Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 17:02
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Daar loop je dan in een disco op de dansvloer.., zie je opeens het vrouwtjeh waar je de hele avond al op zat te zoeken.. Dus na lang twijfelen ben ik meer op haar afgegaan en met haar gaan dansen.. Na een paar korte justin timberlake dansjes waren we aan het zoenen.. Daarna wou ze liever met haar vriendinnetjehs zijn dus liet ik haar maar een beetjeh alleen.
Ik had gelukkig wel haar msn gevraagd, dus volgende dag gelijk toevoegen en aanspreken.. want jah.. je wilt natuurlijk zown mooie meid wel langer als 1 avond. Ik sprak haar de zelfde week nog, maar ze ging die vrijdag erop op vakantie.. toen ze 2 weken terug van haar vakantie kwam, bleek dat ze een vakantievriendje had, waar ze tot nu toe goed verliefd op is. Het vakantie vriendje woont wel ver weg.. Maar omdat ik haar zo leuk vond gaf ik het niet op, ik moest haar nog een keer zien/ontmoeten. Dus na een paar gezellige msn babbels bleek haar oma vlak bij mij woont ..
Dus op een zaterdagavond was ze bij haar oma.. ze vroeg of ik kwam maar dat vond die oma een minder leuk idee * het was al 24:00* maar dat was omdat ik eerst nog een baq had..en dat wist ze..Maar gelukkig na paar smsjes heb ik haar die zondag ff gesproken.. Het gesprekjeh was maar kort, en omdat ik al aardig veel vroeg over msn of sms stond je al gauw met een mond vol tanden. Maar ik probeerde het gesprek op gang te houden om over de domste dingen te vertellen..
Tegelijke tijd heb ik haar uitgenodigd of ze zaterdag bij ons kwam indrinken en dan gezellig naar de disco te gaan.. dat wou ze wel Maar ze voelt nog veel voor die vakantie vriend, en ze is een dame die heel trouw is.. Voor haar was die vakantievriend speciaal.. Ze hoopt hem snel weer te zien enzo enzo
Damn ik balen.. want ik ben al niet zown player die niet elke week iemand heb, en ondertussen ben ik totally in Love..
Wat zou ik nu toch moeten doen..

Kom eens met leuke plannen of ideen of advies
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2003, 17:07
Williams
Williams is offline
ik zou haar gewoon even laten, als die vakantievriend zo ver weg woont komt ze ervan zelf wel achter dat dat niet ideaal is en dat t niet echt lekker werkt, en dan is ze over hem heen en kan jij je kans slaan
Oud 11-08-2003, 17:07
Luna
Luna is offline
tja, als zij verliefd is op die andere jongen heeft ze alleen maar oog voor hem, als je verliefd bent denk je maar aan een ding: je liefje. beetje lullig om t zo te zeggen maar ik denk beter dat je ff rustig aan kan doen tot die liefde gezakt is( als dat gebeurd) en haar eerst beter leren kennen. En t feit dat jij veel moeite moet doen om het gesprek een beetje op gang te houden vind ik nou niet bepaald positief. t moet natuurlijk wel vanzelf gaan en niet te geforceerd.. iig, succes.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:08
Williams
Williams is offline
Citaat:
vizz schreef op 11-08-2003 @ 18:07:
En t feit dat jij veel moeite moet doen om het gesprek een beetje op gang te houden vind ik nou niet bepaald positief. t moet natuurlijk wel vanzelf gaan en niet te geforceerd.. iig, succes.
hoeft niet, kan ook een heel rustig of verlegen meisje zijn en daardoor niet veel zeggen
Oud 11-08-2003, 17:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
Williams schreef op 11-08-2003 @ 18:08:
hoeft niet, kan ook een heel rustig of verlegen meisje zijn en daardoor niet veel zeggen
dat kan wel ja, ik hoop het maar voor hem...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:10
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Hm nee ze is niet egt verlegen.. Ik denk dat ik haar ondertussen gewoon beter leer kennen en rustig aan ga doen.. totdat ze minder voor de ander gaat voelen..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:48
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Anarchy 99 schreef op 11-08-2003 @ 18:02:
ze is een dame die heel trouw is..
Ha..

Haha..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:51
Faery
Faery is offline
Godver, nog eentje die van voetbal houdt.
Oud 12-08-2003, 17:00
Williams
Williams is offline
ik denk niet dat ze je nog niet zitten als ze niet verlegen is maar geen gesprekken met je voert.....
Oud 12-08-2003, 17:14
white star
white star is offline
bommetje op vakantievriend.....

oh, nu ben ik weer die geweldadige pot...

nou, doe dan maar ff wachten, gaat vanzelf weer over, is toch veel te ver weg...
Oud 12-08-2003, 18:30
Verwijderd
Ik ben na de eerste alinea gestopt met lezen..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 19:00
illogical
illogical is offline
Citaat:
AtHell schreef op 12-08-2003 @ 17:48:
Ha..

Haha..

Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 19:14
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-08-2003 @ 19:30:
Ik ben na de eerste alinea gestopt met lezen..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 19:25
Soron
Soron is offline
Citaat:
Na een paar korte justin timberlake dansjes waren we aan het zoenen..
Citaat:
want ik ben al niet zown player die niet elke week iemand heb,
De persoon die je beschrijft bij de 2e stelling doet wel wat je beschreven hebt bij stelling 1. Iemand gelijk op de bek pakken.

Weird..... vind ik erg fout....

Mijn advies is wachten..... als je gelukt heb ziet ze in dat het nix word met die jongen. Verder is alles al gezegt. Dit eigenlijk ook maar ja
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:14
Luna
Luna is offline
Citaat:
Soron schreef op 12-08-2003 @ 20:25:
De persoon die je beschrijft bij de 2e stelling doet wel wat je beschreven hebt bij stelling 1. Iemand gelijk op de bek pakken.

Weird..... vind ik erg fout....

Mijn advies is wachten..... als je gelukt heb ziet ze in dat het nix word met die jongen. Verder is alles al gezegt. Dit eigenlijk ook maar ja
hij beschrijft een player die elke week een ander meisje heeft, en dat hij dit meisje zoent wil niet zeggen adt hij dat elke week bij een ander doet...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:58
never mind
never mind is offline
Dit had ik vorig jaar ook, mijn erg trouwe crush had een vakantieliefde 250 km verderop...
Maarja, vakantieliefdes zijn veradelijk (in herfstlicht zag mijn vakantieliefde er toch heel anders uit - loesje ) en de afstand is ook niet altijd even handig, 24/7 bij don juan zal leuk zijn maar als je hem daarna een keer in de 3 á 4 weken kan zien wordt hij misschien ook minder de moeite waard en JIJ bent immers fulltime beschikbaar. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ZIJ haar grote vriend geweldig vind maar in zijn woonplaats zullen er ook meisjes zijn die hem leuk vinden, je crush zal dat maar al te goed weten en in een relatie die nog maar een paar weken bezig is zal er nog niet zo veel sprake zijn van "blind vertrouwen" dit kan ook van beide kanten voor spanningen zorgen (misschien hoort je vriendins vakantieliefde ookwel van een hele leuke jongen in haar woonplaats, jij!). ENZOVOORTS!

Als ze echt de moeite waard is zou ik volhouden, ze is misschien niet verliefd maar dat kan komen, ze vind je al aardig (en waarschlijnlijk ook interessant), dus je hebt een goede bodem.

Heel veel succes ermee

Enne, als de vakantieliefde toch blijft, je hebt er een goede vriendin mij!
Oud 13-08-2003, 10:46
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Okew.. thx voor reacties !!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 12-08-2003 @ 17:48:
Ha..

Haha..

hetzelfde geldt voor trouwe jongens....
haha
hahahahahahahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:24
nandatje
nandatje is offline
Hahaha ze maakt het binnenkort uit, en dan kiest ze zekerzz wel voor jou!! Weet je hoe ik dat weet... Omdat IK dat meisje ben, maar dan met een andere naam
Oud 14-08-2003, 18:10
never mind
never mind is offline
Citaat:
nandatje schreef op 14-08-2003 @ 14:24:
Hahaha ze maakt het binnenkort uit, en dan kiest ze zekerzz wel voor jou!! Weet je hoe ik dat weet... Omdat IK dat meisje ben, maar dan met een andere naam
Mooi einde
Oud 14-08-2003, 19:26
^Rambo^
^Rambo^ is offline
ik moet bijna huilen
Oud 17-08-2003, 10:30
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Ben afgelopen vrijdag met haar naar de kermis geweest.. Was leuk en gezellig. Ik weet ondertussen dat ze me wel leuk, knap enzo vindt. Maar ze blijft toch nog bij de vakantielover daar heeft ze meer gevoelens enzo voor, die vandaag nog op huisbezoek is ook. Maar jah, ik zie haar volgende week misschien weer om film te kijken .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten