![]() |
||
Beetje offtopic
Citaat:
Hier op het forum voelen de meesten zich toch stukken annoniemer.
||
![]() |
Citaat:
de reden waarom ik hier wat over zei was dat dit wel iets is waar ik het soms best moeilijk mee heb. waarom mag je niet je eigen keuze's doen zolang je er geen anderen mee schaadt? en ja natuurlijk lopen er veel mensen rond die er open voor uit komen, maar ik ken eigenlijk niemand die er gewoon echt aan iedereen open over is, ook al zijn er wel tekenen. maar zelfs al weet je het van iemand, dan nog praat je er vaak niet over. gelukkig leer ik ook steeds meer mensen kennen die ook aan sm doen, met wie ik wel vrij erover kan praten, maar ik denk niet dat het zo zeer met ons te maken heeft dat er zo'n taboe op is. wisten jullie trouwens dat 10% van de mensen sm gevoelens heeft?
||
Citaat:
En dat is iets wat mij heel erg aanspreekt binnen SM, het vertrouwen hebben in elkaar en zorgen dat je niet de grenzen overschreid.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
De erg lichte vormen zijn bij mij vanzelfsprekend bijna
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor als je geen handboeien in de buurt hebt. Maar de leren beulsmaskers en zweepjes mogen ze bij mij in de kast laten. |
![]() |
|
![]() |
Ik hou wel van een initiatiefrijke vriend in bed, en een beetje dominant vind ik prima...eventjes. Ik wil het eerlijk kunnen afwisselen, ben zelf ook dominant, en eigenlijk te eigenwijs om het lang te kunnen verdragen.
Ik wilde als peuter ook nooit meelopen aan het handje. Laat los!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Seksualiteit |
Welke van de volgende dingen hebben jullie wel eens gedaan? Dreamwave | 79 | 24-08-2003 13:09 | |
Seksualiteit |
Lichte SM???niet alleen voor extreme mensen hoor!! MUVI | 12 | 01-04-2003 16:03 | |
Seksualiteit |
wie doet... Gerard SnEl | 11 | 20-03-2003 12:25 | |
Seksualiteit |
SM enzo Raven | 12 | 19-02-2003 22:09 | |
Seksualiteit |
Ik sloeg mijn vriendin en toen kwam ze klaar. Friendly Friend | 47 | 23-10-2002 22:02 |