Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm.. ik gebruik www.everday.com niet echt geweldig, want van ben (hoe heet dat nu?) komen ze meestal niet aan.. en je weet van te voren niet zeker welke ding iemand heeft....
en de smsjes zijn kort... maarja beter dan niks ![]()
|
bij www.smscity.nl eentje per dag. die komen wel altijd aan volgens mij.
www.time2sms.com kan je er 5 per dag. ik weet niet of die allemaal aankomen maar volgens mij die ook wel.
|
www.hotsms.com kun je er maar 1 per dag
![]() ![]() maar inderdaad met eigen tel is wel beste manier,vaak kun je er ook meer in zetten ![]()
|
Ik zat op smscity.nl en dat vind ik wel een goeie site, meeste komt aan. Over de reclame: die zend je met het smsje mee...onderaan staat dan ps. elke dag gratis sms op smscity.nl dus verder nix onprettigs aan....
|
www.hi.nl (mits kpn abbonement of hi-prepay) werkt (volgens mij) heel erg goed. Je mag 15 smsjes per week versturen. Nog geen problemen ofzo gehad.
Daarnaast vind ik sms via het internet wel ideaal hoor, ben ik voor de verandering es snel klaar met een smsje aan te maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
gratis sms'en via t internet!!! haushinka | 2 | 05-07-2004 22:50 |