Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 23:03
Verwijderd
Ik wil een creditcard aanvragen, voornamelijk vanwege internetaankopen (mag ik mijn vaders creditcard niet voor gebruiken sinds hij op tv iets heeft gezien over hackers ) , ik zal er eigenlijk nooit rood op staan (dus rentepercentages maken me niet zoveel uit)

Wat misschien wel voorkomt is dat als ik eenmaal op kamers zit ik hem ga gebruiken voor noodgevallen (als ik niks kan lenen van mijn ouders en er gaat iets essentieels kapot/eten nodig)

Ik heb een Abn Amro studentenrekening en daar kan ik een creditcard krijgen voor € 11,30 per jaar geloof ik. (de voorwaarden en tarieven weet ik zo 1/2/3 niet precies)

Is het ergens anders goedkoper of met een betere service te krijgen? Bijvoorbeeld dat je je rekening online kan bekijken of dat alles standaard 90 dagen verzekerd is (of een reisverzekering gratis?)

Dus mijn vraag is: wat voor creditcard hebben jullie, of weten jullie een interessant aanbieding?

p.s: waar kijken ze naar als je een aanvraag doet voor een creditcard? Ik heb nu een redelijk vast loon en Stufi, is dat voldoende (of moet ik zo'n speciaal studentengeval)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 20:46
Fjall
Fjall is offline
een studenten creditcard is een ander soort creditcard dan de normale versie. Bij de ABN kan je wel met die creditcard betalen, maar de bedragen gaan PER DIRECT van je rekening. Dus als je ff wat in geld nood zit dan heb je niets aan deze kaart.

Zit zelf bij de Rabobank en heb daar een Mastercard. Werkt goed, maar ik heb een vaste baan en heb dus geen studentencard. Volgens mij is deze regeling, van meteen afschrijven van je rekening, bij elke bank aan de orde, want ze vertrouwen studenten niet zo qua inkomen e.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten