Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 08:18
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Samu Santala, een Fin, heeft zaterdag in Savonlinna, in het zuidoosten van Finland, de vierde wereldkampioenschappen gsm-werpen gewonnen. Hij gooide zijn toestel 66,62 meter ver. Dat is maar tien centimeter verwijderd van het vorig jaar door zijn landgenoot Petri Valta gevestigde wereldrecord.

De mobieltjes worden op "klassieke" manier gegooid, dit wil zeggen boven de schouder en dit geldt als de koninginnenproef van de kampioenschappen. Maar er zijn ook wedstrijden in "freestyle" waar enkel de esthetiek van de beweging wordt beoordeeld, wedstrijden voor dames, voor ploegen en voor juniors van minder dan 12 jaar oud.

Traditioneel zijn de Finnen op deze competitie in Nokia-land oververtegenwoordigd. Dit jaar kwam bijna tweederde van de 89 deelnemende atleten uit in totaal negen landen, uit Finland. De kampioenschappen richten zich tot alle gsm-gebruikers die de oproepen zonder antwoord, de foute nummers, de gesprekken met antwoordapparaten en de te zwakke batterijen beu zijn.



Wanneer gaan wij (Nederlanders / Belgen) deze wedstrijdvorm officeel overnemen?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 08:32
Verwijderd
Wel leuk, maar ik zou dat nooit doen.

Dan geef ik m'n gsm nog liever aan die actie van de Bruna, zodat kinderen met een ziekte blij gemaakt kunnen worden met een mobiele telefoon...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:03
Thomas
Thomas is offline
Mjah, ik wil best met iemand anders mobiel gooien.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:31
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
ik heb mijn mobiel ooit eens 78,65 meter vergegooid, alleen ontbraken de IGTC *International GSM throwing comity*juryleden en werd mijn record niet als dusdanig erkend
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 25-08-2003 @ 12:31:
ik heb mijn mobiel ooit eens 78,65 meter vergegooid, alleen ontbraken de IGTC *International GSM throwing comity*juryleden en werd mijn record niet als dusdanig erkend
Van een berg af gooien telt niet he
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:57
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-08-2003 @ 12:46:
Van een berg af gooien telt niet he
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 25-08-2003 @ 09:18:
Wanneer gaan wij (Nederlanders / Belgen) deze wedstrijdvorm officeel overnemen?
Zodra het een olympische sport wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:03
Verwijderd
Ehm moet je zeker met je eigen telefoon gooien? :+
Of "krijg" je er eentjuh?

Als je met je iegen telefoon moet gooien dan is het opzich wel oneerlijk Tenzij iedereen hetzelfde tpye telefoon heeft anders heeft de ander een koelkast en de ander een miniscull telefoontje die lichter is en dus verder te werpen zal zijn
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
GSM-werpen? HAHAHAHA is dat ook al een sport? Net zoiets als bommetjes maken HAHAHA
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:18
Verwijderd
Er zijn nog veel vreemder sporten hoor. Ik heb vorig jaar met 2 vrienden meegedaan met het Nederlands Kampioenschap Propjesgooien. Helaas kwamen we niet door de voorronde. We werden een na laatste .

Info: www.nkpropjesgooien.nl
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nixje schreef op 26-08-2003 @ 09:18:
Er zijn nog veel vreemder sporten hoor. Ik heb vorig jaar met 2 vrienden meegedaan met het Nederlands Kampioenschap Propjesgooien. Helaas kwamen we niet door de voorronde. We werden een na laatste .

Info: www.nkpropjesgooien.nl
Haha, ja propjesgooien, heb ik ook al eens van gehoord ook zoiets opvallends hehe

BTW: Gefeliciteerd met je verjaardag
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-08-2003 @ 15:16:


BTW: Gefeliciteerd met je verjaardag
Dank u
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
laatst zag ik ook bij een progamma dat in Zweden of Finland (weeted niet precies meer) er een wedstrijd mierennest zitten werd gehouden --> dus met je blote reet zo lang mogelijk op een mierennest zitten...
En ook sauna-zitten dus zo lang mogelijk in een sauna zitten bij een bepaalde tempratuur...

Vreemd volkje die Scandinanviers...

Maar ff over dat GSM gooien: hoe zag die GSM er dan uit? want als ik zou meedoen zou ik er wat aan vastplakken dat het een soort van frisbee (schrijf je dat zo? ) word...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.