Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Deadsy zuigt omdat ik hun infantiele poging tot 80ies electropop rock saai en slecht uitgevoerd vind, en ze zien eruit als opgefokte Ken-poppetjes, wat ik gay vind. ach ja ![]() Tom Sawyer? ik hoop niet dat dat een rush cover is ![]()
||
Citaat:
|
NIenke:
je zegt 'hoe kan je deadsy niet goed vinden en DP wel'. terwijl je later zegt dat ze in een ander genre vallen. 'je vind bad religion niet goed maar paradise lost wel' ik vind dat je de bands niet echt kan vergelijken. eeh ja ![]() (je bent wel lief hoor) Maar ik vind dat DP een eigen geluid heeft, vrij origineel voor de dag komt, en alles gewoon goed uitgewerkt heeft. Het klinkt wel veel hetzelfde, maar op die laatste cd (en cd single) komen ze echt volwassen over. Die lui zijn ongelovelijk stompzinnige gay-twats. maar dat doet niet af aan de kwaliteit van die band. En deadsy: ik weet niet. die cd heb ik ook, maar duurt me te lang.
Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 19:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
U verleende mij een gunst Vogelvrij | 8 | 14-07-2006 12:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
een vader hebben lijkt me fijn Verwijderd | 35 | 12-09-2004 01:19 | |
Liefde & Relatie |
het is uit op een vage manier :( en ik weet niet of het juist is evenzondernaam | 18 | 05-07-2004 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |