Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook niet zo super slim en me tik werk is bagger.
Maar islamieten zijn erg op hun geloof gesteld en zouden het liefst willen dat de hele wereld tot de islam zien. Voor het christendom geld ongeveer het zelfde. En vroeger heeft men tegen elkaar gevochten vanwege andermans geloof en nu gebeurt het nog steeds. Dat ik de joden erbij betrek is omdat israel gesteund word door vele christelijke wat veel islamieten een slechte zaak vinden omdat daar door de palastijnen onderdrukt worden. Maar wat zou er gebeuren als er van die 3 geloven die vaak met elkaar in de klinsch zitten hun belangrijkste gebouwen/plaatsen worden vernietigd. Komt er oorlog of zijn er alleen een hoop mensen pissig en verdrietig. In principe kunnen ze elkaar namelijk niet de schuld geven
||
![]() |
Citaat:
|
ik vraag me af waarom je de sint pieter erbij betrekt, en ik mol je als je aan de sixtijnse kapel komt, want das een meesterwerk
![]() verder vind ik het naief om te geloven dat ze in israel vechten om de muur, de moskee en de tempel, en dat ze wel stoppen als die weg zijn. verder denk ik dat we er dan heel snel achter zouden komen of de islamitische landen nu wel of niet biowapens hebben. de pauselijke en zwitserse garde kunnen echter niks uitrichten, met hun legertje van 1500 halbardiers
|
![]() |
We kenen ook een ander joods doel nemen
![]() En nee ik denk niet dat ze stoppen. En die Sixtijnse kapel is gebouwd met van katholieken mensen die werden wijs gemaakt dat als ze mee betaalde ze naar de hemel gingen. En de katholieke kerk is 1 van de rijkste organisaties ter wereld
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
wat zou er gebeuren als... michak | 7 | 01-10-2009 10:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou er gebeuren als al het geld dat nu op bankrekeningen zou verdwijnen? Winner | 17 | 29-12-2004 14:10 | |
De Kantine |
Wat zou er gebeuren als... Verwijderd | 170 | 23-10-2004 18:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen][Een schone PC]Wat moet er gebeuren? Verwijderd | 29 | 23-03-2004 21:08 | |
De Kantine |
wat zou er gebeurt zijn ??? Verwijderd | 5 | 07-11-2003 19:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestaat er een meer geavanceerd mens? Kriemoon | 2 | 29-10-2002 10:02 |