Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil er voornamelijk mooi en leuk uit zien, zoals ik dat wil en natuurlijk hecht ik waarde aan het oordeel van anderen, want zo werkt je referentiekader nou eenmaal.
Ik besteed veel aandacht aan combinaties, accesoires, haar en make-up, ik wil een geheel vormen, een passend en vooral mooi geheel. Natuurlijk spreekt mijn stijl niet iedereen aan maar het is ook niet zodanig schokkend dat mensen het uitgesproken lelijk zullen vinden, daar is het te casual voor.
|
Verwijderd
|
Ik vind kleding wel belangrijk, net als iedereen zie ik er toch wel graag 'leuk' uit. Ik begin me steeds minder aan te trekken van wat mensen er van vinden, hoewel ik in het verleden juist heel erg graag 'erbij' wilde horen (ik wist alleen niet waarbij
![]() ![]() ![]() Meestal heb ik wel een voorkeur voor de iets wijdere broeken, maar sinds ik heb gemerkt hoe lastig het is te fietsen met echt wijde broeken, zijn ze iets minder wijd geworden ![]() ![]() ![]() Ik heb een periode gehad waarin ik vooral rode kleding gecombineerd met zwart kocht. Ik vind dat gewoon kleding waar ik me ontzettend lekker in voel en die me ook erg mooi staan. Ik begin nu ook wel weer uit te schieten naar andere kleuren ![]() ![]() Qua make-up en sieraden (ja ik maak het plaatje maar gewoon af ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot zover even mijn stijltje ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 10:19. |
![]() |
|
Kleding is altijd belangrijk, want dat is wat de mensen als eerste opvalt, maar ik heb nooit de zin en tijd om er vreselijk veel aandacht aan te besteden enzo.
Ik draag meestal wat ik fijn vind zitten en wat ik zelf mooi vind, maar als ik van anderen hoor dat iets niet mooi is trek ik het meestal ook minder aan. Me ouders betalen wel me kleren en ik haal ook niet zovaak nieuwe kleren. |
![]() |
|
Ik ben wel geinteresseerd in mode, maar doe er zelf niet huge aan mee, sommige dingen wel, maar bijvoorbeeld een bomberjack zou ik nooit kopen. Ik koop (te) vaak nieuwe kleren, als ik iets zie wil ik het hebben, al heb ik dan meestal aan het eind van de maand geen geld meer. Ik kleed me de laatste tijd meer girlish, omdat al die minirokjes zo goedkoop zijn. Ik hecht niet echt veel waarde aan wat mensen vinden van wat ik aan heb, ik hoor 3x per dag pippi langkous of 'leeeeluk', maar ook positieve dingen. Als ik het mooi vind dan doe ik het aan, maar als mn zus of vrienden zeggen dat het echt TE lelijk is dan kleed ik me wel om.
||
Citaat:
|
ik trek kleren aan die ik mooi vind.
Vaak verschillende stylen die ik BTW ook combineer. Er zijn wel mensen die aan me vragen hoe ik dat doe want het ziet er altijd leuk uit. Dan heb ik zoiets van whatever. en dan zeg ik simpel dank jewel, want ik weet niet wat ik moet zeggen ik doe gewoon wat ik leuk vind en hou me niet aan 1 stijl. wat anderen ervan denken kan me geen ruk schelen, al is het wel leuk als ze zeggen dat het leuk is. Maar is het niet leuk!!? Jammer dan. Heb jij ff pech gehad. maar ik maak mijn kleding nooit zelf kan ik niet eens en ik krijg veel van me mammie en pappie ![]() koop ook wel zelf maar niet extreem veel en duur. kus
|
![]() |
kleding boeit me eigenlijk helemaal niet zoveel.
Als je maar goed zit en voldoende comfort biedt bij warm/koud weer. Merkkleding draag ik ook eigenlijk niet mij veel te duur en onnodig. Kleren koop ik ook maar zelden vaak 1 a 2 keer per jaar dat ik de stad inga om kleren te kopen of er moet heel nodig iets vervangen worden. Zoals nu het geval is mijn laatste nette broek is ook min of meer een werkbroek geworden.
||
Citaat:
|
Ik vind kleding in die zin belangrijk, dat het er verzorgd uit ziet. Dus dat het een beetje schoon enzo is. Tuurlijk heb ik wel voorkeuren voor bepaalde kleding, maar het is toch wat iedereen zelf mooi vind.
De ene dag ben ik er veel mee bezig en ben ik lang bezig voordat ik wat aan heb, de andere dag maakt het me niks uit en trek ik maar wat uit de kast. Ligt totaal aan m'n bui. Hmm het wás eerst een zelfexpressie. Vooral het afzetten tegen iedereen (ouders dus ![]() Ik trek me niet zoveel aan van anderen eigenlijk. Ik hou er niet van met de mode mee te lopen, alhoewel ik het wel altijd heel interessant vind wat er op modegebied gebeurd. Ik volg het wel, maar loop er zelf niet mee, alleen als ik er iets leuks tussen vind zitten. Ook van vrienden trek ik me weinig aan: we hebben allemaal onze eigen kledingstijl. Ik beoordeel anderen wel op hun uiterlijk, maar dat gaat niet ver ofzo. Als iemand langs me loopt die er verschrikkelijk ordi bijloopt dan zeg ik dat tegen een ander ofzo maar daar blijft het ook bij, ik ga mensen niet naroepen want dat vind ik zo kinderachtig. Nee, ik geef niet al m'n geld er aan uit. Ik heb elke maand zo'n 250 euro te besteden en ongeveer 50 euro gaat daarvan naar kleding, soms iets meer, soms iets minder. Ik maak niet echt zelf kleren, maar ik 'verbouw' sommige kleding wel die oud is ofzo.
|
Kleding is in die zin belangrijk voor me dat ik me prettig moet voelen waarin ik loop en dat is eigenlijk om kort te gaan: zwart.
Ik loop bijna alleen in zwart rond, zwart is de laatste paar jaar altijd al mijn hoofdkleur geweest (dit komt omdat ik meestal bandshirts draag), maar sinds ik van de driepersoons-skaterbroeken af ben heb ik ook alleen nog maar gewone zwarte broeken (en wat camouflagebroeken maar die heb ik wat minder vaak aan). Zwart is ook gewoon makkelijk, ik hoef geen uren voor de klerenkast te staan om te kijken wat ik aandoe, ik pak er gewoon wat uit en t past altijd ![]() Wat anderen van mijn kleding vinden boeit me niet veel, ik heb er over de jaren heen genoeg domme opmerlingen over gekregen dus dat interesseert me niet echt Ik vind wel dat er voor verschillende kleding ook een verschillende plek is. Hiermee bedoel ik dat ik niet met m'n cannibal corpse shirt naar de verjaardag van mijn oma ga (hoewel ze heavy metal best kan waarderen ![]() ![]()
|
Kleding is wel belangrijk voor me, ik wil me graag prettig voelen in m'n kleding. Alleen verandert m'n smaak nog wel eens (beetje maar) en kan ik weer niks leuks in m'n kast vinden. I
k heb niet echt een stijl waar ik me helemaal in kleed, maar gewoon aan en koop wat ik op dat moment leuk vind. |
![]() |
|
Mij maakt het wel veel uit wat ik aanheb... Ik moet het zelf leuk vinden en me er prettig in voelen, anders vertoon ik me er niet in. Ik vind het heerlijk om te winkelen, daar kan ik echt wel uren mee bezig zijn. Winkel in, winkel uit, allerlei dingen passen... en natuurlijk kopen. Ik vind het ook leuk om creatief met kleding bezig te zijn, verschillende dingen combineren, overal wat oppikken en er dan een eigen draai aan te geven. Ik vind het niet leuk als iemand dezelfde kleren als mij heeft, ik wil graag wel apart zijn, niet echt extreem ofzo, maar gewoon mijn eigen stijl.
|
![]() |
|
Het interesseert me wel wat ik draag, want ik voel me gewoon prettiger als ik er verzorgd uitzie, en leuke kleren draag.
Wat anderen van mijn kleding vinden, vind ik niet echt interessant, ik trek aan wat ik leuk vind. Meestal casual, zo simpel mogelijk. Spijkerbroek, polo of leuk bloesje, en klaar! Erg veel aandacht besteed in niet aan mijn kleding. Ik geef vrij veel geld aan kleding uit, omdat ik vaak dingen koop die ik eigenlijk te duur vind, maar toch perse wil hebben. De mode interesseert me eigenlijk niets, ik koop wat ik leuk vind, en niet wat in is!
|
Kleding interesseert mij natuurlijk. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Het interessert me niet zoveel welk merk of hoe duur het is. Als ik een leuk truitje zie bij de H&m voor een goedkoper prijs, dan bij Lódz, koop ik die van de H&m.
Ik probeer er wel altijd leuk uit te zien. Er leuk uitzien betekend voor mij ook, er tevreden bij lopen. Mijzelf goed voelen. En dat doe ik.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
kleding is behoorlijk belangrijk voor mij.
maar de kleding die ik zelf het mooiste vind draag ik alleen bij feesten / evenementen of thuis als ik van tevoren weet dat ik de deur niet uit ga. ik vind aparte kleding leuk, maar ik kan niet tegen de overvloed aan (grootendeels negatieve) aandacht. dus ik kleed me naar school iets neutraler. |
![]() |
||
Citaat:
*komt geweldige ideeën tegen op i-net* Aan haar gaat best wat geld en tijd op, het is ook zeker belangrijk voor mij. Het hoort ook echt bij mij.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding & Meningen. Ninaikieeeh | 23 | 15-10-2012 02:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |