Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mijn kamer al schoongemaakt en de dingen van afgelopen jaar al opgeruimd en/of weggegooid, dus dat hoeft niet meer. Boeken krijgen we de eerste dag van school pas, net als de agenda.
Qua instelling is er nog niet veel. Eerst maar eens behoorlijk vakantievieren. ![]()
|
![]() |
hey kmoet nog mijn boeken krijgen zijn al besteld maar nog niet binnen(khoop dat het weer niet lang zal duren want kwil ze allemaal hebben voor dat school begint hoor)en dan nog agenda geen probleem want ge moet die van school gebruiken
en kwa stemming kzie het voor den eerste keer echt zitten amaai ![]() |
![]() |
|
![]() |
een boekenlijst heb ik nog niet gekregen..
kladblokken/mappen/etc heb ik allemaal nog/al.. sommigen liggen er nog van de middelbare stage moet ik nog regelen, dat kan pas zodra school weer begint (zelf een plek zoeken mag niet, gaat via school) verder hoef ik niks te doen voor zover ik weet.. naja op tijd mijn huur betalen enzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua spullen is bijna alles al geregeld. Alleen een pak snelhechters (die ik elk jaar op mysterieuze wijze kwijtraak, leraren 'jatten' alles
![]() Qua instelling nog nie, 'k heb pas 2,5 week echt vakantie en aankomende 2 weken weer werken. Ik heb dus nog niet echt veel tijd gehad om van de vrije tijd te genieten. Maar ik hoef ik pas weer op 26 augustus te beginnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spullen moet ik nog allemaal halen, maar dat doe ik wel in de laatste week van de vakantie. Boeken krijg ik als het goed is voor de eerste schooldag. Of ik er zin in heb? Niet echt. Maar aan de andere kant mag er wel een eind aan mijn verveling komen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Jaa ik wel.
Ik moet, denk ik, er nog wel achteraan dat ik volgend jaar nog op school blijf (dit jaar examen gedaan, geslaagd en volgend jaar naar 5v) want ik heb een vaag vermoeden dat dat niet goed gaat lopen met de boekencentrale enzo..
|
![]() |
Ja, ik ben eigenlijk wel zo ongeveer klaar. Ik heb alle dingen al geregeld voor de uni. Tis verder een kwestie van afwachten. Voor OV-kaart krijg je vanzelf wel bericht, en boeken kopen? Eerste dag van het schooljaar ofzo. En wat betreft mappen ed wacht wel tot het einde v/d vakantie.
|
![]() |
|
Ik heb nog niks, en ik ben nog niet ingeschreven (maar ik heb nog tijd tot 15 september). Maar ik heb er echt geen zin in, ik kom bij 5 snobistische meiden van m'n middelbare school terecht, echt van die kakkers
![]()
|
![]() |
Ik ben bezig met het regelen van m'n stage maar ik kan pas verder als de mensen van het praktijkbureau terug zijn van vakantie, het moet gedeeltelijk zelf en gedeeltelijk in overleg met het praktijkbureau. Ik hoefde maar één boek te bestellen en die bestellijst is inmiddels al verstuurd. Schriften gebruik ik niet, ik heb nog wel een paar collegeblokken liggen waar ik voorlopig mee vooruit kan. Mijn agenda kan nog t/m december mee, maar ik krijg sowieso een hogeschoolagenda, dus dat zit ook wel goed. Pennen en dergelijke heb ik meer dan genoeg.
Qua zin zit het ook goed; vorig jaar heb ik vrij gemakkelijk mijn propedeuse behaald dus ik zie niet op tegen komend jaar. M'n motivatie is vooral groot omdat dit m'n laatste jaar is, al ga ik daarna vast nog wel iets anders doen. Ik heb zin in de drukte die dit jaar met zich mee brengt en ik heb ook wel een beetje zin in m'n stage, al zie ik daar nog een beetje tegen op en weet ik nog niet goed wat ik wil (binnen/buitenland, soort bedrijf, enz). Verder heb ik erg veel zin om iedereen weer te zien..
|
ik heb iig al alles gedaan wat ik op dit moment kan doen: me inschrijven
![]() ik kan pas in mn nieuwe kamer vanaf eind augustus en boeken kopen kan pas als de lessen bezig zijn natuurlijk. voor de rest zou'k ni weten wat er nog gedaan moet worden.
|
dit moet ik nog kopen/bestellen/krijgen
-ruitjes papier -boeken Verder heb ik absoluut geen zin in het volgende schooljaar, omdat ik het met weinig mensen uit mijn klas goed kan vinden. Maar gelukkig is dit het laatste jaar. ![]()
|
Totaal niet.
Sta nog niet ingeschreven op een school omdat de scholen met vakantie zijn, een boekenlijst heb ik dus ook niet, en schoolspullen (schriften ed) moeten ook nog worden aangeschaft. Dat laatste is geen probleem, over de rest maak ik me wel zorgen, omdat de boekhandel geen bestellingen na 5 juli meer aannam. Qua instelling ed zit het over het algemeen wel goed, iig veel (véél) beter dan de jaren hiervoor. ![]() Maar goed, dat is niet meer dan logisch, eigenlijk.
|
Verwijderd
|
ik half
moet nog even school bellen om te zeggen dat ik komend jaar ook nog paar maandjes drop ga zitten (best vaag maar mn 'nieuwe' school heeft pas plek op zn vroegst na de herfstvakantie dus tot die tijd mag ik t op normale school doorbrengen zonder regels (ja behalve neit blowen en drinken enzo dan), mag weten wanneer ik kom opdagen enzo, geen hw, geen pw's. helemaal niks, leraren mogen me niet onder druk zetten heb wel al boeken besteld enzo moet dus alleen wel kaften enzo nog maar dat stelt ook niet veel voor mn motivatie is dr wel.. Zeke rdankzij die aangepaste regeling op school.. Mijn klasgenoten gaan echt groen zien van jaloezie, maarja, kan dr ook weinig aan doen Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 09:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou de school dat beschikbaar moeten stellen? Voor de rest ben ik klaar voor volgend schooljaar.. alles is er motivatie + spullen nu allen nog weer naar school *wil weer naar school!* ik moet nog een hele! maand wachten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 130 Eend | 490 | 14-06-2008 13:17 | |
Psychologie |
Geen tevredenheid )Vampje( | 7 | 08-09-2007 11:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? ramonneke | 500 | 28-12-2005 22:44 |