algemeen is een toffe avond met drugs nog leuker. Je moet alleen zorgen dat je er een goede tussenweg in vind
||
Citaat:
|
![]() |
Terwijl jij jezelf als een verbaal genie ziet, noem je mij pretentieus. Tsk. Verbale genieën maken geen grammaticale fouten. "Oordeelt"? De imperatief enkelvoud is zonder "t", amice.
Hoe dat ook zij, ik hoef de werking van drugs niet ondervonden te hebben om te zien, te lezen, waar te nemen dat drugs met name door het repaille worden gebruikt.
|||
Citaat:
Zoals de grote Harry M. ooit eens zei; "verstandigheid moet men aan de dommen overlaten." Citaat:
Van een 'intellectueel' wezen zoals jij had ik een wat volwassener reactie verwacht dan het simplistische "drugs is voor paupers".
|
![]() |
Ik constateer dat het zonnebrilgezichtje aan je aandacht ontsnapt is. Werkelijk infantiel is de kinderlijke naijver uit welke toch jouw kregele reactie ontsproot. Niet namelijk mijn berichtje ergerde jou, doch ikzelf.
|||
Citaat:
![]() ![]() " Citaat:
|
![]() |
Yay@poesie!!1111
OmeSam, je maakt op zich geen domme opmerkingen, en de bijna-tegenstrijdigheid die je constateert getuigt bijkans van scherpzinnigheid ( ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 17:21. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Sam, je gaat er aan voorbij dat ik bereids heb gezegd van de stelling geen serieus werk te hebben gemaakt; ik voeg daaraan toe dat ik dat evenmin voornemens ben. Daarop ketst je kritiek af. Overigens, ook ik heb Scarface gezien...
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Niets, dan onstentenis aan behoefte. Whisky en Blonde Galliërs zijn voor mij wel afdoende.
![]() Heb jij het wel eens gebruikt?
||
Citaat:
|
NIET LULLEN MENSEN!!!!! DE ENIGE REDEN DAT JE DRUGS GEBRUIKT IS OM ERBIJ TE HOREN!!!!
![]() Persoonlijk druksgebruikt: mooie dingen mooier te maken, geestelijke verruiming, hebk weers wat te doen enzo
|
Verwijderd
|
beste Riconoscente,
je kan natuurlijk naast dit soort zaken (drugs & drank) ook het goeie uit jezelf laten komen, maar waarschijnlijk ondersteunen deze dingen het voor de meesten. Ook zijn er hier mensen die het misschien wel als een escape zien, of 'even eruit zijn'. net als vakantie maar dan anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
drugs en alcohol voor zover dat dan geen drugs is ![]() dus lijkt me vrij duidelijk waarom men ze gebruikt
||
Citaat:
OMDAT HET LEUK IS!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het goede aan blowen is dat het je een houding geeft en dat je op kan scheppen tegenover je vrienden. En het geeft je zo'n fijn kansloze jongeren image. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 90 Stoer. | 106 | 09-02-2012 13:08 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 |