Advertentie | |
|
![]() |
|
donkerpaarse eastpack, met paar patches dr op, en 3 konijnenknuffeltjes
![]() eerst was mn tas veeeel voller, met buttons en allerlei troep als in kettinkjes en shit zegmaar, vond ik niet zo mooj dus heb k dr af gehaald, nu issie mooj ![]()
|
![]() |
|
mijn schooltas heb ik vanaf de eerste dus die ziet dr enigszins vervallen uit, tis een groene die ik ooit in Breda op de markt gekocht heb. Later bleek dat de scapino
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb er 2 ![]() een rode eastpak-rugzak, die blauw, paars en groen gespoten is ![]() en een zwarte schoudertas, met buttons, wat dingen erop geschreven (bijv. "hoi, ik ben fout. en jij?" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
k heb een oranje kipling met elmo eraan hangen. hijs een btje uitgelubberd en misvormd mja geen geld voor un nieuwe k heb btw ook nog een lichtblauwe eastpak (met opschrift: ik bijt whaaaaahh
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb als schooltas een lichtblauwe Wrangler tas met een stuk hawai slinger, een grote roze bloem, een I amn@sty button van Amnesty International en een opstrijkster, waar nog 3 stipjes van over zijn...
Ik heb ook nog een donkerblauwe rib schoudertas en daar zit niks op.
|
![]() |
Een hele grote grijze eastpack (ik moe altijd kweeniehoeveel boeke en schriften versleuren) met Bert en Ernie eraan en een heel lief kindersokje met hondenpootjessss...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Lil'Girl | 37 | 07-02-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |