![]() |
|
Ik wil graag eens mijn RAM geheugen testen op errors (ben bang dat het naar de klote is).
Memtest86 scijnt daarvoor een goed programma te zijn, dus ik heb de v3.0 ISO image gedownload. ALs ik dit unzip zie ik een map "BOOT" met daarin: - BOOT.CAT (2 kB) - MEMTEST.BIN (83 kB) - MEMTEST.IMG (1440 kB) Kan iemand me misschien vertellen hoe ik hiermee een bootable CD kan maken? Op de website van Memtest86 staat er niks over en nee, er zit geen readme bij. Ik heb hier wel Nero (6.0) maar die moet er niks van hebben, lijkt het. (Ik vind het gewoon vreemd, ik weet dat CDRWin .cue/.bin files gebruikt en CloneCD .cdd/.img files, maar wat moet ik met een .bin en een .img file? ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu niet eroverheenlezen, M@rco. ![]() |
![]() |
|
Nou... er zit dus geen ISO bestand in de ZIP, en ik snap ook niet waar ik overheen heb gelezen
![]() Maar na wat Googlen heb ik de Ultimate Boot CD gevonden, met daarop o.a. Memtest86 (plus nog wat handige dingetjes). Dat is tenminste een ISO file die ik met Nero kan branden ![]()
|
Wat is er nou zo moeilijk?
Download - Memtest86 v3.0 ISO image (zip) Uitpakken er zit 1 bestand in, de ISO. Die branden met Nero.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[WINXP] Setup wil niet Tuinkabouter !! | 11 | 26-06-2003 18:13 | |
Software & Hardware |
Compatibility probleem? Verwijderd | 11 | 19-03-2003 12:11 | |
Software & Hardware |
Windows XP wil helemaal niet, geheugen kapot?? Orion16 | 29 | 06-03-2003 20:18 | |
Software & Hardware |
Probleem met geheugen Kinky | 5 | 17-01-2003 15:50 |