Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
k post hier al een tijdje en k heb hier zelf een vriendin naar toe gestuurd omdat k het zelf niet kon vertellen en zij het dan hier kon lezen. nu houd ze een beetje bij als k weer eens wat post. dus dat vond k wel weer handig van het forum.. kuzzies mir |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb op dit forum een heel andere naam dan ergens anders op internet. mijn emailadres staat niet ingevuld dus de meeste mensen zullen me niet herkennen. Misschien een enkeling die veel over me weet en denkt: hey al die verhalen komen overeen met die en die...
ik ben er dus niet zo bang voor. In het begin was ik nog best open. Nu nog wel maar ik ga niet hele situaties uitleggen ofzo. Dat hou ik voor mezelf. |
![]() |
|
Je loopt idd een zeker risico als je hier post maar als ik me depressief voel kan ik hier mn verhaal kwijt en dat lucht zo ontzettend op dat ik er eigenlijk niet bij nadenk welk risico eraan vast zit. BIj mijn weten lopen er hier geen vrienden, kennissen of familieleden van mij rond dus ik loop volgens mij niet zo veel gevaar. Ik zou het best vervelend vinden als je niet kan posten wat je dwarszit omdat je weet dat er andes over je geroddeld wordt.
|
Ik open zelden tot nooit een topic over 'mijn' dingen, maar als er een topic over geopend word, en de topicstarter heeft het ergens moeilijk mee, en ik herken dat, dan vertel ik het wel. In grote lijnen tenm. Er zijn een paar bekenden op dit forum, die toch alles wel weten. De rest komt hier niet.
|
zo kom ik er laatst achter dat er iemand bij mij op school zit.
zij post ook wel eens hier. en ze zal nu, als ze veel leest, wel aardig wat van me weten ja. maar iig, ik KENDE haar niet van school, kwam er door een bepaald topic toevallig achter. vind het niet zo heel erg ![]() ![]() en er is nog iemand van mijn school, maar die komt nooit hier ![]()
|
![]() |
er zit hier vast wel meer mensen van mijn school op dit topic maar vrienden om mij heen weten niet dat dit mijn naam is en als ze het al weten ik lees ook veel over hun...
ik heb zowieso nog een naam op dit topic waar ik ook weleens dingen onder zet kheb veel aardige mensen via hiero leren kennen waar ik nu ook gewoon persoonlijk mee om ga
|
Daarom heb ik ook een ander mailadres gemaakt,
aan m'n mailadres zullen mensen me niet herkennen. Wel aan m'n schrijfstijl icm wat ik post, maar over het algemeen zijn dat dan mensen met wie ik veel mail ed. Er zijn wel mensen die weten dat ik forum onder deze nick ed, (irl ![]() nooit op het forum. ![]() Als er nu iemand irl naar me toe komt en vraagt of ik Quiana ben, dan vind ik het ws niet echt leuk, maar zolang het niet tegen me gebruikt wordt...
|
Verwijderd
|
ik heb op dit forum 4 namen, waarvan er 2 bekend zijn bij bekenden van mij op dit forum. dus als ik echt grote problemen heb, zet ik ze onder een onbekende naam neer. en trouwens, zo'n forum ís toch voor problemen? t zou dus wel zo logisch zijn als men ze ook zou posten dan.
|
![]() |
|
Ach, ik schrijf toch bijna alles op wat me overkomt, en bovendien weet mijn directe omgeving toch wel wat er met me aan de hand is/was. Het maakt me niet zovel uit, niet veel mensen die ik ken komen hier.
|
Ik vind het wel raar om hier dingen neer te zetten... Er komen niet super veel mensen die ik irl ken hier (natuurlijk wel mensen die ik via het forum ontmoet heb, maar das toch anders).
Een extra nick lost veel dingen op. ![]()
|
![]() |
|
idd! ik had eerst ook een andere nick en toen is een kennis achter mijn verhaal gekomen, andere nick en het probleem is opgelost...
ik vind het niet raar om een verhaal hier te plaatsen. misschien juist fijn. je hebt het namelijk wel tegen mensen die je niet kent(de meesten). en het is soms ook wel eens lekker om het tegen een ombekende mensen stroom eruit te gooien. ik zit dan ook het meest op psychologie, bij dat ie er is.... black~light.
|
Ik vind het niet raar om dingen over mezelf te vertellen, ikzelf vind het ook fijn om het gewoon van me af te kunnen typen, maar verder is het niet leuk dat veel mensen weten wie ik ben, en die dit soort dingen ook zullen lezen, terwijl ze er gewoon niet mee om kunnen gaan. Dus dat is gewoon een keuze die ik maak, ik heb er voor gekozen om de dingen die ik kwijt wil hier neer te typen, en dingen die andere niet hoeven te weten, die type ik gewoon niet, helaas is het wel moeilijk om tijdens het typen die keuzes af te gaan, zal ik het wel typen, of toch maar niet? Het is gewoon een selectie die ik maak. Ik heb een aantral brongegevens, daar selecteer ik uit.
|
Ik ben er soms wel bang voor, maar dan nog: de dingen die ik vertel zijn niet beschamend (voor zover ik zie) en ik heb me allang voorgenomen om opener te zijn. Op deze manier is het makkelijker om over dingen te praten en als mensen het lezen, nou dan weten ze dat alvast. Het is geen wereldramp. Dit ben ik, en ik schaam me er niet meer voor.
|
Verwijderd
|
Ik heb op dit forum 6 namen *waarvan één met een vriendin* maar ik plaats meestal onder deze naam. Wanneer ik een echt ernstig probleem heb en niet wil dat iemand anders die ik ken erachter komt, post ik onder een andere naam. Ik post wel meer onder andere namen, maar meestal omdat de personen die ik hier ken het dan geen flikker aangaat.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
er komen hier geen mensen uit mijn familie en kennissen kring (behalve mensen die ik via internet heb leren kennen). ik ben een tijd heel bang geweest. ik zat dik in de problemen en mijn ouders wisten dat maar niet hoe erg het was. ik praatte amper en dan ging mijn pa wel es rondneuzen op deze sites. ik ben toen heel kwaad geworden en tegenwoordig is het ook niet meer nodig, het gaat een stuk beter. bovendien praat ik meer.
|
![]() |
|
![]() |
ja.....het kan best wel een probleem zijn
voor zover ik weet komen weinig bekenden van mij op dit forum..(die hebben wel wat beters te doen ![]() dat is dan jammer ik probeer het wel een beetje te voorkomen door wat 'algemener' te praten maar dat is erg moeilijk.... voor een tweede identiteit ben ik veel te lui ![]() maar ik zal dan ook nooit namen noemen ofzo.. Bovendien...ik ken niemand die zo erg in mij geinteresseerd is.. en echt heel belangrijke geheime dingen zal ik hier ook niet publiceren...internet is sowieso niet te vertrouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Lees dit eerst! Gatara | 0 | 12-05-2004 17:22 | |
Psychologie |
De zin van dit forum, if there is any BlackVoid | 2 | 06-03-2004 22:11 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
De Kantine |
Waaróm heb jij het récht om op dit forum te mogen lezen en posten?! Conan the Librarian | 53 | 24-05-2003 20:39 | |
De Kantine |
Zitten er veel mensen op het forum die je Frida | 61 | 28-05-2002 17:45 |