Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar het heeft nog te weinig nut, en waarschijnlijk lukt het ook wel, maar ze zal uit mijn leven verdwijnen over een tijdje.. dus heb ik al dat werk voor niks gedaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Ongeacht of ze nu zwaar verliefd zijn of niet:
Citaat:
|
ok afgelopen week ben ik na hem 2,5 jaar te kennen
verliefd geworden op n jongen... die ik eigenlijk altijd al wel super vond, maar nooit verliefd op was.... ge-wel-dige timing.....echt wel ![]() aangezien hij nu bezet is en dat eerder amper was! kortom probleeeeeem... kmoet m vergeten maar kan t niet kortom kheb maar besloten n xtje met m naar n cafe te gaan ofzo.... en kijken hoe we dan met elkaar omgaan..... kben erg benieuwd.... khoop stiekem dat t uitgaat, maarja dan vind hij mij ook nog lang niet leuk natuurlijk......het is hopeloos... ![]()
|
Verwijderd
|
Het plan bestaat globaal uit drie stappen.
1. Ik bekijk eerst of het mogelijk is om te stoken. Dat wil zeggen, er moeten aanknopingspunten zijn. Het moet niet waterdicht zijn, niet helemaal afgesloten zijn. Als het perfect gaat tussen haar en haar vriend heeft het geen zin, ze moet ergens ontevreden over zijn. Ze moet iets missen. 2. Als aan 1 is voldaan, bekijk is hoe zij tegenover stoken staat. Het moet wel subtiel gebeuren. Zij moet niet het gevoel hebben dat ik ze uit elkaar wil drijven. Dat werkt averechts, dan word ik een nare man genoemd. Ik moet zeker zijn van haar vatbaarheid voor het stoken. 3. Als dat goed zit, kan het feest beginnen ![]() |
![]() |
|
Het ligt er gewoon aan, hoe de jongen er zelf tegenover staat. Hoe hij doet, en wat hij zegt. Als hij alleen maar complimentjes geeft aan mij, en verteld hoe slecht het gaat met zn vriendin, zou ik er nog wel eens over nadenken.. Misschien een beetje extra lief voor hem zijn, en precies zeggen wat ik voel ( recht in zn gezicht)..Dat is dus eigenlijk best gemeen..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Uiteraard dien je natuurlijk wel een plan van aanpak met een kosten / batenanalyse te maken... Je moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat het zin heeft...
|
Uhm... Ik zou sowieso niet gaan stoken, ik bedoel ik heb 't meegemaakt... Een jongen waar ik al een meer dan een half jaar gek op ben kreeg een vriendin...
![]() ![]() ![]() ![]() Kus..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn vriendin zit in precies zo'n situatie... Ze smssen echt heeel veel met elkaar... Maar de jongen heeft verkering. Hij zegt wel in smsjes enzo van H.v.j en laf yoe enzow... Maar hij maakt het maar nie uit. Hij heeft wel zelf toegegeven dat hij meer met m'n vriendin smst dan met zijn vriendin... Maar ja wat heeft m'n vriendin daaraan?
![]() Btw mijn vriendin is echt SUPER GEK van hem!!!! Ze mist hem echt als ze thuis zit enzow... HELLUP ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
oke ik heb dus precies zo'n situatie meegemaakt.
ik werd verliefd op een jongen die dus al een vriendin had, al 3 jaar!!! dus had ik zoiets van dat gaat mij nooit lukken,nou wist ik wel ergens dat hij ook wel stil iets voor mij voelde. toen heb ik dus eigelijk wel een beetje lopen stoken tussen hem en zijn vriendin, want hij werd al snel verliefd op mij. 3 dagen geleden heeft hij het met zijn vriendin uitgemaakt voor mij. maar nu vraag ik me wel af of het eigelijk zo goed is om samen een relatie te bginnen vanwegen h leeftijdsverschil 17 en 26 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(mn vriend smst bijna nooit naar mij maar wel naar vrienden, daar maak ik me ook niet druk om) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zou zelf ook niet echt gaan stoken, maar in jou geval zal zijn relatie niet echt heel stabiel zijn geweest... Met andere woorden, hij was zat van z'n vriendin en stopt zijn pik maar wat graag in een jong blaadje als jij. Wil ik niet zeggen dat er hier geen liefde in het spel kan zijn, maar daar kom je vanzelf achter als je besluit door te gaan met hem! Mocht je qua leeftijdsverschil niet door willen gaan, dan heb je volgens mij best wel een nutteloze actie uitgevoerd... En dat siert je niet echt... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heey
Klinkt bekend. Vind nu ook iemand wel leuk die een vriendin heeft, al 5 jaar!!! Maar ik ga niet stoken. Ik kan t supergoed met m vinden, daarom ben ik m ook leuk gaan vinden. Hij mag mij ook heel graag dat weet ik wel. Hij doet bij mij anders als bij andere, zijn elkaar de hele dag aan t klieren en we hebben keer lekker knusjes gelegen toen we terug kwamen van een feest in de bus. Dan heb ik zoiets van zou ie me meer dan beetje leuk vinden, anders doe je dat toch niet. Ik heb zoiets van mocht ie voor me staan en me willen zoenen, zou ik zeker terugzoenen, maar ik zou zelf nooit beginnen. Hoe staan jullie ertegen over dan als die jongen/ meisje terugflirt? xxx Shazz |
![]() |
||
Citaat:
Maar meer zow: Hey skatje! Hoe was het werk? Zaterdag NY he! Ik hoop dat ik je dan zie!!! Love you. Kusjes en veel liefs je skatje ![]() ![]() ![]()
|
Ik laat het er dan maar bij zitten.. Ik ga hem verder niet ineens negeren ofzo, maar ik ga me niet uit de naad werken voor hem.
En zo blijven onze gesprekken lief, flirterig en afstandelijk.. *sputter* Er komen er wel meer langs en een relatie van 1,5 jaar verstoren is ook geen goed begin van je eigen relatie met hem. Als hij echt meent wat hij zegt; dan mag hij het zelf uitmaken en niet omdat ik dat wil..
|
Ik heb het onlangs meegemaakt en ik geloof dat ik het nog steeds meemaak, 2 vriendinnen van mijn vriendin... Ik vermoed dat de één verliefd was (heeeeel voorzichtig zeggen hier) op mij, en die heeft daadwerkelijk ook wat stookwerk gedaan. De ander (nog voorzichtiger zeggen) zou mij wel eens niet zo heel aardig kunnen vinden en mijn vriendin wel, en dus heeft ze ook wel zitten stoken ja. Maarrrrrrrrr, aangezien er nergens ex-vriendin staat is het niet gelukt. Nu is het stoken gelukkig opgehouden (naar mijn weten) en is het al bijna 5 maanden aan.
Zelf vind ik dit zo achterbaks, een relatie proberen stuk te maken, dat ik dat nooit zou doen. Ik heb wel voor die keuze gestaan en ik heb besloten weg te lopen. Geen spijt van gehad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb er dus ervaring mee. Ik ben dus wat meeste mensen noemen een rotzak die relaties verziekt. ![]() (En het gekke is ik heb me nog geen een keer in zo'n situatie anders voorgedaan dan ik in werkelijkheid ben. Dus geen leugens van ik zou dat nooit doen en dat nooit doen, en ik heb ook nooit ingespeeld op verneukte situaties, en ik heb ze nog nooit vreemdlaten gaan met me, hoewel die kans zich wel vaker heeft voorgedaan, maar zo verziek je de kans op een "gezonde" relatie achteraf.)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Liefde & Relatie |
gister was echt zo'n kutavond dat ik me besefte Verwijderd | 33 | 03-04-2006 18:51 | |
Liefde & Relatie |
Vallen op de 'verkeerde' mensen WolterB | 31 | 11-04-2005 14:18 | |
Liefde & Relatie |
Is het verkeerd om iemand te verleiden die al bezet is? Optima | 184 | 03-01-2005 14:47 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het echt niet meer, het wordt zo vaag nirvana | 5 | 09-06-2004 18:07 |