hmm... ik vind t niet egt gezond klinken, als je maar een heel klein beetje ongestelt bent. Ik bedoel, als je ongestelt bent dan zorgt je baarmoeder er voor dat al het weefsel dat ze zelf heeft aangemaakt voor een eventuele baby eruit komt en er weer opnieuw kan worden begonnen. Dus met al het bloed komt ook weefsel naar buiten en wordt je baarmoeder dus eik schoongemaakt. Maar als je dan zo weinig ongestelt bent dan wordt er dus maar weinig schoongemaakt.
Maar waarom wil je je menstruatie uitstellen?? Ik bedoel: fijn dat je dan minder bloed verliest met zo'n pilletje, maar je lichaam doet zoiets niet voor niets. Sommige gebruiken ook een anticonceptiepil om niet ongestelt te worden (helemaal niet in dat geval) maar je knoeit dan toch met je lichaam. Zoiets moet je gebruiken waarvoor het bedoelt iets en niet om de bijwerking. Ik vind dat alle meisjes/vrouwen er maar mee moeten leven dat ze t tot hun 50e zullen zijn, ben blij dat jij mede daardoor kinderen kunt krijgen en mannen niet. En als je t afschuwelijk vindt, nou, dan heb je ook weer iets om naar uit te kijken als je ouder wordt