Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 07:49
60 Cent
60 Cent is offline
Hoeveel mensen vinden het geil als er veel echt dirty talk tijdens de sex plaatsvindt? Welke meisjes vinden het geil om voor sletje, hoertje en dat soort zaken te worden uitgemaakt? En waar geil je zelf op?? Ik vind het in ieder geval geil om meisjes voor sletje uit te maken en ze hard aan te pakken en het valt me op, dat ze daar bijna allemaal ontzettend op geilen!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 08:25
Verwijderd
Citaat:
60 Cent schreef op 30-07-2003 @ 08:49:
Hoeveel mensen vinden het geil als er veel echt dirty talk tijdens de sex plaatsvindt? Welke meisjes vinden het geil om voor sletje, hoertje en dat soort zaken te worden uitgemaakt? En waar geil je zelf op?? Ik vind het in ieder geval geil om meisjes voor sletje uit te maken en ze hard aan te pakken en het valt me op, dat ze daar bijna allemaal ontzettend op geilen!
Hehe ik zie dat ook wel zitten om een meisje voor sletje uit te maken en ze zo hard mogelijk aan te pakken.. Voor af en toe dan he
Maar wat ik toch wel het toppunt vind is wanneer een meisje tegen mij lekker geil/vies/smerig gaat praten en daarbij mag ze mij ook wel eens hard aanpakken

Maar uhm ik merk juist dat maar heel weinig meiden daar op geilen.. Tot nu toe is er maar 1 meisje geweest dat echt geilde op "dirty talk". De rest.. vond het niks aan, of waren te verlegen/durfde het niet en andere zagen het wel zitten maar wisten niet wat ze nou moesten zeggen.

En nog ff antwoord op een andere vraag die jij stelde "Welke meisjes vinden het geil om voor sletje, hoertje en dat soort zaken te worden uitgemaakt?" Zegt de naam Vampiria je iets?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 08:56
Verwijderd
frikandel met pindakaas!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 30-07-2003 @ 09:56:
frikandel met pindakaas!
Uh ja, en een frietje spermasaus met zuurvlees
Die frikandel hebben we nu ook al veelste vaak gehoord
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 09:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik vind het in ieder geval geil om meisjes voor sletje uit te maken en ze hard aan te pakken en het valt me op, dat ze daar bijna allemaal ontzettend op geilen!
Jaja. De meeste meiden met wie ik gehad heb hielden wel van 'dirty talk', maar haar dan slet of hoer noemen had me waarschijnlijk een knietje opgeleverd. En terecht. Ik hou sowieso niet van zulke denigrerende dingen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:15
Dark Angel
Dark Angel is offline
Oh ja, dat is absoluut een enorme plus, maar niet de voorbeelden die jij geeft. Wel *stijlvolle* dirty talk graag

(maar ik had altijd al moeite zat om m'n partners meer geluid te laten maken als zwaar ademen, dus zover is dit zelfkennis. Misschien moet ik opzoek naar een leuke acteur ofzo )
Oud 30-07-2003, 10:20
60 Cent
60 Cent is offline
Geef eens een voorbeeld van dat stijlvolle, dan! Kunnen we nog wat van leren!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
60 Cent schreef op 30-07-2003 @ 11:20:
Geef eens een voorbeeld van dat stijlvolle, dan! Kunnen we nog wat van leren!
Nou, dingen die niet denigrerend zijn? Ik kan me nl. nauwelijks voorstellen dat een meisje het geil vind voor hoer uitgemaakt te worden. Je kunt een meisje aardig gek krijgen door te vertellen wat je gaat doen, terwijl je het 'doen' zelf uitstelt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:35
Dark Angel
Dark Angel is offline
Okay... vertel elkaar uitgebreid over

- wat je dacht toen je hem/haar net weer zag
- hoe mooi en sexy hij/zij is
- waar je zin in hebt en hoe opgewonden je bent
- de dingen die je partner doet waar jij opgewonden van raakt
- wat je die 'sessie' allemaal van plan ben (details!)

(die laatste is vooral leuk )

Om je partner ook aan de praat te krijgen kan je natuurlijk steeds om een reactie vragen, vragen wat hem/haar lekker lijkt, opgewonden maakt, etc.

Je hebt hier echt een beetje fantasie voor nodig, en je zult misschien zelfs een beetje moeten oefenen als je masturbeert (en dat is ook leuk ) maar het voegt enorm toe aan de fun.
Oud 30-07-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 30-07-2003 @ 11:35:
....
Je hebt hier echt een beetje fantasie voor nodig, en je zult misschien zelfs een beetje moeten oefenen als je masturbeert (en dat is ook leuk ) maar het voegt enorm toe aan de fun.
Achja virtueel sexen doormiddel van fantasies uitwisselen helpt ook wel goed, en is veel leuker dan in je eentje oefenen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:10
Verwijderd
Uitgescholden worden lijkt me nou alles behalve geil. Ik weet zeker dat de vrijpartij dan tot een abrupt einde komt.
Andere vuile praat kan wel opwindend zijn, zoals over wat je voelt en doet. Maar uitschelden? Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Dirty Talk is wel euhm geil.
Vertellen (of eigenlijk half hijgen) hoe geil je wel bent, en wat je allemaal wil doen met de ander, en hoe graag je iets zou willen,...
Ik ben nog nooit voor hoer uitgescholden geweest, en ik zou het ook niet appreciëren. Dan zou ik me omdraaien en uit met de pret. Maar kijk, als hij nu op een respectvolle manier ( ) sletje tegen me zou zeggen terwijl we bezig zijn, dan zou ik dat niet erg vinden.
Het gaat hem om de woordkeuze: sletje klinkt liever dan hoer. Vind ik.
Maar hij zou het niet bij elke keer seks moeten zeggen, anders zou ik me een sletje beginnen voelen.

Dirty Talk is ook grappig op restaurant, terwijl je rechtover elkaar zit, elkaar in de ogen kijkt, subtiel wat voorover buigt, en dan hele sexy conversaties voeren. Of op elkaars ademhaling inpikken, zodat je op elkaars ademhalingsritme komt, zoals tijdens de seks. Op de lange duur ontplof je! En dan proberen zo lang mogelijk in het restaurant blijven zitten. Lukt niet lang.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 12:04
Verwijderd
Tijdens het vaginale seksgebeuren niet, dan ben ik te druk bezig, dus dan geef ik de voorkeur aan willekeurig hijgen/kreunen/steunen/piepen/gillen/schreeuwen/grommen/snikken. Tijdens voorspel of als je op een heel andere plek zit (in de klas tijdens de les, bij je ouders met thee, in de rij voor de kassa, bedenk maar wat) is het wel erg opwindend, maar dan wel met een beetje niveau ja, zoals Dark Angel al omschreef. Hij moet 't niet wagen om me uit te gaan schelden (behalve voor de grap natuurlijk, maar dat is grappig en niet geil, dus dat heeft niets met sex te maken)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 09:42
WE$T$IDE
WE$T$IDE is offline
Citaat:
Jadie schreef op 30-07-2003 @ 12:10:
Uitgescholden worden lijkt me nou alles behalve geil. Ik weet zeker dat de vrijpartij dan tot een abrupt einde komt.
Andere vuile praat kan wel opwindend zijn, zoals over wat je voelt en doet. Maar uitschelden? Nee.
I agree
Oud 09-08-2003, 11:53
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 30-07-2003 @ 12:26:
Vertellen (of eigenlijk half hijgen) hoe geil je wel bent, en wat je allemaal wil doen met de ander, en hoe graag je iets zou willen,...
Ik ben nog nooit voor hoer uitgescholden geweest, en ik zou het ook niet appreciëren. Dan zou ik me omdraaien en uit met de pret. Maar kijk, als hij nu op een respectvolle manier ( ) sletje tegen me zou zeggen terwijl we bezig zijn, dan zou ik dat niet erg vinden.
Maar hij zou het niet bij elke keer seks moeten zeggen, anders zou ik me een sletje beginnen voelen.

Dirty Talk is ook grappig op restaurant, terwijl je rechtover elkaar zit, elkaar in de ogen kijkt, subtiel wat voorover buigt, en dan hele sexy conversaties voeren. Of op elkaars ademhaling inpikken, zodat je op elkaars ademhalingsritme komt, zoals tijdens de seks. Op de lange duur ontplof je! En dan proberen zo lang mogelijk in het restaurant blijven zitten. Lukt niet lang.
Oeh jah.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:05
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
verhaal
idd elkaar vertellen wat je gaat doen vinnik echt super opwindend slet en hoer mogen achterwegen worden gelaten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:39
sweetymy;)
sweetymy;) is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 10:32:
Jaja. De meeste meiden met wie ik gehad heb hielden wel van 'dirty talk', maar haar dan slet of hoer noemen had me waarschijnlijk een knietje opgeleverd. En terecht. Ik hou sowieso niet van zulke denigrerende dingen.
dat knietje kan je bij mij zowiezo wel verw88 als je me hoertje of slet noemt.... maakt niet uit hoe of wanneer..

Hard aan pakken geen bezwaar tegen als het toch nog ma wel met respect gaat
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:42
sweetymy;)
sweetymy;) is offline
Mijn vriendje heeft erge neigingen mij te smsen of in me oor tefluisteren wat die met me zou doen als we thuis geweest waren( als we uit zijn ofzo).. Dat is ook erg gemeen..
maar ook erg opwindend
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 21:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:

Jij hebt alle kenmerken van een vieze, gore, slettterige hoerendoos
Oud 10-08-2003, 18:59
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, voor sletje uitmaken houdt voor mij geen dirty talk in. dat vind ik alleen maar vernederend en absoluut niet geil.
Oud 10-08-2003, 19:26
Verwijderd
Ik wil niet uitgescholden worden, hij noemde me al een keertje 'hoertje', toen heb ik hem helemaal klein gescholden. Hij waagt het niet nog eens.

Maar dirty talk zonder schelden, met gewaagde woordjes, is erg leuk

Soms tijdens seks zegt hij ineens;'Ooh liefje, ik ga je neuken..' vindt hij leuk, is spannend

Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 09-08-2003 @ 22:05:
Jij hebt alle kenmerken van een vieze, gore, slettterige hoerendoos
mijn ambitie

dus elk meisje dat graag seks heeft en eens iets anders wil dan 5 minuten achterover liggen is voor jou een vieze, gore, sletterige hoerendoos?
Leuk seksleven ga je tegemoet .

Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:00
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Als mijn vriend me hoer oid zou noemen tijdens de sex zou ik me heel erg vernederd voelen en zou die alleen verder kunnen gaan.
Ik vind het verre van opwindend om beledigd te worden. Mja, hij heeft het dan ook nooit gedaan, hopen dat het zo blijft
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 23:06
enema abortion
enema abortion is offline
Ik ben wel eens tijdens de seks uitgescholden voor klootzak haha, maar dat was niet omdat ze me zo'n klootzak vond.
Oud 10-08-2003, 23:38
Fog
Fog is offline
hoer liever niet....sletje mag wel maar dan idd wel op een respectvolle manier...en niet echt keihard schelden...

ik vind t wel wel leuk ja als hij geile dingen zegt
Oud 11-08-2003, 01:18
Misfit
Misfit is offline
Dirty talk rules...
En als een jongen tijdens de seks hoertje of sletje zegt, vind ik wel opwindend. Maar alleen als hij dat ook vind. Anders krijg ik het gevoel dat ie bij zichzelf denkt...*freak*
Oud 11-08-2003, 13:05
Kali
Kali is offline
hmm ik ben met hijgen en kreunen al tevreden en af en toe "ik hou van je" of "gaat het"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:11
The Pirate
The Pirate is offline
Als je een tent wil krijgen lukt dat wel zo dirty talk, of op openbare plaatsen elkaar iets in het oor fluisteren is wel opwindend, maar zo tijdens de sex is dat maar belachelijk, dat moet je kreunen en hijgen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Hell ja, dat vind ik ook supergeil, zo'n onderdanige positie
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten