Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 21:58
Innocent
Innocent is offline
Vast wel meer mensen zullen het kennen.. kleine rotruzietjes die nergens over gaan, maar ALTIJD weer terugkomen..

Zo ook bij mij en m'n vriend.
Voorbeeldje:
Er moet gegeten worden, hij zit nu op kamers, dus dat betekent zelf koken. Laatst was er een vriend van hem, dus ik kookte maar.
Spaghetti, ni zo moeilijk, zooi in pan en spaghetti koken.
Eten is klaar, ik schep op voor mezelf, en loop richting woonkamer en zeg dat eten dus klaar is.

Vriend wordt boos, sjaggerijnig van: damn had je ook ni voor mij kunnen opscheppe, ik ben zo egoistisch bezig..
Ik heb dan ech zoiets van: ja hallo, ik heb eten klaargemaakt en ik weet niet eens hoeveel hij wilde. Kan ie toch beter zelf opscheppen?
Margoe, blijkbaar doe ik dat vaker (was laatst @vakantie ook..)

In mijn ogen ben ik niet egoistisch bezig, ik maak eten klaar zodat hij met z'n vriend kan blijven kletsen en ik weet immers niet eens HOEVEEL hij wilt eten..

Herkennen jullie dit ? of iets vergelijkbaars?
Hoe zouden jullie reageren?
Oud 11-08-2003, 22:11
Verwijderd
ok. zelf zou ik het ff vragen van : wil je veel eten of niet? gewoon opscheppen. Zeiktie dan nog over wie de afwas doet dan ken die een schop onder zn hol krijgen. Maar hij hoeft niet zo op alles te reageren. Vaak kun je beter iets rustig zeggen of in n grapje. Zo voorkom je ruzies maar maak je wel duidelijk wat je wilt. De stemming heeft er dan ook niet onder te lijden!!

(bij mij heeft het tot nu toe prima gewerkt!)

suc6.

kus suusjuh
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:12
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
waarom zou je niet voor hem opscheppen? als je toch bezig bent, maar het is idd wel raar dat tie er een onwijs probleem van gaat zitten maken!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:23
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mja, ik zou ook voor hem opgeschept hebben... Lijkt mij vrij logisch. Maar ik zou er zeker geen ruzie over gaan maken. Ik had het meer grappig gevraagd waarom je niet voor mij had opgeschept. Maar nee, geen ruzie over zoiets stoms.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten