Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Goed Goed ik snap het idee....
Tja het is zo dat amy (meisje waar ik mee gezoend had) tegen mij had gezegd dat ze me al een tijdje leuk vond ![]() maarja ik zal wel weer teveel rekening met hem houden... as always! maar tnx voor de reacties anyway |
![]() |
|
tsja, en hoe denk je dat de meeste meisjes zich voelen die lesbisch worden?? t moet toch ergens mee beginnen, en als jouw vriendin je al een tijdje leuk vind, zal ze dat ex-vriendje gewoon keihard afwijzen, zou ik ook doen. En als jullie (les)bi(sch) zouden zijn, dan is dat toch niet erg om te ontkennen, en geloof me, ook meiden die op meiden vallen kunnen lol hebben, ik ben ook lesbisch en ik heb ook lol.....
de tijd zal leren....
Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 20:41. |
![]() |
|
![]() |
Wat is het probleem?
Jij vind je ex niet meer leuk, maar je wil niet dat hij met je beste vriendin krijgt? Weet je zeker dat je niet toevallig per ongeluk verliefd aan het worden bent op je beste vriendin?
||
Citaat:
De reden dat jij het aan hem wil vertellen is niet dat je het 'lullig'vind voor hem, maar omdat je jaloers bent. Je wil haar voor jezelf. Het enige wat je dus kunt doen (als je hiermee door wil gaan that is), is zorgen dat ze jou leuker vindt dan hem ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|