Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 10:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
14/8/2003 11:05

Ajax-trainer Ronald Koeman heeft zijn zin gekregen. Kort voor de start van de competitie is Tom Soetaers overgenomen van Roda JC.
Soetaers (23) ondergaat donderdag in Amsterdam een medische keuring. Als dat geen problemen oplevert zet hij zijn handtekening onder een contract dat hem voor vier jaar bindt aan Ajax. 'Voor mijn ontwikkeling is het goed dat ik nu de stap maak naar een club zoals Ajax', vertelde Soetaers deze week in Voetbal International.

Over de afkoopsom is niets bekend. In eerste instantie waren Ajax en Roda JC het eens over een bedrag van tweeëneenhalf miljoen euro plus Wamberto. Maar Ronald Koeman wilde niet af van de Braziliaan, waarmee opnieuw moest worden onderhandeld over de afkoopsom.

'Hoewel Roda JC door het vertrek van Tom Soetaers een smaakmaker in het elftal verliest is de club ervan overtuigd dit gemis op een goede manier te kunnen oplossen', stelt de Limburgse club op z'n website. Naast een interne oplossing geldt ook Lierse-aanvaller Aruna Kone als kandidaatopvolger. Soetaers speelde sinds het seizoen 1999/00 voor Roda JC, dat hem overnam van Anderlecht.

Zal t net zo'n miskoop zijn als sikora... Ik ben iig benieuwd.
Oud 14-08-2003, 10:25
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik vind het jammer dat Sikora ook daar Ajax al als miskoop wordt gezien die jongen heeft nog geen eerlijke kans gekregen door zijn blessures.

Maar ik denk niet dat Soetaers bij de top spelers van Nederland hoort dus volgens mij niet echt een goede aankoop
Oud 14-08-2003, 10:35
Methuselah
Methuselah is offline
Roda JC betaalde vroeger €1.25 miljoen aan RSCA voor Tom, die doen dus 'n goede zaak. Had hij één jaar langer geduld gehad, stond hij nu trouwens al 'n jaar of 2-3 op de linkerflank bij RSCA
Oud 14-08-2003, 10:39
Verwijderd
ik twijfel of ik er blij mee ben. ik heb soetaers altijd een goede voetballer gevonden maar een btje wisselvallig, ik weet niet hoeveel hij gekost heeft maar hopelijk niet al teveel hoe dan ook hij moet mij nog overtuigen de komende weken
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:15
Verwijderd
Ik vind Sikora zeker geen miskoop, als hij fit is, is hij gewoon een goede speler (hij heeft niet voor niets het Nederlands elftal gehaald).

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van Soetaers. Ik denk dat de nodige acties mist. Dat compenseert wel weer goed met zijn schot en loopvermogen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:43
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik vind soetaers een lul.
en een miskoop? hm..
valt nog weinig over te zeggen, me dunkt. hij moet zich aanpassen aan het hogere niveau, net als sonck enzo.
Oud 14-08-2003, 12:25
DjTiesto
DjTiesto is offline
Word nix, ze hadden beter Zenden kunnen kopen: snel, linkerflank en is beter als die belg imo. Verder hebben ze wamberto nog en dus vind ik dat deze koop een beetje overbodig is mja, we zien wel wat ervan terecht komt
Oud 14-08-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
DjTiesto schreef op 14-08-2003 @ 13:25:
Word nix, ze hadden beter Zenden kunnen kopen: snel, linkerflank en is beter als die belg imo. Verder hebben ze wamberto nog en dus vind ik dat deze koop een beetje overbodig is mja, we zien wel wat ervan terecht komt
Zenden is niet te koop alleen te huur

Maar ik geef je gelijk wat betreft de keuze voor Soetaers. Zenden lijkt mij ook beter.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:27
Ketjing
Ketjing is offline
mm, Sikora mag wel op huurbasis naar Vitesse komen (ondaks zijn uitspraken)
Oud 14-08-2003, 21:48
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
1. Sikora is geen miskoop
2. Soetaers moet ik nog maar zien
Oud 14-08-2003, 22:36
Verwijderd
Sjonge jonge, echt een slechte aankoop. Soetaers kan het niveau echt niet aan, hij is er eentje uit de categorie Van der Gun/Knopper: te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Ik vind Sikora en Boukhari beter, al mag de laatste van Koeman vertrekken...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:45
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-08-2003 @ 23:36:
Sjonge jonge, echt een slechte aankoop. Soetaers kan het niveau echt niet aan, hij is er eentje uit de categorie Van der Gun/Knopper: te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Ik vind Sikora en Boukhari beter, al mag de laatste van Koeman vertrekken...
Boukhari beter???

Die heeft echt nul komma nul rendement...
Oud 14-08-2003, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 14-08-2003 @ 11:35:
Roda JC betaalde vroeger €1.25 miljoen aan RSCA voor Tom, die doen dus 'n goede zaak. *knip*
Wat heeft de oorspronkelijke transfersom te maken met het wel of niet doen van een goede zaak??
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:03
Zaina
Zaina is offline
Zal niet zeggen dat ik Boukhari slecht vind, hij heeft zelfs nog nooit een echte kans gehad, maar nooit uitgeblonken bij een team als Sparta. En dan toch naar Ajax gaan
Oud 15-08-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-08-2003 @ 23:36:
Mee eens, hoewel ik wel gecharmeerd was van Knopper (was zelfs nog eventjes topscorer van Ajax). Daarna raakte hij geloof ik geblesseerd en heeft daarna geen kans gekregen, doordat de concurrentie goed presteerde. Hij heeft daarna ook niet meer dat niveau gehaald.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:33
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-08-2003 @ 23:47:
Wat heeft de oorspronkelijke transfersom te maken met het wel of niet doen van een goede zaak??
Als er gesproken werd van 'n transfersom van €2.5 miljoen mét Wamberto, zal dat bedrag wel verhoogd zijn zónder Wamberto, dus financieel gezien doet Roda dan toch 'n goede zaak? Of werkt de economie anders in Nederland?
Oud 15-08-2003, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 15-08-2003 @ 02:33:
Als er gesproken werd van 'n transfersom van €2.5 miljoen mét Wamberto, zal dat bedrag wel verhoogd zijn zónder Wamberto, dus financieel gezien doet Roda dan toch 'n goede zaak? Of werkt de economie anders in Nederland?
Ik weet niet hoe de economie dan in België werkt, maar in Nederland heeft het wel of niet doen van een goede zaak (wat je daar ook precies mee bedoelt) niets te maken met de oorspronkelijke transfersom. Het gaat erom of het op dit moment een goede prijs is, of ze meer hadden kunnen krijgen enzo.

[edit]Het gaat er voornamelijk om wat ze met het geld kunnen doen. Zeker in de voetballerij is de waarde van geld aan sterke veranderingen onderhevig. [/edit]

Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 09:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-08-2003 @ 09:14:
Ik weet niet hoe de economie dan in België werkt, maar in Nederland heeft het wel of niet doen van een goede zaak (wat je daar ook precies mee bedoelt) niets te maken met de oorspronkelijke transfersom. Het gaat erom of het op dit moment een goede prijs is, of ze meer hadden kunnen krijgen enzo.

[edit]Het gaat er voornamelijk om wat ze met het geld kunnen doen. Zeker in de voetballerij is de waarde van geld aan sterke veranderingen onderhevig. [/edit]
Dan vind ik dat ze zéker 'n goede zaak hebben gedaan, aangezien ze volgens jullie 'n toch niet zo fantastische speler aan 'n serieuze meerprijs hebben verkocht in 'n tijd van economische recessie.
Oud 15-08-2003, 10:48
Thomas
Thomas is offline
We wachten af.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 10:53
Overjoyed
Overjoyed is offline
Het lijkt mij geen goede aankoop, maar dat gevoel had ik bij Galasek ook, en kijk, hij doet het voortreffelijk!
Oud 15-08-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 15-08-2003 @ 10:38:
Dan vind ik dat ze zéker 'n goede zaak hebben gedaan, aangezien ze volgens jullie 'n toch niet zo fantastische speler aan 'n serieuze meerprijs hebben verkocht in 'n tijd van economische recessie.
Jamaar Roel, ik ben het eigenlijk ook wel met je eens, ze hebben zeker een goede zaak gedaan. Vind het alleen leuk commentaar op je te leveren!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-08-2003 @ 12:11:
Jamaar Roel, ik ben het eigenlijk ook wel met je eens, ze hebben zeker een goede zaak gedaan. Vind het alleen leuk commentaar op je te leveren!
Vervelend dan toch voor je dat ik altijd gelijk haal?
Oud 15-08-2003, 11:19
DeGexxte
DeGexxte is offline
WHAHAHAHA

Jullie Soetaers, Kan PSV Zenden jaartje huren + mss optie tot koop!
Oud 15-08-2003, 11:20
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 15-08-2003 @ 12:19:
WHAHAHAHA

Oud 15-08-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 15-08-2003 @ 12:17:
Vervelend dan toch voor je dat ik altijd gelijk haal?
Neuh, als ik het eigenlijk altijd stiekum toch met je eens ben, haal ik toch ook gelijk??

Offtopic: ga je eigenlijk ooit/vaak naar RSCA kijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 11:50
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 15-08-2003 @ 12:19:
WHAHAHAHA

Zooow...De wanhoop hemzelfe
Oud 15-08-2003, 12:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-08-2003 @ 12:23:
Neuh, als ik het eigenlijk altijd stiekum toch met je eens ben, haal ik toch ook gelijk??

Offtopic: ga je eigenlijk ooit/vaak naar RSCA kijken?
Ben nog maar één keer in 't stadion geweest, verjaardagscadeau, voor de rest 'n paar keer naar Lommel - RSCA gaan kijken maar meer niet, niet genoeg geld daarvoor + ik zou niet weten wie er eventueel van m'n vriendengroep mee zou willen gaan En 't is nogal ver reizen ook
Oud 15-08-2003, 17:00
DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 15-08-2003 @ 12:50:
Zooow...De wanhoop hemzelfe
.gif][afbeelding]
@ Uitgeluld en vreselijke fout

IK OOK VAN JULLIE JONGENS!

ps: zoek dan naar een origineel anti-PSV plaatje........
Oud 15-08-2003, 17:13
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 15-08-2003 @ 18:00:
@ Uitgeluld en vreselijke fout

IK OOK VAN JULLIE JONGENS!

ps: zoek dan naar een origineel anti-PSV plaatje........
Oud 16-08-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 14-08-2003 @ 23:45:
Boukhari beter???

Die heeft echt nul komma nul rendement...
Soetaers nog minder... Boukhari heeft een geweldige techniek, jammer dat hij het niveau (nog) niet aankan. Ik vind dat hij meer krediet verdient.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:30
zlatani9
zlatani9 is offline
Mijn mening over Boukhari :

Vind Boukhari een (van intervieuws kennende) aardige jongen die een super techniek heeft!! Wie herinnert zich niet de Panna tegen Vogel tegen P$V maar denk dat hij te kort komt voor Ajax.. Zie hem altijd graag als Ajax met 3/4-0 voorstaat in de Arena en dat ze dan nog een showtje willen geven als de tegenstander al vierkant gesloopt is.. In mijn benaming istie een 10!10!10! voetballer die een leuke wedstrijd en topwedstrijd kan maken met geinige acties maar niet iemand die tijdens een topwedstrijd een doelpunt maakt ofzo.. Een speler die je op de bank moet hebben dus tijdens thuiswedstrijden tegen de wat zwakkere broeders uit de eredivisie.. Dan komt ie helemaal tot zn recht en dan kunnen we allemaal enorm van hem genieten (ik wel in ieder geval) Ben er ook nog altijd niet uit of Ajax hem nou gekocht heeft om zijn voetbalkwaliteiten of omdat ze Sparta wilden helpen met hun financiele problemen om zo eventueel later betere kaarten te hebben voor een samenwerking.. Davide Mendes precies hetzelfde verhaal..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:24
Ketjing
Ketjing is offline
Ik vond Soetaers vandaag matig spelen, een man uitspelen kan hij niet en werd afggetroefd qua felheid door hofs en cornelisse
Oud 17-08-2003, 19:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 17-08-2003 @ 20:24:
Ik vond Soetaers vandaag matig spelen, een man uitspelen kan hij niet en werd afggetroefd qua felheid door hofs en cornelisse
IDD, als ie zo doorgaat wordt het een moeilijk verhaal voor hem...
Oud 17-08-2003, 19:55
houn
houn is offline
kom op jongens, dit gaat toch nergens over, hij heeft 2 keer meegetraind en dit is zijn eerste wedstrijd, hier kan je toch nog niks zinnigs over zeggen?!?!?!?!?
Oud 17-08-2003, 19:58
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
houn schreef op 17-08-2003 @ 20:55:
kom op jongens, dit gaat toch nergens over, hij heeft 2 keer meegetraind en dit is zijn eerste wedstrijd, hier kan je toch nog niks zinnigs over zeggen?!?!?!?!?
Het is een feit dat ie niet sterk is gestart... Het is aan hem om te laten zien dat ie beter kan als ie eenmaal is gewend.
Oud 17-08-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 17-08-2003 @ 20:55:
dan moet Koeman hem maar niet opstellen :-/

En zoals Ketjing al zei, hij werd afgetroefd qua strijdlust en agressie, dan mag eigenlijk niet als speler van een topclub.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:39
houn
houn is offline
ik ken anders wel genoeg spelers die geslaagd zijn bij een topclub en die ook niet over liepen van strijdlust..
dan kan je makaay nu ook wel afschrijven bij bayern..
Reageren

Regels voor berichten