Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 15:09
visionaire
visionaire is offline
Hoe belangrijk is kleding voor je? Misschien een beetje een rare vraag maar het valt me gewoon op dat mensen steeds meer bezig zijn met hun manier van kleden.

Ben je er veel mee bezig, of intresseerd t je niet zo wat je draagt?

Is het een soort van zelfexpressie.... wil je er iets mee duidelijk maken of ga je liever onopvallend gekleed.

Trek je, je veel aan van wat andere mensen om je heen mooi vinden (je vrienden bijv.) en oordeel jezelf ook veel over hoe anderen zich kleden?

Geef je al je geld eraan uit / maak je zelf wel eens kleding...

Vertel t maar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2003, 15:14
Souljah
Souljah is offline
Ja ik vind kleding heel erg belangrijk, omdat ik me goed voel als ik er netjes en verzorgd uitzie. De kleding die ik mooi vind geeft me eigenlijk zelfvertrouwen. Ik ben heel erg veel met kleding bezig, kijk veel en vaak in kledingzaken om te zien of ze nieuwe kleding binnen hebben gekregen etc. Het geld dat ik verdien met bijbaantjes geef ik ook allemaal uit aan kleding.

Ik vind het trouwens ook belangrijk hoe een meisje zich kleed, omdat dat toch het eerste is waar ik naar kijk. Ik denk dat als een meisje zich goed kleed(kleding die ik mooi vind) ik eerder in haar geinteresseerd zou zijn dan een meisje die dat niet doet.
Oud 19-08-2003, 15:14
Roos
Roos is offline
Dit is al zovaak geweest...

Maar oke ik ben er best veel mee bezig. Op sommige dagen niet, maar als ik uitga ofzo, sta ik wel altijd te dubben voor m'n kledingkast

Ik wil er niets mee duidelijk maken ofzo, dat vind ik een beetje achterhaald

Natuurlijk oordeel je over mensen hun kleding, dat is een van de leukste dingen. Lekker kletsen over hoe iemand eruit ziet, wat leuk is, en wat echt belachelijk staat

Van sommige mensen trek ik het me wel aan of iets leuk is: een paar vriendinnen, m'n zusje, m'n moeder. Want die hebben een goede smaak. Maar voor de rest kan het me niet veel schelen
Oud 19-08-2003, 15:22
visionaire
visionaire is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-08-2003 @ 16:14:
Dit is al zovaak geweest...

zit nog maar net op t forum (weekje of 2) dus mijn excusez
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:28
Roos
Roos is offline
Neer mind, als ik het je echt kwalijk nam, zou ik toch niet serieus antwoorden
Oud 19-08-2003, 15:44
Taeke
Taeke is offline
Ik hecht ook wel veel waarde aan kleding. Geef er per maand tussen de 100-200 euro aan uit, betaal veel van m'n eigen geld want het kleedgeld is niet genoeg .
Oud 19-08-2003, 15:56
Verwijderd
Ik hecht er wel waarde aan, maar dat uit zich niet direct in de prijzen ervan. Ik hecht niet zoveel waarde aan merken, maar wel aan functionaliteit. In bepaalde situaties zal het worst wezen wat voor merk je op je borst hebt staan, maar is het wel belangrijk dat je er keurig uitziet en dat kan best met kleding van een minder duur merk.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:03
Verwijderd
Zolang ik maar goed gekleed ben in kleren die ik mooi vind is alles best
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:26
Verwijderd
Ben er meer mee bezig in de zin van: nog steeds ontwikkelen en ontdekken wat ik nou eigenlijk het leukste vind. Het veranderd zo vaak bij mij.

Sommige dagen kan ik heel de avond bezig zijn om de perfecte outfit voor de volgende schooldag samen te stellen, andere dagen ontwaak ik en ruk wat uit mn kast.
Maar ik ga de deur niet uit als ik mezelf er niet uit vind zien, dan voel ik me heel de dag rot en onzeker.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:57
Verwijderd
ja, ik vind kleding heel belangrijk. ik probeer er altijd redelijk netjes bij te lopen en een beetje m'n eigen stijl erin te houden, maar ik vind het wel de grootste onzin om nou in dure merken te gaan lopen en al die crap
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:12
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
interesseerd me nix
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:24
Bird-one
Bird-one is offline
Ik vind kleding wel belangrijk, maar niet het belangrijkst. Ik doe gewoon aan wat ik lekker vind zitten en wat er leuk uit ziet. Als ik iets hartstikke lekker vind zitten, maar het ziet er niet uit zal ik dat niet zo gauw aan doen als ik de deur uit moet. Als iets er hartstikke leuk uit ziet, maar ik vind het totaal niet lekker zitten doe ik het ook niet aan.
Het boeit me niet zo heel veel wat mensen om me heen er van vinden. En ik geef echt niet al mijn geld eraan uit. Mijn geld gaat meestal op aan cd's..
Oud 19-08-2003, 17:49
Qamra
Qamra is offline
Soms doe ik gewoon een grote trui aan, wijde broek en haar in een knot (ja zelfs naar school, ik heb lef ), de andere dag verkleed ik me 10 keer omdat mijn outfit me niet aanstaat.

Zolang ik me goed voel, boeit het me weinig wat ik aanheb eigenlijk..
Oud 19-08-2003, 17:55
Outrageous
Outrageous is offline
Je kleding moet gewoon goed bij je passen. Ik probeer anderen er niets mee duidelijk te maken ofzo, ik vind het gewoon leuk om van alles bij elkaar te zoeken dat leuk staat. Je kunt het zien als een hobby
Oud 19-08-2003, 18:00
Verwijderd
Ik ben er wel mee bezig. Ik heb niet echt een unieke stijl, misschien komt dat ook wel omdat ik een erg brede smaak heb en dus eigenlijk wel van alles wat heb. Het belangrijkste is wel dat het leuk staat en ook wel een beetje lekker zit natuurlijk.
Ik wil heel graag goed zelf kleding kunnen maken, ik zit altijd vol met ideën maar ik kan ze niet uitvoeren. Ik denk dat ik daarom maar eens op een naaicursus ga ofzo .
Verder geef ik niet echt belachelijk veel geld uit aan kleding, al heb ik soms mijn uitspattingen. Ik ben een koopjesjager
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:13
Laïs
Laïs is offline
Kleding is toch wel belangrijk ja. De laatste tijd ben ik er toch wel meer mee bezig,'k vind het super om heel mijn kleerkast uit te pluizen naar een leuke combinatie .
Zoals Roos al zei : babbelen over mensen hun kleren is super.

Ik wil er niets mee duidelijk maken,de ene keer ga ik onopvallend gekleed,de andere wat meer opvallender. ik kick op aandacht

Als 'belangrijke' mensen zeggen dat mijn kledij op niets trekt,dan trek ik het me wel aan,ook van mensen die ik totaal niet ken maar wel een beetje naar opkijk ,als die iets negatiefs zeggen,kan ik daar ook behoorlijk onzeker van worden.

Al mijn geld niet,ik koop het liefst zo goedkoop mogelijk kleren.
Oud 19-08-2003, 18:15
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik vind me kleding aan de ene kant wel belangrijk... maar vaak heb ik zo iets van boeiend.... Als ik weg ga kijk ik wel altijd of de combi niet te erg is... en anders moete die andere mense maar lekker denku wat ze willen. Ik wil wel altijd dat me kleding netjes is en er dus geen vlekken opzitten
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
dat zit heel ingewikkeld in elkaar bij mij, en ik heb nu even geen zin om het uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:39
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
In theorie vind ik kleding erg belangrijk, kleren maken de mens toch Nouja, ik probeer echt kleding te zoeken die bij me past.

Maar in de praktijk is het anders, meestal als ik sochtends opsta, grijp ik de kleren die het minst ver van me vandaan zijn en trek ik die aan, en ik vraag me soms niet eens af of ik er wel een beetje uitzie of niet

Maar soms maak ik er wel een beetje werk van . Is ook gewoon leuk, vind ik
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:34
feline
feline is offline
Als ik mooie kleding draag, voel ik me ook lekker. En als ik me lekker voel, wil ik mooie kleding dragen.

Ik vind het leuk om me met kleding bezig te houden, maar ik ben zeker niet de hele dag bezig met hoe ik eruit zie, en of het wel klopt volgens de laatste mode.

Onbewust trek ik me vast wel wat aan van wat anderen van me vinden, het is onzin dat te ontkennen. Maar ik vraag me niet constant af of anderen het wel ok vinden wat ik draag. het belangrijkste voor mij is dat ik me gewoon goed voel in wat ik draag, en dat het nog pietsiebeetje functioneel is .

Echt veel geld geef ik er niet aan uit, als ik wat meer geld heb, dan vind ik het heerlijk om uitgebreid te winkelen (en geld uit te geven). Als ik een maand wat minder te besteden heb, dan houdt het op.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Lil' Stef schreef op 19-08-2003 @ 18:12:
interesseerd me nix
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:32
Verwijderd
ik probeer altijd hardcore over te komen
voor de scene
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:16
duifeltje
duifeltje is offline
ik kleed me vaak zoals ik me voel, dus als ik vrolijk ben heb ik allemaal gekleurde dingen aan en anders gewoon een saaie broek (voor zover die heb ) en een shirtje.
ik denk wel dat mijn kleding (ook kleding in het algemeen) iets zegt over hoe je bent.
je kiest kleding die je mooi vind en dat weerspiegelt denk ik een beetje hoe je bent.

ik ben wel best veel met kleding bezig, niet om er zo uit te zien als anderen leuk vinden (maar misschien speelt dat onbewust ook mee ) maar om dat ik me lekker voel in kleding die ik zelf gewoon heel leuk vind.

ik probeer nikx duidelijk te maken met mijn kleding, misschien dat ik ermee wil zeggen hoe ik over probeer te komen op mensen maar dat was het dan ook wel.

ik beoordeel anderen wel veel op hun kleding, de meeste mensen zulen dat discriminerend vinden maar ik weet bijna wel zeker dat bij elke kledingstijl een bepaald karakter hoort.

oja, ik keb geen baantje en geen kleedgeld dus ik krijg al m'n kleren gewoon.

ik probeer wel eens zelf kleding te maken maar dat lukt toch nooi echt, maar ik vind het wel leuk om kleding te ontwerpen.
Oud 19-08-2003, 21:18
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 19-08-2003 @ 17:57:
ja, ik vind kleding heel belangrijk. ik probeer er altijd redelijk netjes bij te lopen en een beetje m'n eigen stijl erin te houden, maar ik vind het wel de grootste onzin om nou in dure merken te gaan lopen en al die crap
Oud 19-08-2003, 21:50
Fog
Fog is offline
ik heb een hele eigen stijl, houd me niet bezig met hoe mn vrienden eruit zien....

maar ben wel erg veel met kleding bezig en met mn stijl....gewoon omdat ik t leuk vind....altijd al gedaan....
Oud 19-08-2003, 22:08
Gwen.
Gwen. is offline
Ik wil er voornamelijk mooi en leuk uit zien, zoals ik dat wil en natuurlijk hecht ik waarde aan het oordeel van anderen, want zo werkt je referentiekader nou eenmaal.
Ik besteed veel aandacht aan combinaties, accesoires, haar en make-up, ik wil een geheel vormen, een passend en vooral mooi geheel. Natuurlijk spreekt mijn stijl niet iedereen aan maar het is ook niet zodanig schokkend dat mensen het uitgesproken lelijk zullen vinden, daar is het te casual voor.
Oud 20-08-2003, 10:17
Verwijderd
Ik vind kleding wel belangrijk, net als iedereen zie ik er toch wel graag 'leuk' uit. Ik begin me steeds minder aan te trekken van wat mensen er van vinden, hoewel ik in het verleden juist heel erg graag 'erbij' wilde horen (ik wist alleen niet waarbij ) Ik besefte alleen op tijd dat het absurd was om dingen angstvallig niet te dragen omdat het niet bij je groepje zou passen. Nu draag ik alles door elkaar, gewoon wat ik mooi vind. Het maakt me vrij weinig uit waar ik het haal. Soms geef ik wel eens heel veel geld uit aan iets, maar meestal leef ik best wel prijsbewust. Ik probeer er heel erg op te letten dat ik niet oordeel over andere mensen. Je zult me anderen nooit horen uitschelden, en ik probeer ook niet met mensen over de kleding van andere mensen te praten. (Ten minste niet op een veroordelende manier). Dit wil niet zeggen dat ik geen mening heb over anderen en dat ik soms ook zoiets heb van Waarom kleed je je nou zo?! maar ik houd dit voor mezelf, zoals ik graag heb dat andere dat bij mij ook doen.

Meestal heb ik wel een voorkeur voor de iets wijdere broeken, maar sinds ik heb gemerkt hoe lastig het is te fietsen met echt wijde broeken, zijn ze iets minder wijd geworden Ik fiets nogal veel, en dan heb je niets aan broeken die je toch niet kunt dragen. Ik merk nu ook dat ik steeds meer voel aangetrokken tot oosterse kleding. En jippie, de mode springt daar een beetje op in Met als geluk dat het vrij easy te krijgen is.

Ik heb een periode gehad waarin ik vooral rode kleding gecombineerd met zwart kocht. Ik vind dat gewoon kleding waar ik me ontzettend lekker in voel en die me ook erg mooi staan. Ik begin nu ook wel weer uit te schieten naar andere kleuren (Niet dat ik iets NIET kocht omdat het niet rood was, maar gewoon omdat ik rood mooi vond)

Qua make-up en sieraden (ja ik maak het plaatje maar gewoon af) draag ik altijd een horloge en 3 ringen (Een eenvoudige zilveren met een steentje, een niet-zilveren met een gekleurd, blauw/turkoise achtig kleurtje en een maansteen-ring) Armbanden wissel ik af, soms één of twee armbandjes met houten kralen, soms gewoon een zilveren armband die op iedere pols past zeg maar Make-Up draag ik als ik er zin in heb (Wat betekent dat ik 5 dagen per week geen make-up op heb en 2 dagen wel..Ongeveer dan) , en dan is het meestal een dun zwart lijntje onder mijn ogen. Lip Gloss af en toe. Ik vind het ook leuk om een haarband te dragen of wat dan ook

Tot zover even mijn stijltje

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 10:27
Demiurge
Demiurge is offline
Kleding is altijd belangrijk, want dat is wat de mensen als eerste opvalt, maar ik heb nooit de zin en tijd om er vreselijk veel aandacht aan te besteden enzo.
Ik draag meestal wat ik fijn vind zitten en wat ik zelf mooi vind, maar als ik van anderen hoor dat iets niet mooi is trek ik het meestal ook minder aan.
Me ouders betalen wel me kleren en ik haal ook niet zovaak nieuwe kleren.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:07
Tahvall
Tahvall is offline
merken interesseren me niets
zolang ik maar netjes voor de dag kom is het goed.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:55
vixen
vixen is offline
Ik ben wel geinteresseerd in mode, maar doe er zelf niet huge aan mee, sommige dingen wel, maar bijvoorbeeld een bomberjack zou ik nooit kopen. Ik koop (te) vaak nieuwe kleren, als ik iets zie wil ik het hebben, al heb ik dan meestal aan het eind van de maand geen geld meer. Ik kleed me de laatste tijd meer girlish, omdat al die minirokjes zo goedkoop zijn. Ik hecht niet echt veel waarde aan wat mensen vinden van wat ik aan heb, ik hoor 3x per dag pippi langkous of 'leeeeluk', maar ook positieve dingen. Als ik het mooi vind dan doe ik het aan, maar als mn zus of vrienden zeggen dat het echt TE lelijk is dan kleed ik me wel om.
Oud 20-08-2003, 18:52
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Danique schreef op 19-08-2003 @ 17:26:
Ben er meer mee bezig in de zin van: nog steeds ontwikkelen en ontdekken wat ik nou eigenlijk het leukste vind. Het veranderd zo vaak bij mij.

Sommige dagen kan ik heel de avond bezig zijn om de perfecte outfit voor de volgende schooldag samen te stellen, andere dagen ontwaak ik en ruk wat uit mn kast.
Maar ik ga de deur niet uit als ik mezelf er niet uit vind zien, dan voel ik me heel de dag rot en onzeker.
Oud 20-08-2003, 20:19
annetjuh
annetjuh is offline
ik trek kleren aan die ik mooi vind.
Vaak verschillende stylen die ik BTW ook combineer. Er zijn wel mensen die aan me vragen hoe ik dat doe want het ziet er altijd leuk uit. Dan heb ik zoiets van whatever. en dan zeg ik simpel dank jewel, want ik weet niet wat ik moet zeggen ik doe gewoon wat ik leuk vind en hou me niet aan 1 stijl.

wat anderen ervan denken kan me geen ruk schelen, al is het wel leuk als ze zeggen dat het leuk is. Maar is het niet leuk!!? Jammer dan. Heb jij ff pech gehad.
maar ik maak mijn kleding nooit zelf kan ik niet eens en ik krijg veel van me mammie en pappie
koop ook wel zelf maar niet extreem veel en duur.

kus
Oud 20-08-2003, 20:28
BBEM
BBEM is offline
kleding boeit me eigenlijk helemaal niet zoveel.

Als je maar goed zit en voldoende comfort biedt bij warm/koud weer.
Merkkleding draag ik ook eigenlijk niet mij veel te duur en onnodig.
Kleren koop ik ook maar zelden vaak 1 a 2 keer per jaar dat ik de stad inga om kleren te kopen of er moet heel nodig iets vervangen worden. Zoals nu het geval is mijn laatste nette broek is ook min of meer een werkbroek geworden.
Oud 21-08-2003, 18:06
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 19-08-2003 @ 23:08:
Ik wil er voornamelijk mooi en leuk uit zien, zoals ik dat wil en natuurlijk hecht ik waarde aan het oordeel van anderen, want zo werkt je referentiekader nou eenmaal.
Ik besteed veel aandacht aan combinaties, accesoires, haar en make-up, ik wil een geheel vormen, een passend en vooral mooi geheel.
Oud 21-08-2003, 20:00
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
vooral bij het fintissen vind ik het wel heel belgnarijk!!! want je moet er toch een beetje goed uitzien, nietdan!!! dan maak je tenminste indruk!!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:26
Synonym
Synonym is offline
Ik vind kleding in die zin belangrijk, dat het er verzorgd uit ziet. Dus dat het een beetje schoon enzo is. Tuurlijk heb ik wel voorkeuren voor bepaalde kleding, maar het is toch wat iedereen zelf mooi vind.

De ene dag ben ik er veel mee bezig en ben ik lang bezig voordat ik wat aan heb, de andere dag maakt het me niks uit en trek ik maar wat uit de kast. Ligt totaal aan m'n bui.

Hmm het wás eerst een zelfexpressie. Vooral het afzetten tegen iedereen (ouders dus ). Maar nu? Nee niet echt. Ik koop gewoon wat ik mooi vind en lekker vind zitten.

Ik trek me niet zoveel aan van anderen eigenlijk. Ik hou er niet van met de mode mee te lopen, alhoewel ik het wel altijd heel interessant vind wat er op modegebied gebeurd. Ik volg het wel, maar loop er zelf niet mee, alleen als ik er iets leuks tussen vind zitten. Ook van vrienden trek ik me weinig aan: we hebben allemaal onze eigen kledingstijl.

Ik beoordeel anderen wel op hun uiterlijk, maar dat gaat niet ver ofzo. Als iemand langs me loopt die er verschrikkelijk ordi bijloopt dan zeg ik dat tegen een ander ofzo maar daar blijft het ook bij, ik ga mensen niet naroepen want dat vind ik zo kinderachtig.

Nee, ik geef niet al m'n geld er aan uit. Ik heb elke maand zo'n 250 euro te besteden en ongeveer 50 euro gaat daarvan naar kleding, soms iets meer, soms iets minder.

Ik maak niet echt zelf kleren, maar ik 'verbouw' sommige kleding wel die oud is ofzo.
Oud 22-08-2003, 23:05
Ragnar
Ragnar is offline
Kleding is in die zin belangrijk voor me dat ik me prettig moet voelen waarin ik loop en dat is eigenlijk om kort te gaan: zwart.

Ik loop bijna alleen in zwart rond, zwart is de laatste paar jaar altijd al mijn hoofdkleur geweest (dit komt omdat ik meestal bandshirts draag), maar sinds ik van de driepersoons-skaterbroeken af ben heb ik ook alleen nog maar gewone zwarte broeken (en wat camouflagebroeken maar die heb ik wat minder vaak aan).

Zwart is ook gewoon makkelijk, ik hoef geen uren voor de klerenkast te staan om te kijken wat ik aandoe, ik pak er gewoon wat uit en t past altijd

Wat anderen van mijn kleding vinden boeit me niet veel, ik heb er over de jaren heen genoeg domme opmerlingen over gekregen dus dat interesseert me niet echt

Ik vind wel dat er voor verschillende kleding ook een verschillende plek is. Hiermee bedoel ik dat ik niet met m'n cannibal corpse shirt naar de verjaardag van mijn oma ga (hoewel ze heavy metal best kan waarderen ) en draag ik mijn 11-rijge spike-armbanden en kogelriem niet als ik in de collegezaal zit, maar vind ik dit meer iets voor concerten en optredens etc. Sommige mensen schijnen zoiets niet te begrijpen en moeten perse hun 'jesus is a cunt' shirt naar de begrafenis van tante mien aan
Oud 22-08-2003, 23:08
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
moeten per se hun 'jesus is a cunt' shirt naar de begrafenis van tante mien aan
Of naar hun examenuitreiking
Oud 22-08-2003, 23:10
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-08-2003 @ 00:08:
Of naar hun examenuitreiking
Kon je t weer niet laten?
Oud 22-08-2003, 23:25
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 23-08-2003 @ 00:10:
Kon je t weer niet laten?
Het was de enige keer
Oud 22-08-2003, 23:26
Faery
Faery is offline
jup ik & m'n kleding
Oud 22-08-2003, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Fitnesboy schreef op 21-08-2003 @ 21:00:
vooral bij het fintissen vind ik het wel heel belgnarijk!!! want je moet er toch een beetje goed uitzien, nietdan!!! dan maak je tenminste indruk!!!
Haha
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:30
Divina Flor
Divina Flor is offline
Kleding is wel belangrijk voor me, ik wil me graag prettig voelen in m'n kleding. Alleen verandert m'n smaak nog wel eens (beetje maar) en kan ik weer niks leuks in m'n kast vinden. I
k heb niet echt een stijl waar ik me helemaal in kleed, maar gewoon aan en koop wat ik op dat moment leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:20
Another Way
Another Way is offline
Ik ben met kleding betreft soms net een vrouw
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:19
Verwijderd
kleding is wel belangrijk voor me...ik voel me prettig in m'n kleren. als ik kleren aanheb die ik niet leuk vind voel ik me daar niet prettig in....logisch maar goed
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:38
Paris
Paris is offline
Mij maakt het wel veel uit wat ik aanheb... Ik moet het zelf leuk vinden en me er prettig in voelen, anders vertoon ik me er niet in. Ik vind het heerlijk om te winkelen, daar kan ik echt wel uren mee bezig zijn. Winkel in, winkel uit, allerlei dingen passen... en natuurlijk kopen. Ik vind het ook leuk om creatief met kleding bezig te zijn, verschillende dingen combineren, overal wat oppikken en er dan een eigen draai aan te geven. Ik vind het niet leuk als iemand dezelfde kleren als mij heeft, ik wil graag wel apart zijn, niet echt extreem ofzo, maar gewoon mijn eigen stijl.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:58
Twijg
Twijg is offline
Het interesseert me wel wat ik draag, want ik voel me gewoon prettiger als ik er verzorgd uitzie, en leuke kleren draag.

Wat anderen van mijn kleding vinden, vind ik niet echt interessant, ik trek aan wat ik leuk vind. Meestal casual, zo simpel mogelijk. Spijkerbroek, polo of leuk bloesje, en klaar!
Erg veel aandacht besteed in niet aan mijn kleding.

Ik geef vrij veel geld aan kleding uit, omdat ik vaak dingen koop die ik eigenlijk te duur vind, maar toch perse wil hebben.
De mode interesseert me eigenlijk niets, ik koop wat ik leuk vind, en niet wat in is!
Oud 23-08-2003, 17:29
Soezen
Soezen is offline
Kleding interesseert mij natuurlijk. Ik denk dat iedereen dat wel heeft. Het interessert me niet zoveel welk merk of hoe duur het is. Als ik een leuk truitje zie bij de H&m voor een goedkoper prijs, dan bij Lódz, koop ik die van de H&m.

Ik probeer er wel altijd leuk uit te zien. Er leuk uitzien betekend voor mij ook, er tevreden bij lopen. Mijzelf goed voelen. En dat doe ik..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
kleding is behoorlijk belangrijk voor mij.
maar de kleding die ik zelf het mooiste vind draag ik alleen bij feesten / evenementen of thuis als ik van tevoren weet dat ik de deur niet uit ga.
ik vind aparte kleding leuk, maar ik kan niet tegen de overvloed aan (grootendeels negatieve) aandacht. dus ik kleed me naar school iets neutraler.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-08-2003 @ 18:49:
Soms doe ik gewoon een grote trui aan, wijde broek en haar in een knot (ja zelfs naar school, ik heb lef ), de andere dag verkleed ik me 10 keer omdat mijn outfit me niet aanstaat.

Zolang ik me goed voel, boeit het me weinig wat ik aanheb eigenlijk..
Toevoeging; mijn haar is belangrijker voor mij. Vlechtjes, dreads. En als ik het kan vinden hier in Nederland (of als ik het aandurf om uit engeland/USA te bestellen), dan rexlace (plastic...) en wol-dreads..

*komt geweldige ideeën tegen op i-net*

Aan haar gaat best wat geld en tijd op, het is ook zeker belangrijk voor mij. Het hoort ook echt bij mij.
Reageren

Regels voor berichten