Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Owja.. En ik vind winterkleding het leukste om te sjoppen (hoef je niet midden in de winkel te staan met een korte broek aan met gigantische witte melkflessen die benen genoemd schijnen te worden
![]()
||
Citaat:
uhms ff ontopic. beide is wel fun, bij winter helemaal veel kleertjuhs enzo en bij zomer gewoon blousjes ofzow ![]()
|
![]() |
Zomerkleren!! En dan vooral gaan winkelen als het lekker weer is!
![]() ![]()
|
Hoogzomerkleding vind ik nooit zo héél leuk, ik vind het het leukst om kleding te shoppen voor zo'n 20 graden. Dan kan je een lange dunne broek aan met een mouwloos shirtje of iets met korte mouwen met instappertjes ofzo.
's Ochtends op de fiets nog een spijkerjasje ofzo, en dan in de pauzes lekker buiten zitten, zonder dat je het loeiheet hebt. Wat niet wegneemt dat hoogzomer mijn favo periode van het jaar is, maar niet om kleding te kopen dus.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
lente, dan ben je net uit de winterdepressie
![]() ![]()
|
zomer, k vind ten eerste de kleertjes leuker, veel meer kleuren enzo en veel simpele truitjes en hemdjes die lekker goedkoop zijn...
daarnaast vind k t ook leuker om zomers te gaan winkelen... lekker de stad in of naar t waterloow, wat drinknen ergens etc. ![]() wat k wel vervelend vind aan in de zomer kleren kopen is dat als je t al warm hebt, je het nog warmer krijgt door steeds die benauwde kleedhokjes in te stappen enzo... maargoed dat overleef k ook wel weer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zomer!!
In de winter kan ik nooit leuke truien vinden ik hou ook niet van truien staat me gewoon niet dus ik draag overal een vestje op in de winter. en in de zomer hoeft dat lekker niet ![]() zomer kleding vind ik ook vaak veel leuker gewoon.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête over leesgedrag Jolyne | 26 | 18-03-2006 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Isa (mijn boek...) Roosje | 19 | 04-11-2004 21:05 | |
Films, TV & Radio |
Idols 3: De laatste 2 Freshh~ | 500 | 02-05-2004 00:17 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
De Ondergoed Topic. Oh yeah. Signy | 94 | 05-07-2002 13:56 |