![]() |
|
![]() |
Misschien kun je een automatische epileertang proberen? Daarmee pak je het haartje vast, en dan trekt ie je haartjes er gelijk uit.. weet niet precies hoe ik het duidelijker moet uitleggen.
En dat rode is normaal hoor! Heb ik ook altijd, je kan het beste gaan epileren voordat je op bed gaat, dan is het de volgende ochtend helemaal weg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het begin doet dat inderdaad een beetje pijn, wat ik altijd deed was het een beetje verdoven met een ijsklontje in een zakje, gewoon eventjes op de plaats houden waar je gaat epileren. Dan pak je de pincet en pak je het haartje vlak bij de huid vast, klein rukje en hij is er uit. Je kan ook zo'n automatisch pincet kopen, die hebben ze bij elke winkel met make-up wel. Als je het haartje dan vastpakt, trekt hij meteen naar achteren. Zelf vind ik dat een beetje vervelend omdat ik het zelf niet echt in de hand hem, doe het liever zelf
![]() Overigens blijft het altijd wel een beetje rood naderhand, zelf smeer ik er dan wat dagcrème op (dus eerst epileren, dan dagcrème), dan gaat het wel redelijk snel weg. Mja, de haartjes blijven enorm lang weg dus zo erg is het niet ![]() |
![]() |
|
ik epileer gewoon, dat gaat goed vind ik elke dag beetje niet overdreven veel werk. Eigelijk valt het reuze mee...
in het begin dacht ik wel ieuww dat doet vast pijn maar ik voel er nix van. ![]() ik heb best van die overdreven wenkbrauwen ![]()
||
Citaat:
pincet een beetje scheef! dan gaat het er zo uit. laat het anders in een schoonheidsalon doen. prijs valt wel mee en dan wordt het mooi in model gebracht. koop anders een adnere pincet! met een bouwding er om heen. die pakt echt elk klein miezerig haartje ![]() liefs, mariska
|
niet blonderen! Dat is oerlelijk.
![]() Je kan beter gewoon met een goed pincetje, dat zelfs mini-stoppeltjes kan uittrekken, epileren. Dat werkt het best. Het doet ook geen pijn als je met je andere hand je huid strak houdt. Dus niet in het wilde weg plukken, dat doet pijn ja. |
![]() |
|
je hebt overigens 'goede' en 'slechte' pincetten.
de slechte zijn teveel afgerond en houden een haartje niet stevig genoeg vast. Zorg dus wel dat je echt een goede hebt, waarbij het haartje niet meer kan bewegen als je hem d'r uit trekt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet je, je moet gewoon ff doorzetten, de eerste paar x is het wat pijnlijker, maar valt later mee, en je kan ook ijsklontje gebruiken/huid straktrekken enzo, (ik heb geen ijsklontjes nodig, houd t lekker simpel). Ik heb wel dat t wat rood wordt, en mijn ogen gaan tranen, (ik ga altijd enorm niezen), maar dat is zo over en je kan er misschien iets verzachtends op smeren? Misschien heb jij gewoon een gevoeligere huid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volle wenkbrauwen is trouwens het schoonheids ideal, tenzij ze op vreemde plaatsen groein natuurlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Sinds jaren opnieuw Soapsie | 32 | 10-07-2005 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |