Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2003, 13:30
lucky*me
lucky*me is offline
Hai,

Ik en mijn (ex)vriendje hebben een tijdje terug besloten om uitelkaar te gaan.

Maar nou is het zo dat ik en een hele goeie vriendin van mij een tijdje geleden op vakantie zijn gegaan naar barcalona. We hadden daar de grootste lol en aan het einde van de vakantie hebben we met elkaar gezoend (ik had nooit eerder met een meisje gezoend) Maar op zich beviel het wel (maar dat ter zijde)

Maar nu hoorde ik dus via via dat mijn ex-vriendje dus achter mijn beste vriendin aan zit (dat meisje waarmee ik gezoend had). Mij vraag is: wat moet ik nu doen??

Moet ik em vertellen dat ik met haar gezoend had?? of gewoon nix zeggen?? (we zijn nog wel goede vrienden)

Ja ik weet het het lijkt een lullig probleempje, maar voor mij is dit vrij belangrijk .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2003, 13:32
Verwijderd
maakt het uit dat hij t weet?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:33
lucky*me
lucky*me is offline
tja tis één van mijn beste vrienden... en hij vind dat meisje super leuk! is het dan niet lullig voor hem dat ie weet dat ik daarmee gezoend heb? (by the way dat meisje heeft em al super vaak afgewezen.. dat maakt het een stuk moeilijker)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:35
Verwijderd
het is toch voor zijn tijd, mocht hij ermee krijgen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:37
lucky*me
lucky*me is offline
tjaa is ook wel weer zo...
Dus gewoon vertellen??

wish me luck!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:38
Verwijderd
good luck
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:40
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik zie het probleem niet. Ze heeft wel al met meer jongens gezoend en daar weet die van jou vriend misschien ook niet van al die keren.
Het enige wat een probleem kan geven is dat als jij op haar verliefd bent geworden na die zoen, als dat zo is moet je t misschien wel vertellen. Maar dan zou ik t eerst aan je vriendin vertellen.
Oud 08-08-2003, 13:56
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik snap niet dat je het wil vertellen. Wat maakt het nou uit dat ze met jou gezoend heeft? Dat ze een keertje met een meisje gezoend heeft, wil toch niet meteen zeggen dat ze lesbisch is (of is dat niet de reden dat je het wil vertellen aan je ex?). Ik zou gewoon lekker mijn mond houden, ze heeft vast wel met meer mensen gezoend voor die jongen!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat een probleem kan geven is dat als jij op haar verliefd bent geworden na die zoen
maar ook als je vriendin jou wel leuk vind na die zoen ik zou het er eerst met haar over hebben wat nu de gevoelens tussen jullie zijn en als het gewoon niet meer was als zoenen voor de lol dan zou ik het niet vertellen als je elkaar of de een de ander leuk vind dan zou ik het wel vertellen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:04
hi
hi is offline
Jouw ex-vriend heeft er toch niks mee te maken met wat jij met je vriendin hebt gedaan? Dat is toch wat tussen jouw en je vriendin? Kan er naast zitten hoor!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:06
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
hi schreef op 08-08-2003 @ 15:04:
Jouw ex-vriend heeft er toch niks mee te maken met wat jij met je vriendin hebt gedaan? Dat is toch wat tussen jouw en je vriendin? Kan er naast zitten hoor!
You're right on track...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:13
lucky*me
lucky*me is offline
Goed Goed ik snap het idee....

Tja het is zo dat amy (meisje waar ik mee gezoend had) tegen mij had gezegd dat ze me al een tijdje leuk vond . En dat is nou wat ik zo klote vind voor mijn Ex-vriendje.. gewoon het hele idee dat zijn ex-vriendinnetje may-b iets met het meisje krijgt waar hij achter aan zat..

maarja ik zal wel weer teveel rekening met hem houden... as always! maar tnx voor de reacties anyway
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:37
white star
white star is offline
tsja, en hoe denk je dat de meeste meisjes zich voelen die lesbisch worden?? t moet toch ergens mee beginnen, en als jouw vriendin je al een tijdje leuk vind, zal ze dat ex-vriendje gewoon keihard afwijzen, zou ik ook doen. En als jullie (les)bi(sch) zouden zijn, dan is dat toch niet erg om te ontkennen, en geloof me, ook meiden die op meiden vallen kunnen lol hebben, ik ben ook lesbisch en ik heb ook lol.....

de tijd zal leren....

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 21:01
Misses QT
Misses QT is offline
Wat is het probleem?
Jij vind je ex niet meer leuk, maar je wil niet dat hij met je beste vriendin krijgt?

Weet je zeker dat je niet toevallig per ongeluk verliefd aan het worden bent op je beste vriendin?
Oud 08-08-2003, 21:17
lucky*me
lucky*me is offline
Citaat:
Misses QT schreef op 08-08-2003 @ 22:01:

Weet je zeker dat je niet toevallig per ongeluk verliefd aan het worden bent op je beste vriendin?
Is dit een probleem?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
lucky*me schreef op 08-08-2003 @ 22:17:
Is dit een probleem?
Nee, maar dan moet je wel eerlijk zijn.

De reden dat jij het aan hem wil vertellen is niet dat je het 'lullig'vind voor hem, maar omdat je jaloers bent. Je wil haar voor jezelf. Het enige wat je dus kunt doen (als je hiermee door wil gaan that is), is zorgen dat ze jou leuker vindt dan hem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten