Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt ook van dat witte spul, lijkt op kauwgom (alleen niet-eetbaar...), en je kunt er posters/plaatjes/foto's mee op de muur plakken, en je kunt het er zo weer afhalen zonder dat je nehang scheurt, het is meestal gewoon te koop bij kantoorwinkels/supermarkten.
||
Citaat:
![]() een aanrader ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fotolijm kan ik wel proberen heb ik ook ergens nog liggen.. En ga morgen ff voor dat plakband kijken ![]() Bedankt allemaal! |
![]() |
|||
Citaat:
verschillend in grootte. Zijn minder origineel ed, maar wel fijn om te gebruiken meestal. Verder zijn die pritt-buddies dingen voor zuinige en geduldige mensen, je doet al snel teveel van dat spul erop, en moet toch voorzichtig blijven doen. *denkt aan haar behang* En als je toch met plakband blijft, wazig plakband is (over het algemeen) beter dan helder plakband, helder plakt veel sterker, en laat na verloop van tijd een gumachtig laagje achter. (wat ook plakt) Citaat:
(het plakt een klein beetje, maar niet genoeg om dingen aan op te hangen meestal)
|
![]() |
Gewoon plakband. De uiteindes aan elkaar plakken zodat je een rondje krijgt en dat aan de achterkant van de foto.
Ik had alles op verschillende manieren aan mijn muur hangen en heb nu alles eraf gehaald. Alleen van de dingen die met plakband vast zaten is niks te zien. Van de rest, van dat speciale plakgum, fixy stickers, speciaal dubbelzijdig plakband, valt wel wat te zien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dreig-SMS, hoe mee om te gaan en hoe traceer ik een 06-nummer? A-Quattro | 24 | 19-04-2016 18:49 | |
Lifestyle |
ding voor voor de deur dwight88 | 14 | 19-11-2006 01:34 | |
De Kantine |
Hoe doe jij het? [Iemand vermoorden] Shitonya | 185 | 30-03-2005 15:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
de timming van ophangen victor middelkoop | 3 | 26-12-2002 14:46 |