![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Haha ik heb dit recent nog gehad, zij heeft het alleen aan een goede vriendin vertelt..ik aan nog niemand. Waarom we hebben besloten het aan (bijna) niemand te vertellen? Omdat het ongunstig uitkomt en ik heb geen zin in domme 'roddels'. Ten tweede het gaat niemand eigenlijk wat aan, vooral mensen niet die je vaag kent.
|
Verwijderd
|
Als je samen afspreekt om het niet te vertellen dan maak je zo`n afspraak niet gewoon zomaar ff. Je doet het omdat het mischien negatieve gevolgen kan hebben als andere het te weten komen. In zo`n geval moet je je afspraken gewoon na komen, en je mond houden.
Dus nee ik zou het niet vertellen. Wel aan me beste vriend, ik vertel hem namelijk alles. En ik kan hem 100% vertrouwen dat hij het voor zich houd. Ik zou het zelf ook niet erg vinden als zij het aan der beste vriendin/vriend zou vertellen. Het is wel fijn als je je verhaal aan 1 iemand kwijt kunt, maar verder gewoon mond houden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maare of iedereen het er mee eens is is een ander verhaal, ikke niet iig te zien aan haar andere posts |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ik zou zowieso niet blij zijn als hij de volgende keer in de kroeg even uitgebreid ging uitwijden over z'n bedervaringen met mij natuurlijk...
Zelf heb ik niet echt iemand waar ik dit soort dingen mee zou bespreken, en voel daar ook niet echt een drang toe. 'tis toch nog steeds prive.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |