Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mooie foto's hoor. Niet zo heel speciaal, op die derde na, maar wel mooi. Zou ik misschien die derde foto als bureaublad-achtergrond mogen gebruiken? Als je me dan de grote versie stuurt..
(e-mail; l_boeckhorst@hotmail.com ) (als je niet wil hoeft ut niet hoor.. maar ik doe er verder niks mee) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die derde foto vond ik zelf de op een na mooiste. Als je goed kijkt zie je dat hij voor beetje onscherp is, als dat nu eens nie tgeweest was zou ik hem misschien wel eens als mooiste hebben uitgekozen. Helaas focuste hij op de bellen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() nuja ik vind de derde dus ook het mooiste
|
ik vind die met die bloemen juist het mooist... vooral die eerste... die met dat water vind ik niet echt een mooi totaalplaatje om naar te kijken.. 3 vind ik wel mooi
|
wauwie, de laatste foto vind ik het best en de rest vind ik ook heel mooi.
dat idee van de laatste foto had ik pas ook, en ik vind ut wel grappig om dit te zien want zo zou ik het ook wel wilen maar dan met lucht op de achtergrond.. dat ga ik wel even proberen binnenkort. echt mooi dus je pics ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Late reactie, maarja...
de tweede derde en vijfde vind ik het mooist bij de eerste vind ik het jammer dat de bloem er niet in zijn geheel op staat, bij de tweede staat hij er ook niet op, maar daar gaat het waarschijnlijk juist om het hart (?) dat met dat water vind ik erg mooi gekozen, dus met een kortere sluitertijd, de vijfde vooral, bij de vierde had je misschien wel een wat langere sluitertijd kunnen gebruiken, want dan zie je 'meer' van de fontein (is dat een fontein, trouwens?) de derde en vijfde zijn perfect ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |