![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je het beste contant kunt betalen. Ik weet niet hoe jij verzekerd bent, maar soms moeten rekeningen zelf naar de verzekering gestuurd worden (dus via je ouders) ip dat het automatisch doorgestuurd wordt. Succes iig ermee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Twee mogelijkheden: de anticonceptiepil die je dagelijks inneemt en die je beschermt tegen zwangershap. Of de morning-afterpil die je bij je huisarts kunt halen wanneer je onveilige seks hebt gehad en denkt dat je zwanger bent. Als dat even duidelijk is, kunnen we je misschien helpen.
||
Citaat:
![]()
|
als je al onbeschermde seks hebt gehad dan moet je de morning-after pil hebben.
ga je seks hebben, dan moet je de 'gewone' pil hebben. de eerste optie is al beschreven. Voor de tweede optie: Ga naar de huisarts en vertel hem dat je aan de pil wilt. Hij zal vragen waarom enzo, en vertel hem dat het om anticonceptie gaat (dus dat je niet zwanger wilt raken). Hij zal je dan het één en ander over de pil vertellen, zoals dat je hem elke dag om ongeveer dezelfde tijd in moet nemen. De rest staat allemaal in de bijsluiter, dus lees die wel goed! Meestal krijg je 3 strippen mee (dus voor 3 maanden) en als de pil goed bevalt kan je volgend recept krijgen voor 6 maanden. Als je hem op de eerste dag dat je ongesteld moet worden inneemt ben je volgens mij direct beschermt, maar dat staat ook wel in de bijsluiter. het is btw wel slecht gesteld zo te zien met de voorlichting op 't vmbo... wij kregen dit alles al in de 1e (en in de 2e kregen we het nogmaals)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarschuwing! Gevaarlijke XTC pillen in de omloop! Prospect | 38 | 18-12-2016 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after pil van Norlevo HELP!! Sigaklop | 22 | 21-05-2004 10:09 | |
Seksualiteit |
Pil BelleRosé | 2 | 11-01-2004 12:01 | |
Flora & Fauna |
De kat en het pilletje Dominique24! | 8 | 16-07-2003 18:26 | |
Seksualiteit |
De pil - een vreemde drug Just Johan | 7 | 28-01-2003 19:41 |