![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oh ja, dat is absoluut een enorme plus, maar niet de voorbeelden die jij geeft. Wel *stijlvolle* dirty talk graag
![]() (maar ik had altijd al moeite zat om m'n partners meer geluid te laten maken als zwaar ademen, dus zover is dit zelfkennis. Misschien moet ik opzoek naar een leuke acteur ofzo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Okay... vertel elkaar uitgebreid over
- wat je dacht toen je hem/haar net weer zag - hoe mooi en sexy hij/zij is - waar je zin in hebt en hoe opgewonden je bent - de dingen die je partner doet waar jij opgewonden van raakt - wat je die 'sessie' allemaal van plan ben (details!) (die laatste is vooral leuk ![]() Om je partner ook aan de praat te krijgen kan je natuurlijk steeds om een reactie vragen, vragen wat hem/haar lekker lijkt, opgewonden maakt, etc. Je hebt hier echt een beetje fantasie voor nodig, en je zult misschien zelfs een beetje moeten oefenen als je masturbeert (en dat is ook leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dirty Talk is wel euhm geil.
Vertellen (of eigenlijk half hijgen) hoe geil je wel bent, en wat je allemaal wil doen met de ander, en hoe graag je iets zou willen,... Ik ben nog nooit voor hoer uitgescholden geweest, en ik zou het ook niet appreciëren. Dan zou ik me omdraaien en uit met de pret. Maar kijk, als hij nu op een respectvolle manier ( ![]() Het gaat hem om de woordkeuze: sletje klinkt liever dan hoer. Vind ik. Maar hij zou het niet bij elke keer seks moeten zeggen, anders zou ik me een sletje beginnen voelen. Dirty Talk is ook grappig op restaurant, terwijl je rechtover elkaar zit, elkaar in de ogen kijkt, subtiel wat voorover buigt, en dan hele sexy conversaties voeren. Of op elkaars ademhaling inpikken, zodat je op elkaars ademhalingsritme komt, zoals tijdens de seks. Op de lange duur ontplof je! En dan proberen zo lang mogelijk in het restaurant blijven zitten. Lukt niet lang. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdens het vaginale seksgebeuren niet, dan ben ik te druk bezig, dus dan geef ik de voorkeur aan willekeurig hijgen/kreunen/steunen/piepen/gillen/schreeuwen/grommen/snikken. Tijdens voorspel of als je op een heel andere plek zit (in de klas tijdens de les, bij je ouders met thee, in de rij voor de kassa, bedenk maar wat) is het wel erg opwindend, maar dan wel met een beetje niveau ja, zoals Dark Angel al omschreef. Hij moet 't niet wagen om me uit te gaan schelden (behalve voor de grap natuurlijk, maar dat is grappig en niet geil, dus dat heeft niets met sex te maken
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hard aan pakken geen bezwaar tegen als het toch nog ma wel met respect gaat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil niet uitgescholden worden, hij noemde me al een keertje 'hoertje', toen heb ik hem helemaal klein gescholden. Hij waagt het niet nog eens.
Maar dirty talk zonder schelden, met gewaagde woordjes, is erg leuk ![]() Soms tijdens seks zegt hij ineens;'Ooh liefje, ik ga je neuken..' vindt hij leuk, is spannend ![]() Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dus elk meisje dat graag seks heeft en eens iets anders wil dan 5 minuten achterover liggen is voor jou een vieze, gore, sletterige hoerendoos? Leuk seksleven ga je tegemoet ![]() Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 19:59. |
![]() |
|
Dirty talk rules...
En als een jongen tijdens de seks hoertje of sletje zegt, vind ik wel opwindend. Maar alleen als hij dat ook vind. Anders krijg ik het gevoel dat ie bij zichzelf denkt...*freak* ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
De Guitar Hero series. Rob | 209 | 21-09-2009 08:30 | |