| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, misschien kun je iets meer details geven over hoe vreselijk hij is in die film?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
|
|
||
|
Citaat:
![]() HenkMul: Alles is bijgelegd, oke?
|
||
|
|
|
ik herken het helemaal. ik was echt helemaal verliefd op Daniel Johns van Silverchair. Heel mijn kamer hing vol en ik maar fantaseren over hem ontmoeten en zijn vriendinnetje worden. Hij was altijd zoooo leuk op tv en zoooo leuk in interviews. Ik had MAPPEN vol met info enz, probeerde achter zijn adres te komen (email adres had ik al nu nog een echt adres zodat ik naar hem toekon, geld voor een ticket had ik al op mijn spaarrekening...ja, ik was gestoord toen ik 16 was ) Toen kreeg ik een keer de kans om een aantal keer met hem te praten en viel dat eens ff tegen zeg!! bah, meneertje "ik ben oh zo artistiek en interessant en kijk eens hoe vrouwelijk en dun ik ben"....ik was gelijk genezen. Moraal van het verhaal; beroemdheden vallen vaak heel erg tegen in het echt...zelfs johnny depp. Ok, hij is superlekker, en aardig in interviews omdat tja...mensen nou eenmaal niet houden van onaardige filmsterren, maar zou hij in het echt ook zo zijn? Ben tot de conclusie gekomen dat doodnormale echte jongens (bijvoorbeeld mijn vriendje) eigenlijk veel leuker zijn.voor de rest sluit ik me helemaal bij poesiefox aan en het gaat vanzelf allemaal wel over als je afleiding zoekt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Briljante film, ja. :] @Kaasstaafje: Kijk maar naar Faery's avatar. Da's jouw grote liefde in die film. >:] Is 'ie nog steeds zo geil? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Niks voor kaasstaafje...
|
|
||
|
Citaat:
nergens niet maar aantrekkelijk ja het is Johnny en hier speelt ie iemand anders
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
![]() |
|
|