Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is een lening bij de IB-groep een optie? Je krijgt dan wel nog meer schulden, maar die kun je dan na je studie afbetalen...
Probeer in elk geval overal (gedeeltelijke) teruggave voor aan te vragen; voor je ziektenkostenverzekering (via IB geld terug vragen), voor belastingen en heffingen enzo. Het is even wat geregel, maar het loont zich. In principe is je moeder financieel verantwoordelijk voor je tot je 21e, maar ik weet niet of je haar daar (wettelijk) aan zou kunnen houden. Kijk ook of je huurprijs niet te hoog is (volgens het puntensysteem) Dit gaat wel over kale huur, dus zonder gas, water, licht etc. Ik hoop dat je hier wat mee kunt en ik wens je veel sterkte....
||
Citaat:
|
![]() |
Tja..we wonen 2,5 uur rijden van elkaar... ik ben vorige week 1 nachtje geweest, is niet goed gegaan, heb mijn zus gebeld (woont in dezelfde stad als haar) en is me op komen halen...
Het irritante is dat zij geen besef heeft dat er dingen mis zijn gegaan.... volgens haar heeft ze mij goed opgevoedt! en volgens haar laat ik haar in de steek als ik haar niet op zoek....... |
![]() |
||
Citaat:
Hmm, ik zou je moeder duidelijk proberen te maken dat je best langs wilt komen, maar zeker niet voor een paar dagen (want zo te zien vind je dat gewoonweg teveel!). Wanneer je naar je moeder gaat, kan er dan niet iemand met je mee gaan (je zus bijvoorbeeld). Zodat je daar wat steun aan hebt en het minder snel mis gaat... Je moeder komt me over als iemand die weinig inlevingsvermogen heeft en daardoor niet ziet wat ze fout doet/ jou aandoet... Lastig hoor, denk goed om jezelf en laat je niet te ver meevoeren in de eisen die je moeder stelt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |