| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
bah, ik vind het te veel een verhaaltje en getuigen van complete creativiloosheid (kon zo snel niet een ander woord verzinnen) en het feit dat je er niets op kan aanmerken zegt voor mij al wel weer genoeg.
|
|
|
|
Tnx voor jullie reaxi's.
-*booh*, ik vind gewoon 'allebei' wel een goed idee, dank je! -Halogeen, gebrek aan creativiteit (maar wel leuk woord). jammer dat je hem slecht vind, maar dat kan. maar waarom vind je het een verhaaltje?? ik bedoel: het is geen echte opeenvolging van gebeurtenissen; wat maakt het een verhaal? verder vraag ik me af wat het zegt over mijn kwaliteit van dichten dat iemand anders er niets op aan kan merken? (is niet lullig bedoeld hoor , ik vraag het me gewoon af)
|
|
|
|
haha dat zal ik je uitleggen!
Het betekent dat het niet slecht is, dat is positief, denk ik. Aan de andere kant is het zo nietszeggend dat je eigenlijk niet goed weet wat je er mee aan moet. Een soort van schouderophalend, tsja zeggen. Ik ben nu heel hard een voorbeeld aan het bedenken. Nu ja, een groot gedeelte van het forum staat er vol mee, maar waarom nu jij vraag je je wellicht af. Nou, zal ik je vertellen, jij hebt altijd van dat mooie commentaar, dus verwachte ik min of meer dat je de dichtkunst zelf meester was. Maar met dit 'verhaaltje' was ik een beetje teleurgesteld. Ik vind de gebeurtenissen zeer zeker wel opeenvolgend. Tsja, het is gewoon een opsomming van gebeurtenissen, wat kan ik zeggen? Vandaar dus.
|
|
||
|
Citaat:
. maar je je gaat je mening over mijn dichtkunst toch zeker niet baseren op één gedicht ... snif... . ik moet nl. toegeven dat dit (eerlijk waar) niet echt een geweldig gedicht (op zun zachts gezegd) van mezelf is... en ik probeer meestal een zo volledig mogelijke reaxi op gedichten te geven, das echt niet omdat ik vind dattik er verstand van heb ofzow or , gewoon omdat ik probeer er wat aan bij te dragen/suggesties te geven...is niet afkrakend bedoeld !
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Lillik as je moer! Ymir | 11 | 01-09-2009 17:49 | |
| Liefde & Relatie |
allebei bang Vini-Vidi-Vici | 13 | 07-05-2004 16:56 | |
| ARTistiek |