Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 20:37
Methuselah
Methuselah is offline
Wat doe jij dan? Zeg je: pech gehad, dan doe ik maar niets en hoop je dat je gevoelens snel overgaan, of zeg je: pech gehad voor die andere, maar ik ga m'n best doen om haar voor mij te winnen?

Ik het eerste, ik zou 't ook niet graag hebben dat ze in mijn relatie zouden komen "stoken" en als je je gaat moeien, kan je die ander beginnen laten twijfelen, raakt 't misschien uit maar heb je er uiteindelijk zelf niets aan en zijn er 3 ongelukkigen...
En als je iemand graag ziet, heb je 't liefste dat die ander gelukkig is volgens mij (ik toch ) en tja...

(ja ik weet 't, ik ben nen brave )
Oud 11-08-2003, 20:42
miro
miro is offline
Het ligt er een beetje aan denk ik. Daar ben ik heel eerlijk in.

Als ik verliefd zou zijn op iemand die al een relatie heeft dan zou ik eens gaan kijken hoe die relatie is. Als ze echt hoteldebotel verliefd zijn, dan zou ik t nog niet proberen, move on.

maaaaaaar

Als ik zou zien dat het tussen die twee niet altijd koek en ei is zou ik niet teveel afstand houden. Niet dat ik zou gaan stoken. Ik zou eerlijk proberen duidelijk te maken wat ik voel, dan kan de ander zelf beslissen wat ie wil.

Ik ben best hypocriet want ik zou t zelf niet leuk vinden als iemand dat zou proberen duidelijk te maken aan mn vriend maargoed.

Ik vind wel dat je nooit te lang bij dezelfde moet blijven hangen. Ik bedoel, als je weet dat het toch nooit iets wordt ga dan verder. Of probeer het tenminste.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:44
Verwijderd
Ligt eraan hoe serieus ze zijn... als het nog niet echt wat is, dan zeker weten het laatste. Als ik haar niet ken of niet mag, dan als nog het laatste. Alleen als ze iemand is die ik zoiets niet toewens zal ik niet proberen hem van haar los te weken...
Ik ben zo slecht
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:52
Lilything
Lilything is offline
ja zit psies in zo'n situatie nu...
moet er ff over nadenken denk ik...
wat ik ga posten...
komt later
Oud 11-08-2003, 20:54
Verwijderd
Pech gehad, en ik onderneem verder geen actie.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:02
DEChengst
DEChengst is offline
Stoken tussen die twee en dan rustig afwachten tot ze er over heen is
Oud 11-08-2003, 21:05
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-08-2003 @ 22:02:
Ikkannietstoken (Trouwens, ik ben NU niet verliefd op iemand hoor, maar ik ben 't al wel 'n aantal keren geweest en toen deed ik altijd niets ) Ik vroeg 't me daarstraks gewoon ineens af
Oud 11-08-2003, 21:06
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 11-08-2003 @ 22:05:
Ikkannietstoken
Dan laat je stoken
Oud 11-08-2003, 21:12
Verwijderd
Wat Miro zei, zo ongeveer. Mjah.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-08-2003 @ 22:06:
Dan laat je stoken
Zelfs zoiets durf ik niet te vragen (zie eerste post: ik ben nen helen brave )
Oud 11-08-2003, 21:26
Talon
Talon is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-08-2003 @ 22:02:
yep doe ik ook al
maar het heeft nog te weinig nut, en waarschijnlijk lukt het ook wel, maar ze zal uit mijn leven verdwijnen over een tijdje.. dus heb ik al dat werk voor niks gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:28
IceManX
IceManX is offline
Ongeacht of ze nu zwaar verliefd zijn of niet:
Citaat:
Methuselah schreef op 11-08-2003 @ 21:37:
Ik het eerste, ik zou 't ook niet graag hebben dat ze in mijn relatie zouden komen "stoken" en als je je gaat moeien, kan je die ander beginnen laten twijfelen, raakt 't misschien uit maar heb je er uiteindelijk zelf niets aan en zijn er 3 ongelukkigen...
En als je iemand graag ziet, heb je 't liefste dat die ander gelukkig is volgens mij (ik toch ) en tja...

Oud 11-08-2003, 21:53
Lilything
Lilything is offline
ok afgelopen week ben ik na hem 2,5 jaar te kennen
verliefd geworden op n jongen...
die ik eigenlijk altijd al wel super vond,
maar nooit verliefd op was....

ge-wel-dige timing.....echt wel
aangezien hij nu bezet is en dat eerder amper was!

kortom probleeeeeem...
kmoet m vergeten maar kan t niet
kortom kheb maar besloten n xtje met m naar n cafe te gaan ofzo.... en kijken hoe we dan met elkaar omgaan.....
kben erg benieuwd....

khoop stiekem dat t uitgaat, maarja dan vind hij mij ook nog lang niet leuk natuurlijk......het is hopeloos...
Oud 11-08-2003, 23:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
pech voor mij, ik stook niet en zou dat niet eens willen, als ik iemand leuk vind gun ik m inderdaad het beste ook als dat niet altijd in mijn belang is
Oud 11-08-2003, 23:23
Verwijderd
Het plan bestaat globaal uit drie stappen.

1. Ik bekijk eerst of het mogelijk is om te stoken. Dat wil zeggen, er moeten aanknopingspunten zijn. Het moet niet waterdicht zijn, niet helemaal afgesloten zijn. Als het perfect gaat tussen haar en haar vriend heeft het geen zin, ze moet ergens ontevreden over zijn. Ze moet iets missen.

2. Als aan 1 is voldaan, bekijk is hoe zij tegenover stoken staat. Het moet wel subtiel gebeuren. Zij moet niet het gevoel hebben dat ik ze uit elkaar wil drijven. Dat werkt averechts, dan word ik een nare man genoemd. Ik moet zeker zijn van haar vatbaarheid voor het stoken.

3. Als dat goed zit, kan het feest beginnen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 23:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 12-08-2003 @ 00:21:
pech voor mij, ik stook niet en zou dat niet eens willen, als ik iemand leuk vind gun ik m inderdaad het beste ook als dat niet altijd in mijn belang is
mee eens, al is dat soms wel lastig
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 02:04
Carn
Carn is offline
als iemand er zich ECHT mee gaat bemoeien sla ik em het liefst voor zn bek.

Oud 12-08-2003, 02:48
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
miro schreef op 11-08-2003 @ 21:42:
...
zo kijk ik 'r ook tegenaan.
Oud 12-08-2003, 08:29
Soezen
Soezen is offline
Het ligt er gewoon aan, hoe de jongen er zelf tegenover staat. Hoe hij doet, en wat hij zegt. Als hij alleen maar complimentjes geeft aan mij, en verteld hoe slecht het gaat met zn vriendin, zou ik er nog wel eens over nadenken.. Misschien een beetje extra lief voor hem zijn, en precies zeggen wat ik voel ( recht in zn gezicht)..Dat is dus eigenlijk best gemeen..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 09:17
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Wat doe jij dan? Zeg je: pech gehad, dan doe ik maar niets en hoop je dat je gevoelens snel overgaan, of zeg je: pech gehad voor die andere, maar ik ga m'n best doen om haar voor mij te winnen?

Stoken natuurlijk... Spoils of war >
Oud 13-08-2003, 01:43
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 12-08-2003 @ 10:17:
Stoken natuurlijk... Spoils of war >
Op de een of andere manier had ik dat niet van je verwacht *is Methuselah*
Oud 13-08-2003, 09:41
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 13-08-2003 @ 02:43:
Op de een of andere manier had ik dat niet van je verwacht *is Methuselah*
Mijn advies is op maat gemaakt voor jou en hoeft niet te betekenen dat ik dat met mijn verlegen karakter ook zou doen

Uiteraard dien je natuurlijk wel een plan van aanpak met een kosten / batenanalyse te maken... Je moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat het zin heeft...
Oud 13-08-2003, 09:45
Margriet
Margriet is offline
Uhm... Ik zou sowieso niet gaan stoken, ik bedoel ik heb 't meegemaakt... Een jongen waar ik al een meer dan een half jaar gek op ben kreeg een vriendin... Maar ik ben niet gaan stoken, ik was ergens blij voor 'm... Maja... Nee ik zou niet gaan stoken, pech gehad... (ben 't wel gewent... Ahh zielig hoor )...
Kus..
Oud 13-08-2003, 09:51
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 13-08-2003 @ 10:41:
Mijn advies is op maat gemaakt voor jou en hoeft niet te betekenen dat ik dat met mijn verlegen karakter ook zou doen

Uiteraard dien je natuurlijk wel een plan van aanpak met een kosten / batenanalyse te maken... Je moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat het zin heeft...
(Ik ben niet verliefd momenteel, ik vroeg 't me alleen ineens af, ik was aan't denken geslagen na 'n avondje uit ) Maar ik besef wel dat ik me eigenlijk best wel wat assertiever mag opstellen in zo'n dingen, maar het ontbreekt me gewoon aan zelfvertrouwen en durf
Oud 13-08-2003, 11:39
Verwijderd
je kunt natuurlijk op iedereen verliefd worden, maar er werk van maken is iets anders. ik vind echt dat je dat niet kan maken.
beetje egoistisch om iemand anders relatie te gaan slopen.
slechte zaak!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 12:15
Verwijderd
Ik zou het niet doen.
Ten eerste krijg ik dan last van mijn geweten.
Ten tweede: als hij haar zo makkelijk laat vallen voor mij, hoe lang zal het dan duren voordat hij mij laat vallen?
Als het echt een slechte relatie is, gaan ze vanzelf wel uit elkaar.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:39
nandatje
nandatje is offline
Mijn vriendin zit in precies zo'n situatie... Ze smssen echt heeel veel met elkaar... Maar de jongen heeft verkering. Hij zegt wel in smsjes enzo van H.v.j en laf yoe enzow... Maar hij maakt het maar nie uit. Hij heeft wel zelf toegegeven dat hij meer met m'n vriendin smst dan met zijn vriendin... Maar ja wat heeft m'n vriendin daaraan? Wat vinden jullie hier nu van???

Btw mijn vriendin is echt SUPER GEK van hem!!!! Ze mist hem echt als ze thuis zit enzow...

HELLUP
Oud 13-08-2003, 12:43
Briseïs
Briseïs is offline
Ja, dat had ik ook. Maar nu is het uit, muhahahahaha. Maar eh, ik maak sowieso nooit werk van iemand. Dus.
Oud 13-08-2003, 12:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Wat doe jij dan? Zeg je: pech gehad, dan doe ik maar niets en hoop je dat ...
De relatie tussen hen snel voorbij is, maar ik zou absoluut niet gaan stoken dat vind ik nl nogal laag...
Oud 13-08-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 13-08-2003 @ 13:43:
Ja, dat had ik ook. Maar nu is het uit, muhahahahaha. Maar eh, ik maak sowieso nooit werk van iemand. Dus.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:40
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Jadie schreef op 13-08-2003 @ 13:15:
Ik zou het niet doen.
Ten eerste krijg ik dan last van mijn geweten.
Ten tweede: als hij haar zo makkelijk laat vallen voor mij, hoe lang zal het dan duren voordat hij mij laat vallen?
Als het echt een slechte relatie is, gaan ze vanzelf wel uit elkaar.
Precies wat ik wilde zeggen
Oud 13-08-2003, 14:49
replaygirly17
replaygirly17 is offline
oke ik heb dus precies zo'n situatie meegemaakt.
ik werd verliefd op een jongen die dus al een vriendin had, al 3 jaar!!!
dus had ik zoiets van dat gaat mij nooit lukken,nou wist ik wel ergens dat hij ook wel stil iets voor mij voelde.
toen heb ik dus eigelijk wel een beetje lopen stoken tussen hem en zijn vriendin, want hij werd al snel verliefd op mij.
3 dagen geleden heeft hij het met zijn vriendin uitgemaakt voor mij.
maar nu vraag ik me wel af of het eigelijk zo goed is om samen een relatie te bginnen vanwegen h leeftijdsverschil 17 en 26
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:06
Luna
Luna is offline
Citaat:
nandatje schreef op 13-08-2003 @ 13:39:
Mijn vriendin zit in precies zo'n situatie... Ze smssen echt heeel veel met elkaar... Maar de jongen heeft verkering. Hij zegt wel in smsjes enzo van H.v.j en laf yoe enzow... Maar hij maakt het maar nie uit. Hij heeft wel zelf toegegeven dat hij meer met m'n vriendin smst dan met zijn vriendin... Maar ja wat heeft m'n vriendin daaraan? Wat vinden jullie hier nu van???

Btw mijn vriendin is echt SUPER GEK van hem!!!! Ze mist hem echt als ze thuis zit enzow...

HELLUP
dat hij meer met die vriendin van jou smst dan met zn eigen wil nix zeggen, smsen is ook niet alles...
(mn vriend smst bijna nooit naar mij maar wel naar vrienden, daar maak ik me ook niet druk om)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:15
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 13-08-2003 @ 15:49:
dus had ik zoiets van dat gaat mij nooit lukken,nou wist ik wel ergens dat hij ook wel stil iets voor mij voelde.
toen heb ik dus eigelijk wel een beetje lopen stoken tussen hem en zijn vriendin, want hij werd al snel verliefd op mij.
maar nu vraag ik me wel af of het eigelijk zo goed is om samen een relatie te bginnen vanwegen h leeftijdsverschil 17 en 26
Think before you act
Oud 13-08-2003, 15:17
VG
VG is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 13-08-2003 @ 15:49:
En daar denk je nu pas bij na?

Zou zelf ook niet echt gaan stoken, maar in jou geval zal zijn relatie niet echt heel stabiel zijn geweest...

Met andere woorden, hij was zat van z'n vriendin en stopt zijn pik maar wat graag in een jong blaadje als jij.

Wil ik niet zeggen dat er hier geen liefde in het spel kan zijn, maar daar kom je vanzelf achter als je besluit door te gaan met hem!

Mocht je qua leeftijdsverschil niet door willen gaan, dan heb je volgens mij best wel een nutteloze actie uitgevoerd... En dat siert je niet echt...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:18
Verwijderd
gewoon duidelijk maken dat ik 'm heel graag zie en dan moet ie maar zien wat ie doet. wel een beetje proberen hem te versieren ook. flirten is toch niet verboden?

'n beetje laten zien wat ie NIET heeft maar wel zou KUNNEN hebben. snappie?
mja.

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 18:25
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey

Klinkt bekend. Vind nu ook iemand wel leuk die een vriendin heeft, al 5 jaar!!! Maar ik ga niet stoken. Ik kan t supergoed met m vinden, daarom ben ik m ook leuk gaan vinden. Hij mag mij ook heel graag dat weet ik wel. Hij doet bij mij anders als bij andere, zijn elkaar de hele dag aan t klieren en we hebben keer lekker knusjes gelegen toen we terug kwamen van een feest in de bus. Dan heb ik zoiets van zou ie me meer dan beetje leuk vinden, anders doe je dat toch niet. Ik heb zoiets van mocht ie voor me staan en me willen zoenen, zou ik zeker terugzoenen, maar ik zou zelf nooit beginnen.

Hoe staan jullie ertegen over dan als die jongen/ meisje terugflirt?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:21
nandatje
nandatje is offline
Citaat:
vizz schreef op 13-08-2003 @ 16:06:
dat hij meer met die vriendin van jou smst dan met zn eigen wil nix zeggen, smsen is ook niet alles...
(mn vriend smst bijna nooit naar mij maar wel naar vrienden, daar maak ik me ook niet druk om)
Ja maar hij zegt ook dingen van: Ik mag niej met je zoenen, jammer genoeg.. En zulke dingen allemaal. Maar ze smssen echt lieve dingen... Niet zo van: Ga je zaterdag nog uit? Ik ga wel! Kus

Maar meer zow: Hey skatje! Hoe was het werk? Zaterdag NY he! Ik hoop dat ik je dan zie!!! Love you. Kusjes en veel liefs je skatje

Jaja en hij maakt het maar niet uit
Oud 14-08-2003, 13:32
Qamra
Qamra is offline
Ik laat het er dan maar bij zitten.. Ik ga hem verder niet ineens negeren ofzo, maar ik ga me niet uit de naad werken voor hem.

En zo blijven onze gesprekken lief, flirterig en afstandelijk.. *sputter*

Er komen er wel meer langs en een relatie van 1,5 jaar verstoren is ook geen goed begin van je eigen relatie met hem. Als hij echt meent wat hij zegt; dan mag hij het zelf uitmaken en niet omdat ik dat wil..
Oud 14-08-2003, 14:21
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik heb het onlangs meegemaakt en ik geloof dat ik het nog steeds meemaak, 2 vriendinnen van mijn vriendin... Ik vermoed dat de één verliefd was (heeeeel voorzichtig zeggen hier) op mij, en die heeft daadwerkelijk ook wat stookwerk gedaan. De ander (nog voorzichtiger zeggen) zou mij wel eens niet zo heel aardig kunnen vinden en mijn vriendin wel, en dus heeft ze ook wel zitten stoken ja. Maarrrrrrrrr, aangezien er nergens ex-vriendin staat is het niet gelukt. Nu is het stoken gelukkig opgehouden (naar mijn weten) en is het al bijna 5 maanden aan.

Zelf vind ik dit zo achterbaks, een relatie proberen stuk te maken, dat ik dat nooit zou doen. Ik heb wel voor die keuze gestaan en ik heb besloten weg te lopen. Geen spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 14:57
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
miro schreef op 11-08-2003 @ 21:42:
Het ligt er een beetje aan denk ik. Daar ben ik heel eerlijk in.

Als ik verliefd zou zijn op iemand die al een relatie heeft dan zou ik eens gaan kijken hoe die relatie is. Als ze echt hoteldebotel verliefd zijn, dan zou ik t nog niet proberen, move on.

maaaaaaar

Als ik zou zien dat het tussen die twee niet altijd koek en ei is zou ik niet teveel afstand houden. Niet dat ik zou gaan stoken. Ik zou eerlijk proberen duidelijk te maken wat ik voel, dan kan de ander zelf beslissen wat ie wil.

Ik ben best hypocriet want ik zou t zelf niet leuk vinden als iemand dat zou proberen duidelijk te maken aan mn vriend maargoed.

Ik vind wel dat je nooit te lang bij dezelfde moet blijven hangen. Ik bedoel, als je weet dat het toch nooit iets wordt ga dan verder. Of probeer het tenminste.
Dit is ook ongeveer hoe ik er over denk. Maar ik zou het bijvoorbeeld niet bij mensen doen waarvan ik beide partners goed ken. Als ik bijv. alleen haar ken, dan heeft hij pech. Maar als hij een vriend is of een goede kennis, dan heeft zij pech.

Maar ik heb er dus ervaring mee. Ik ben dus wat meeste mensen noemen een rotzak die relaties verziekt.

(En het gekke is ik heb me nog geen een keer in zo'n situatie anders voorgedaan dan ik in werkelijkheid ben. Dus geen leugens van ik zou dat nooit doen en dat nooit doen, en ik heb ook nooit ingespeeld op verneukte situaties, en ik heb ze nog nooit vreemdlaten gaan met me, hoewel die kans zich wel vaker heeft voorgedaan, maar zo verziek je de kans op een "gezonde" relatie achteraf.)
Oud 14-08-2003, 17:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
nandatje schreef op 14-08-2003 @ 14:21:
Ja maar hij zegt ook dingen van: Ik mag niej met je zoenen, jammer genoeg.. En zulke dingen allemaal. Maar ze smssen echt lieve dingen... Niet zo van: Ga je zaterdag nog uit? Ik ga wel! Kus

Maar meer zow: Hey skatje! Hoe was het werk? Zaterdag NY he! Ik hoop dat ik je dan zie!!! Love you. Kusjes en veel liefs je skatje

hmm, dan zou ik als ik die vriendin van jou was hem maar uit mn hoofd zetten. Ik vind dat die jongen door dat soort dingen te smsen een soort van vreemd gaat. Als je vriendin uiteindelijk iest met m zou krijgen zou hij dat dus ook bij haar kunnen flikken... foute jongen dus..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 17:59
ekki
ekki is offline
Citaat:
ida15 schreef op 13-08-2003 @ 12:39:
je kunt natuurlijk op iedereen verliefd worden, maar er werk van maken is iets anders. ik vind echt dat je dat niet kan maken.
beetje egoistisch om iemand anders relatie te gaan slopen.
slechte zaak!
mee eens.
Oud 14-08-2003, 19:41
^Rambo^
^Rambo^ is offline
ik zou in ieder geval nooit tussen die twee komen

straks zijn ze zo leuk samen, dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben
Oud 14-08-2003, 19:43
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
HELEMAAL MEE EENS
Oud 14-08-2003, 19:48
DopeBean
DopeBean is offline
laat ze ma met rust ma hou nie teveel afstand probeer haar beste vriend te worden zodra het uitgaat kun je eventueel vertelle wat je voor haar voelt
Oud 14-08-2003, 20:03
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
laat ze ma met rust ma hou nie teveel afstand probeer haar beste vriend te worden zodra het uitgaat kun je eventueel vertelle wat je voor haar voelt
gelukkig zijn er nog slimme mensen
Oud 14-08-2003, 20:08
BCR
BCR is offline
Citaat:
nandatje schreef op 14-08-2003 @ 14:21:

Oh, walgelijk zo'n joch.
Oud 14-08-2003, 20:23
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
Oh, walgelijk zo'n joch.:@
inderdaad, laat dat joch lekker
Oud 15-08-2003, 16:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 14-08-2003 @ 20:48:
Nogmaals, nu zit ik niet in die situatie
Reageren

Regels voor berichten