Advertentie | |
|
![]() |
|
Bied haar eens een drankje aan in de sportkantine. Dat heeft altijd een enorm schattige uitwerking.
![]() Als je niet weet wat je moet zeggen, vraag haar dan dingen. Hoe heet ze, hoe oud is ze, wat vindt ze leuk, hoe lang doet ze de sport al? Dan zegt ze op een gegeven moment waarschijnlijk wel iets waar jij over mee kan praten en daar is je gesprek. Je hoeft niet verlegen te zijn. Ik vind je best lief. ![]()
|
![]() |
Als ze bij jou op de sportvereniging zit, kun je dan niet een keertje vragen of je mag meerijden met haar als jullie uit spelen? Dan verzin je zoiets dat je vader niet kan rijden ofzo.. Of vraag haar eens hoe ze die ene bepaalde beweging nou precies doet (eh, wat voor sport is het eigenlijk?).
Ik ben zelf ook best verlegen, maar ik denk dat op dezelfde sport zitten best wel een hoop aanknopingspunten geeft tot een leuk gesprekje! Succes! |
![]() |
|
Stomweg gewoon erg heen gaan en een gesprek aan knopen.
Dat is IMHO echt de beste manier,en zo kom je er meteen achter of het een beetje "klikt" tussen jullie twee. Moeilijk zeker, maar no pain, no gain ![]() Good luck!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
te verlegen lucie1 | 3 | 08-11-2013 07:48 | |
Psychologie |
Te verlegen/ te weinig eigenwaarde! Guardian Soul | 18 | 28-09-2009 07:45 | |
Liefde & Relatie |