Advertentie | |
|
![]() |
|
kan je ook niet echt zien. Al is het natuurlijk wel opvallend wanneer iemand veel naar je zit te kijken en je meer aandacht geeft dan andere.
Bij mensen die je langer kent merk je het wel. Dan kan je gewoon zien dat ze zich anders gedragen dan anders.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
jongesn uiten zich zwaar wazig
de ene keer doen ze heel lief en dan weer niet, die moeten zich echt es laten uitchecken!!! als ik uit ben zijn de versiertruken heel verschillend: de een zegt:'wat ben je mooi' (waar ik dan niets op weet te zeggen) en de ander vraagt of je iets wil drinken en weer een ander vraagt wat voor school je doet en probeert zo een standaardgesprek aan te knopen..... |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat meisjes iets meer zo geheimzinnig en stiekem gaan kijken...
terwijl jongens gewoon blijven staren,terwijl het meisje trugkijkt... ![]() nja,ik maak dan gewoon leuke opmerkingen en probeer haar wat beter te leren kennen, in mijn geval met een standaardgesprek.. |
![]() |
|
nou, daar heb ik dus echt geen last van. Jongens uiten zich meestal op een erg lompe en ongemanierde wijze zo van
- tegen je opbotsen - naar je lichaam grijpen - bier over je heen gooien en je dan droog willen maken ![]() - of gewoon slap tegen je aan gaan lullen niet charmant dus mijn manier: gewoon met een jongen dansen, kunnen ze geen domme dingen zeggen, en kom je er ook achter of hij z'n poten thuis kan houden
||
Citaat:
Ik zou sowieso geen jongens in hun kont knijpen, maar kan me ook niet voorstellen dat je dat bij iemand doet die je onaantrekkelijk vindt...die wil je namelijk niet aanraken. Volgens mij interpreteer jij alles door je enorme minderwaardigheidscomplex alleen maar op een manier waardoor het in je eigen (vertekende) zelfbeeld past. Dat heeft helemaal niets meer te maken met de bedoelingen of gedachtes van die meisjes zelf.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm eerlijk gezegd geloof ik dat niet echt. Ik zou nooit staren naar een jongen die ik lelijk vind, als ik een jongen echt niet leuk vind keur ik hem geen blik waardig.
Ik zou sowieso geen jongens in hun kont knijpen, maar kan me ook niet voorstellen dat je dat bij iemand doet die je onaantrekkelijk vindt...die wil je namelijk niet aanraken. Nee meiden houden van aandacht, en willen daarna horen dat ze mooi zijn, niks anders, teminste dat is bij mij zo het geval. Als je gezegd heb dat ze mooi zijn hebben ze raak, en dat doen ze zo bij iedere jongen, hoe meer aandacht hoe beter en wij breken allemaal ons hart. Volgens mij interpreteer jij alles door je enorme minderwaardigheidscomplex alleen maar op een manier waardoor het in je eigen (vertekende) zelfbeeld past. Dat heeft helemaal niets meer te maken met de bedoelingen of gedachtes van die meisjes zelf. Ik ook, geweldig! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb meer posts van je gelezen en gezien dat er toch niet tot je door is te dringen. Uiteindelijk zal je toch zelf je instelling moeten veranderen; je hebt alleen jezelf ermee en door die negativiteit uit te stralen word je inderdaad niet aantrekkelijker. Hoe harder je roept dat je lelijk bent, hoe lelijker je daadwerkelijk wordt. Selffulfilling prophecy. Ik laat het hier dan ook bij en hoop dat je op een dag stopt met zwelgen, je ogen opent en er eerlijk wat van probeert te maken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en gek genoeg komt het bier altijd terecht op of borst of bil...... ik heb soms zin om dan per ongeluk met ene glas rode wijn hetzelfde te doen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kprobeer juist zo neutraal over te komen en juist niet stoer... volgens mij knappen daar veel meer meisjes op af, op dat cool zijn.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
wat ze vaak gaan doen is overdreven instemmen met wat je zegt of als je afkeurt wat ze zeggen ze 'snel van gedacht veranderen',en natuurlijk vaak kijken naar je,is wel leuk zo,als er jongen passeert,en je WEET gewoon dat als ie gepasseerd is en je kijkt achter je,dat je hem ook achter zich zal zien kijken...
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige jongens beginnen steeds minder tegen je te praten omdat ze bang zijn verkeerde dingen te zeggen (iig bij mij het geval, was zo.... weet niet of het nog steeds zo is).
En ik zo trouwens nooit express tegen een meid oplopen en zeker geen bier tegen ze aangooien. Ik weet niet op wat soort plaatsen jij uitga... laat maar ![]() Maarja. Ze proberen gewoon zeg maar hetzelfde te zijn. Hetzelfde leuk te vinden, meeste lui proberen zo min mogelijke slechte dingen te doen en doen dan dus ook weinig.... En er zijn dus lui die gewoon op je aflopen en zeggen: Ik vind je leuk. Tja dat kan ![]() Hoe meiden zich uiten. Nee dat is lekker. Ze kijken je aan, giegelen. En dan willen ze uiteindelijk helemaal niets van je hebben. Nee heel subtiel ![]() Ik heb wel eens bij een meid gehad dat ik dacht dat ze me aankeek (tijdens een feest). Elke keer dat ik in haar richting keek keek ze weer gewoon richting het podium. Redelijk vaag... Meiden denken dat ze heel duidelijk zijn, maar dat is niet altijd zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk dat het gewoon verschilt per mens meisjes doen vaak ook hele verschillende dingen... veel durven er niks tegen te zeggen, als ze eenmaal iets tegen mij zeggen als ik die echt leuk vind lul ik zo een heel verhaal.
bij mn vriend wast ook anders... ff hoe ie bij mij deed -veel kijken -1 meisje uit zn klas had ie 't aan vertelt en hij had d'r gevraagd om met mij te gaan praten om zo van alles over me te weten te komen maar dat durfde ze niet -soms opmerkingen maken, maja dat doe je gewoon ook wel -na een tijdje begon ie naar me te zwaaien -als ie met je praat staat ie opeens heel dichtbij -als je merkt dat ie veel over je weet dat je 'm zelf niet hebt vertelt -als vrienden opeens sommige opmerkingen maken over tortelduifjes ofzoiets als jullie toevallig bij elkaar staan denk dat je daarop moet letten, ook hoe een jongen naar andere doet de omgang kun je al makkelijk afkijken of ie tegen jou anders doet
|
Was op vakantie ook zo.
Iedere x als mn ouders wegwaren kwamer er steeds 2 meisjes langs wel 20x ofzow. Hele tijd kijken en soms ff sneaky kijken naar me. En ze sneden elke keer af door tussen mn tent en de caravan door te lopen enzow. Wel klote dus zon staarrelatie als je 2 dagen later weggaat ![]() Maarja op een camping word het tog nooit wat ![]()
|
![]() |
uit ervaring kan ik zeggen jongens precies tegen jongens als meisjes alleen hoor je t meisjes wat vaker zeggen.
en ik? k ben nog gevoeliger dan t "gemiddeld" meisje dus ehm neem iemand die erg in t uiten verdubbel dat en maak er een man van. dat ben ik
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet, denk dat als je wat ouder wordt toch sneller op elkaar zal afstappen dan als je jong bent. Tenminste zo ervaarde ik het. Je ziet het niet aan me, ik probeer eerste het meisje als een blok te laten vallen voordat ik pas duidelijk laat zien wat ik voor haar voel.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 | |
ARTistiek |
'A Night In Tipsy Tin Tin' Woodstock | 7 | 05-12-2001 15:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |