Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
zeker over gaan prate!!!heb't zelf ook gehad....maar voor me gehoude...ben 2 jaar gek op haar geweest...zagen mekaar elke dag...ging perfect..maar 'k werd steeds gekker opd'r en dan maak je jezelf gewoon gek en kwetsbaar...duz gewoon vertellen...heb ik na 2 jaar gelukkig wel gedaan...(beter laat dan nooiit) en 't gaat nu nog gewoon zoals 't altijd ging...gewoon relaxt...geen probleem. duz gewoon doen
|
![]() |
|
![]() |
Kweenie
je moet oppassen dat je niet als vriend en vriendin de relatie in gaat en dat dat ook zo blijft, met enkele rationele liefde etc ik weet niet of je verliefd moet worden op je beste vriendin ik zit ook dagen lang te beredeneren waarom ik verliefd op mijn beste vriendin zou moeten worden, maar gevoelsmatig is het gewoon niet zo, en eigenlijk is dat best prettig... Ik denk dat je het gewoon tegen haar moet zeggen en moet kijken hoe ze reageert, dat werkt echt altijd het beste; zeker als ze je beste vriendin is, kan ze het vast goed begrijpen dan kunnen jullie erover praten ik denk wel dat je moet oppassen dat je niet te rationeel verliefd op haar bent geworden hoor, je moet je wel afvragen of je echt verliefd bent of dat je het alleen maar wil zijn omdat je je zo prettig bij haar voelt!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Kerstmannetje | 1 | 21-12-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Iceteaislekker | 2 | 11-06-2013 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin... TomTom16 | 18 | 14-06-2011 13:42 | |
Liefde & Relatie |
[Meisjes bekijk AUB] Verliefd op beste vriendin. MCanoniem | 4 | 24-02-2010 23:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin jjaacckk5 | 6 | 24-10-2008 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Aguy | 17 | 18-07-2003 07:58 |