Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze voorgevoelens liggen allemaal wel érg voor de hand. Waarschijnlijk speelde de gedachte van een mogelijk scenario al af in je hoofd voordat het gebeurde. Waarom voorspel je niet eens iets dat ook duidelijk speciaal is en eigenlijk onvoorspelbaar is.
Het woord "voorspellen" lijkt ook te komen van "voorspelbaar" en dat zijn deze gebeurtenissen allemaal. Voorspel volgende keer eens de naam van de politieagent en andere (onmogelijke) zaken dan het feit dat je strafbaar bent en dat er wel eens politie in de buurt zou kunnen zijn om je te "straffen". Sterker nog, schrijf eens alle voorspellingen op die niet uitkomen. De momenten waarop je zonder licht fietste en dacht "als er nu politie om de hoek staat" en er dan niet stond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
net als met die street racer auto (of whatever) als je het elke keer denkt en het gebeurt een keer.. niet echt een voorspelling.. gewoon toeval |
![]() |
||
Citaat:
100 gefietste meters later stond er inderdaad een volkswagenbusje van de politie naast me met een agent die vroeg waarom ik geen achterlicht had... (Was ik maar in het bos gebleven!) Het was gewoon kansberekening, politie rijdt vaak rond in volkswagencombi's, er is redelijk wat criminaliteit en die weg is altijd al zeer verlaten. Wie kon het anders zijn?
Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 20:32. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
21 mei 2011 SJP | 64 | 01-06-2011 21:43 | |
Toekomst voorspellen Iwein | 49 | 02-11-2008 11:46 | |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Welk geloof heb jij Raven | 112 | 15-01-2005 14:24 | |
Seksualiteit |
Voorspel Fixion XXL | 50 | 17-01-2004 05:38 | |
Psychologie |
Wat is er met me aan de hand? Paranomaal? ** Phoebe ** | 13 | 24-12-2001 13:17 |