als je veel XTC pillen slikt kun je echt zotte dingen meemaken.
ik geef enkele voorbeelden:
-ik heb eens gehad dat ik 's nachts te voet terugkwam van een party en op straat overal doorzichtige mensen zag. ik bleef daar naar kijken en als ik dichtbij kwam waren die mensen verdwenen. je zit precies in een droom.
-ik had eens zoveel geslikt dat ik niet meer kon praten. alles wat in me op kwam vergat ik direct. ik zei 1 woord en was alweer vergeten wat ik ging zeggen. toen zat ik gelukkig bij vrienden thuis.
-kwas eens zo aan het flippen dat ik bewegingen maakte die ik niet wou maken. ik kon mezelf niet meer onder controle houden. ik kon niet meer gewoon stappen. m'n ene been trok ik bij elke stap hoog op zonder dat te willen. ik zei ook dingen zonder te beseffen dat ik het zei. het sloeg nergens op. gelukkig hebben ze me dan naar huis gebracht.
-ik heb eens een blackout gehad van meerdere uren. ik herinner me nog dat ik uit een dancing kwam en richting station liep, daarna weet ik niks meer. het enige wat ik weer wist was dat ik voor m'n deur thuis stond. alles daartussen weet ik niet meer. die dancing was meer dan 100km van mijn huis en ik heb de trein en de tram genomen waar ik niks meer van weet. wie weet wat ik allemaal uitgestoken heb??
-toen ik in de spiegel keek vanop een afstandje zag ik mijn eigen gezicht niet maar dat van een onbekende. hoe langer ik bleef kijken, hoe echter het leek. pas toen ik even weg keek en weer terug in de spiegel, zag ik weer mezelf.
-ik had eens met vrienden 's morgens op m'n nuchtere maag verschillende soorten XTC's geslikt en op de trein begon mijn kin keihard te bibberen zodat mijn tanden op elkaar klapperden en geluid maakten. echt heel snel en vanaf als ik me kaak ontspande begon dat weer. kon toen ook niet goed praten. zo erg had ik dat nog nooit gehad.
hmm, dit zijn zo de eerste dingen die bij me opkomen.
(vraag me af wat er niet allemaal in die pillen moet gezeten hebben)
vertel jullie zotste XTC ervaringen eens...