![]() |
|
ha nou voel ik me al wat beter..ik heb namelijk best wel brede heupen en ik vond het lachwekkend toen m'n vriend ze sexy noemde omdat ik ze zelf niet mooi vind/vond. Dus ik was benieuwd wat andere jongens hiervan vonden.
|
Verwijderd
|
oohh wat ben ik blij dat dit topic er is... ik baalde zo van me heupe
![]() ![]() nog iets voor de meiskes.... 't is zelfs nog beter om brede heupen te hebben, voor als je later zwanger bent enzo... daar zit veel voedsel en die troep in voor de baby... (hoorde ik met bio) zoiets was het haha ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is normaal dat iedereen brede heupen mooier vindt. Brede heupen duidelijk op een vruchtbaarder vrouw, net zoals grote borsten (heupen zelfs nog iets meer, omdat dat direct betrekking heeft op de geboorte van een kind).
Mij persoonlijk maakt het niet bijzonder veel uit, ik kan het eigenlijk overal wel op antwoorden, maar het gaat om het geheel. Net zoals al die topics over borsten: het hangt van het meisje af, gaat om het totaalbeeld wat iemand oproept. Je kunt zo'n deel van het geheel niet op zichzelf staand beoordelen. |
![]() |
|
Vind het maar klote dat meisjes steeds complexen over hun heupen hebben...had ooit eens zonder personelijke bedoelingen iemand gezegd dat ik ze vrouwelijk mooi vond steunend op de titel van de topic...jammergenoeg had ze dit ironisch opgenomen daar ze niet bepaald blij is hoe zij eruit ziet...Kheb toen een hele week ruzie met haar gehad en steeds als ik haar complimentjes geef word ze boos...Nog een geluk dat ik niet dat 'iets meer' voor haar voel
![]() Er dan wel weer jongens die beweren dat ze een of ander meisje met brede heupen niet aantrekkelijk vinden terwijl ik dat juist wel doe...Maar volgens mij is et gewoon klote conformisme...met andere woorden, als een meisje op de een of andere manier nogal wat excessief overkomt praten jongens daar nogal graag over, en is dat zo nogal een dwaze macho shit die er dan uit voortvloeit...Zo zijn sommigen nu eenmaal...en waarschijnlijk menen ze het zelf niet, maar is het de groepssfeer...Een vriend van me zat constant een meisje (niet menend, nogal wat stoerdenerij en shit)de diepte in te boren voor haar uiterlijk...en nu zijn ze samen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou je het zegt, mijn ex deed dat eerst ook, mij afzeiken... En toen was hij verliefd op mij... ![]() |
![]() |
|
brede horen mannen mooier te vinden, omdat dat duidt op meer vetreserves op de goeie plaats --> meer kans op het 'succesvol' grootbrengen van een kind. En ik moet toegeven dat ik meestal ook brede heupen mooier vindt hoor! Ik kan ook niet uitleggen waarom... Maar de verklaring staat dus hierboven... oerdrang.
|
Verwijderd
|
![]() ![]() En aangezien er hier alleen maar positieve dingen staan over mensen met brede heupen, wil ik de kneusjes zonder heupen (ik dus) even moed in praten: Mijn mama had vroeger ook mooie heupen, en die heeft nu zo'n uitgezakt lijf (der heupen hangen op de knieen) maar dat was vast alleen bij haar. Conclusie: IK WIL HEUPENNNNNNNNNN ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vallen meisjes op gespierde jongens? gangbang | 57 | 20-06-2014 07:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lifestyle |
Wat is SEXY bij mannen? Blitzkrieg Bop | 239 | 12-10-2003 01:21 | |