Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 15:12
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
he mensen

ik zit dus in een vet vage situatie...
er is namelijk een jongen en ik weet nie eens of ik hem wel leuk vind.. maar nu is dus zo het geval dat hij nu een ander meisje leuk vind (eerst zeiden ze dat hij mij leuk vond) en ik kan het niet uitstaan!!! terwijl ik niet eens verliefd op hem ben geloof ik...
ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik niet nummer 1 voor hem ben.
ik wil ook niks tegen hem zeggen want dat heeft toch geen nut.
maar ik snap mezelf niet meer.. hoe kan je nou jaloers zijn dat hij een ander meisje leuk vind terwijl je zelf niet eens verliefd op hem bent???

sorry voor het gezeur
liefs,

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 15:26
Gothic
Gothic is offline
wow, dit is zo herkenbaar ... je bent toch verliefd op hem, of je wilt gewoon niet dat hij met iemand krijgt, ookal ben jij niet verliefd op hem...
Oud 19-04-2002, 15:29
eden6
eden6 is offline
Het feit dat hij jou eerst wel zag zitten maar je nu heeft verruilt voor iemand anders is gewoon een deuk in je ego. Logisch want het is leuker om 1ste keus te zijn heh.

Ik zou verder geen aandacht meer besteden aan die hele situatie en je energie in andere zaken steken....
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:40
~*DeathlyDiva*~
Citaat:
eden6 schreef:

Ik zou verder geen aandacht meer besteden aan die hele situatie en je energie in andere zaken steken....
ja maar dat kan ik dus niet.
want die jongen is dus een zeer goede vriend van mij en we zijn zowat elke dag met elkaar. ik vind het leuk om bij hem te zijn enzo en we knuffelen altijd en al die shit en nu doet ioe dat opene met een ander..
ik weet nie ik vind het gewoon kut... opene zit ik nu ''alleen'' hi zit wel naast me maar eerst zat ie met mij te kloten en nu opene met haar!!

Citaat:
wow, dit is zo herkenbaar ... je bent toch verliefd op hem, of je wilt gewoon niet dat hij met iemand krijgt, ookal ben jij niet verliefd op hem...
idd!! ookal weet ik dat dat niet helemaal eerlijk is.
maar we zeggen ook altijd dat we later gaan trouwen en zo en .. bah!! ik kan het gewoon niet uitstaan dat hij nu opene een ander meisje vast houd...

naja, bedankt iig.

liefs
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:54
Verwijderd
Ow, ken ik wel, hoor. Is zo'n leuke jongen, die helemaal verliefd op mij is (een van de weinigen ) en ik wil niks met hem, want ik vind hem alleen maar leuk. Verder niks. Maja, toen hij ff wat met een ander leek te krijgen, was ik zo jaloers als de pest. Hee, hallo, als ik je niet wil wil dat niet zeggen dat een ander je mag

Hmz, ik doe toch altijd weer stomme dingen waardoor hij me nog wel een tijdje leuk vind
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:57
~*DeathlyDiva*~
Citaat:
Morgan schreef:
Hee, hallo, als ik je niet wil wil dat niet zeggen dat een ander je mag
kijk, jij hebt hem door!!!
haha nee maar precies.. dat bedoel ik..
haha echt fucking vaag gewoon!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:37
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
uhmzz.. ja ik begrijp je situatie wel, je wil wel dat hij jou natuulijk leuk vind, dat ik echt geweldig, maar ja, je kan er verder niks aan doen ik zou het trouwens niet tegen hem zeggen, alleen dat jij hem leuk vind,maar dat natuurlijk wel zo zijn! enne..de kans dat hij jou dan ook leuk vind is misschien wel aanwezig.. maar als je eigenlijk alleen wil dat jij zijn nummer 1 bent, dan hkan jij daar ook niks aan doen..en gevoelens vor iem veranderen!! wel kan je zijn aandacht trekken en zorgen dat hij jouw interresanter vind....
succes...
Oud 19-04-2002, 19:45
spinningduck
spinningduck is offline
uhm ja, ik zit zeg maar in de situatie van de vriendin die de jongen nu gekregen heeft, ik heb nu best last van het meisje die hij voor mij leuk vond, ze loopt me op school de hele tijd in de gaten te houden en is al een paar keer "perongeluk" tegen me aan gelopen, beetje kinderachtig hoor, al snap ik het op zich wel, want ik heb dat ook wel hoor, ik vind het ook jammer als de jongen die mij leuk vond later een ander meisje leuk vindt, maarja ook wel lastig dus voor het meisje die hij later leuk vindt...

liefs
Oud 19-04-2002, 22:23
~*DeathlyDiva*~
Citaat:
spinningduck schreef:
ik vind het ook jammer als de jongen die mij leuk vond later een ander meisje leuk vindt, maarja ook wel lastig dus voor het meisje die hij later leuk vindt...

liefs
ja ik begrijp je totaal maar ik kan heel goed met dit meisje opschieten en ik laat ook niks merken want ik mag haar echt heel graag.. alleen tegen over mezelf ben ik zo als ik hier beschreven heb.. totaal niet tegen over haar, laat dat even duidelijk zijn ...

veel succes om van het meisje 'af te komen'en veel plezier met je vriend!!

liefs
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:28
spinningduck
spinningduck is offline
Citaat:
~*DeathlyDiva*~ schreef:

ja ik begrijp je totaal maar ik kan heel goed met dit meisje opschieten en ik laat ook niks merken want ik mag haar echt heel graag.. alleen tegen over mezelf ben ik zo als ik hier beschreven heb.. totaal niet tegen over haar, laat dat even duidelijk zijn ...

veel succes om van het meisje 'af te komen'en veel plezier met je vriend!!

liefs
Dankje, het was ook niet tegen jouw bedoelt ofzow, gewoon in het algemeen en ik hoop dat zij het leest.....maar dat zal wel nie...

liefs
Oud 20-04-2002, 16:29
~*DeathlyDiva*~
Citaat:
spinningduck schreef:

Dankje, het was ook niet tegen jouw bedoelt ofzow, gewoon in het algemeen en ik hoop dat zij het leest.....maar dat zal wel nie...

liefs
neej oke. dat snap ik wel, maar ik dacht misschien denk je wel van: mm.. misschien is zij ook zo`n bitch. maar nee, datniet. want ik ben ook wle blij voor die jongen waar hetom gaat...

en ik denk idd ook niet dat zij het leest.. ze weet niet dat ik hier zit te forumen.. dus e
en ik wil niet dat ze er iets van af weten hoe ik me voel, geen van beide...

bedankt voor de reacties!

liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten