Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 01:15
Prea|K
Prea|K is offline
http://www.feromonen.nl/

Ik heb een van die producten gekocht, gewoon om te testen OF ZOIETS nou daadwerkelijk werkt!

Ik heb het besteld, ben alleen benieuwd hoe mijn ouders reageren als ze het doosje zien.

Korte uitleg; spul doe je in je nek en dan (beweren ze) ben je 5 uur MEER aantrekkelijker voor vrouwen dan normaal, dus ik dacht ff proberen alleen het spul is knake duur 50 euro!

Maar iemand ervaring met deze shit?

Groetjes (broertje van PhreaK, sorry dat ik je username gebruikte, maar heb er zelf geen! Morgenvroeg lees ik hier ff snel doorheen )
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 01:17
beija_flor
beija_flor is offline
allemaal crap... 50 euro is niet niks.. ik denk echt gewoon NIET dat zoiets werkt..
Oud 14-08-2003, 01:20
Evil creature
Evil creature is offline
Nee dat werkt niet, het is bullshit..

De meeste vrouwen vallen voor minstens 50% op karakter dus dat is al punt 1

punt 2: Het is gewoon door 1 of andere kneus bedacht die makkelijk rijk wil worden. Net zoiets als die anti-kater douchegel van axe
Oud 14-08-2003, 01:54
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
tis wel bewezen ja.. maar verwacht geen oploop van meisjes

en die antihangover axe... ze hebben wel een leuke reclame
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 12:57
Prea|K
Prea|K is offline
LoL dit topic!

Ik lag te pitten heeft me broertje dit aangemaakt.

Ik zelf vraag me echt of dit spul nou echt helpt.. naja we zullen het zien. Als het wel werkt dan ben ik de eerste die het spul na hem gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 13:27
Verwijderd
50 euro!

Afzetters...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 14:05
miro
miro is offline
Oke, effe gecopieerd van een site, moet je maar ns lezen als je zin hebt, gaat over feromonen

Lichaamsgeur als lokmiddel
Behalve stemming en smaak beïnvloeden geuren ook onze aantrekkingskracht en partnerkeuze. In de neus bevindt zich namelijk een speciaal orgaan dat chemische lokstoffen signaleert, feromonen genoemd. Ze zitten in allerlei lichaamgeurtjes, zoals urine en zweet, en zijn uniek voor ieder persoon. In de insectenwereld fungeren feromonen als het ultieme lokmiddel. Bij zoogdieren ligt het iets gecompliceerder, en bij mensen al helemaal; zoals je uit eigen ervaring waarschijnlijk weet spelen ook uiterlijk en persoonlijkheid een (niet onbelangrijke!) rol bij de partnerkeuze. Vaststaat dat feromonen als een soort katalysator werken op keuze en gedrag.

Liefde op de eerste reuk?
Op het moment dat je een mogelijke partner signaleert – een leuke collega of die mooie jongen achter de bar -, gaat je lichaam aan de slag om feromonen af te scheiden. Deze stoffen bereiken met de luchtstroom de sensoren in de neus van de persoon tot wie je je aangetrokken voelt en werken vervolgens in op zijn of haar hersenen. ‘Zij wil wel’, is de boodschap die – onbewust - wordt waargenomen. Tegelijkertijd zijn de receptoren in jouw neus extra alert op de feromonen die de ander afscheidt: ‘is dit echt iemand voor mij?’.

De geur van een man legt zijn genen bloot
Volgens recente theorieën vertellen feromonen veel over iemand genenpakket. Handig, want zo je weet als vrouw meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, en of dit evolutionair gezien wel de beste persoon is om kinderen mee te krijgen. (Volgens de evolutieleer planten we ons immers het liefst voort met een exemplaar dat de meeste kans geeft op overleving van de soort.) Onderzoekers kwamen op dat idee toen ze ontdekten dat vrouwtjesmuizen liever mannetjes besnuffelen die genetisch anders in elkaar zitten dan zijzelf. Het gaat dan om de genen die te maken hebben met het immuunsysteem. In een ander onderzoek, de ‘T-shirtproef’ van evolutiebioloog Claus Wedekind, werd iets soortgelijks ontdekt: ook vrouwen kunnen aan de hand van lichaamsgeuren bepalen welk type genen een man heeft. Sterker nog: hoe groter het verschil met de eigen immuunsysteemgenen, hoe aantrekkelijker de man. Logisch vond men, want gemeenschap met iemand met andere genen, zorgt ervoor dat je kinderen zo veel mogelijke verschillende ziekteverwekkers kunnen bestrijden.

‘Love potion met lichaamsgeur
Ondanks alle belangwekkende signalen die feromonen klaarblijkelijk geven, doen we er alles aan om lichaamsgeur te verdoezelen. Deodorant, parfum, aftershave – je kan je afvragen of die onze natuurlijke partnerselectie niet danig in de war brengen. Daarover zijn de meningen verdeeld. Wel bleek vorig jaar nog uit onderzoek* dat vrouwen die parfum dragen met synthetische feromonen erin veel meer aantrekkingskracht uitoefenden op mannen. Ze gingen meer met elkaar naar bed, kusten meer, vrijden meer en kregen in het algemeen meer affectie. Een gat in de markt voor de parfumindustrie…
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 14:38
Prea|K
Prea|K is offline
@miro, als ik het goed begrijp kan ik uit de tekst opmaken dat het wel werkt (of zou moeten werken) dus..?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 14-08-2003 @ 15:05:
De geur van een man legt zijn genen bloot
Hmm ja, alleen wiens genen ruik je dan als je dat spul opsmeert?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:53
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
********** schreef op 14-08-2003 @ 16:25:
Hmm ja, alleen wiens genen ruik je dan als je dat spul opsmeert?
van de fabrikant (een dikke, 50-jarige rijke meneer)

maar ff serieus: t kan niet werken, omdat elk meisje op een ander soort feromonen valt (en heel toevallig lijken die weer op de feromonen van dr vader...nee echt!!)
het gaat dus niet om de mate of sterkte maar gewoon de 'soort'.

afzetterij dus!! ...omdat ik nu gezorgd heb dat je je 50 euro niet verneukt, verwacht ik wel 10 euro

...owja...in sommige mannenparfum zitten ook feromonen...
dus echt uniek is t niet...
Oud 14-08-2003, 16:31
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
met het zelfvertrouwen er van kom je misschien ook een eind..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 14-08-2003 @ 16:53:
t kan niet werken, omdat elk meisje op een ander soort feromonen valt (en heel toevallig lijken die weer op de feromonen van dr vader...nee echt!!)
Ik dacht dat dat juist niet zo was.. dat mensen juist op de geuren vallen die niet op die van familieleden lijken... om zo incest tegen te gaan...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:05
deesmees
deesmees is offline
geldklopperij
Je gaat toch niet 50euro betalen voor zoiets waarvan je vantevoren weet dat het toch nie werkt
Oud 14-08-2003, 18:19
Bobby James
Bobby James is offline
mensen jullie geloven toch niet echt dat zn broertje dat topic aangemaakt heeft, dat heeft ie stiekem zelf gedaan
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Proozt! schreef op 14-08-2003 @ 18:51:
Ik dacht dat dat juist niet zo was.. dat mensen juist op de geuren vallen die niet op die van familieleden lijken... om zo incest tegen te gaan...
dat komt niet door geur, maar door iets anders ook al weet k niet wat....
Oud 14-08-2003, 18:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 14-08-2003 @ 17:31:
met het zelfvertrouwen er van kom je misschien ook een eind..
Idd, lang leve het placebo effect
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:24
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Wellicht, maar ik denk niet merkbaar.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 14-08-2003 @ 15:05:
uitoefenden op mannen. Ze gingen meer met elkaar naar bed, kusten meer, vrijden meer en kregen in het algemeen meer affectie. Een gat in de markt voor de parfumindustrie…
Een site waar zo'n simpel woord als 'vreeën' verkeerd wordt geschreven, neem ik bij voorbaat al niet serieus
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:56
Verwijderd
Nou ja, dat er feromonen in axe zit, wil ik best geloven... Geesh, van die geur krijg je aanrandneigingen.
Dus ja, ik denk dat feromonen op zich een hele hoop met aantrekkingskracht te maken hebben (anders kan ik toch echt niet verklaren waarom ik sommige jongens leuk vind - ze zijn én klootzakken, én zien er niet uit ). Of dit middel echter werkt, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2003 @ 19:21:
Idd, lang leve het placebo effect
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 09:35
Pequeña
Pequeña is offline
Er stond een keer een artikel in Flair waarin een redactrice ofzo op pad ging met feromonen op. Ze ging testen of ze nu meer aandacht kreeg van mannen dan anders en wat bleek... geen enkele man keek om van haar geur, enkel honden werden wild van haar toen ze in de buurt kwam
Feromonen zullen wel helpen enzo, maar zelf geloof ik niet in feromonen uit flesjes...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 09:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-08-2003 @ 22:56:
Nou ja, dat er feromonen in axe zit, wil ik best geloven... Geesh, van die geur krijg je aanrandneigingen.
Dus ja, ik denk dat feromonen op zich een hele hoop met aantrekkingskracht te maken hebben (anders kan ik toch echt niet verklaren waarom ik sommige jongens leuk vind - ze zijn én klootzakken, én zien er niet uit ). Of dit middel echter werkt, weet ik niet.
dat... óf je hebt écht geen smaak En stiekum verlang je naar lelijke klootzakken
Oud 15-08-2003, 09:41
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-08-2003 @ 23:56:
Verhaal
Dat vind ik toch echt te gemakkelijk. Wat dacht je? Ik gooi de schuld gewoon bij de feromonen, die hebben toch geen account en kunnen zich lekker toch niet verdedigen? Dat is niet echt netjes.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 10:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-08-2003 @ 23:56:
...anders lees je alle posts gewoon dan weet je het wel
Oud 15-08-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 15-08-2003 @ 11:26:
...anders lees je alle posts gewoon dan weet je het wel
Ja, want ik geloof klakkeloos alle posts op een scholierenforum
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-08-2003 @ 10:41:
Dat vind ik toch echt te gemakkelijk. Wat dacht je? Ik gooi de schuld gewoon bij de feromonen, die hebben toch geen account en kunnen zich lekker toch niet verdedigen? Dat is niet echt netjes.
Grap-je.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 11:29
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-08-2003 @ 12:17:
Grap-je.
De Associatie voor Benadeelde Feromonen kon er niet om lachen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 15-08-2003 @ 12:29:
De Associatie voor Benadeelde Feromonen kon er niet om lachen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:31
Angeloes
Angeloes is offline
Doe maar gewoon tommy hilfiger geurtje op, vind ik helmaal... :

Loes
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
N00dles schreef op 14-08-2003 @ 23:49:
Een site waar zo'n simpel woord als 'vreeën' verkeerd wordt geschreven, neem ik bij voorbaat al niet serieus
Als je er pagina 1129 van De Nieuwe Spellinggids van de Nederlandse Taal op naslaat zul je zien dat het werkwoord vrijen naast een zwakke vervoeging (vrijen-vrijde-gevrijd) ook een sterke vervoeging (vrijen-vree-gevreëen) kent. Welke vervoeging je gebruikt is verder afhankelijk van je eigen voorkeur.
Oud 16-08-2003, 15:52
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 16-08-2003 @ 16:19:
Als je er pagina 1129 van De Nieuwe Spellinggids van de Nederlandse Taal op naslaat zul je zien dat het werkwoord vrijen naast een zwakke vervoeging (vrijen-vrijde-gevrijd) ook een sterke vervoeging (vrijen-vree-gevreëen) kent. Welke vervoeging je gebruikt is verder afhankelijk van je eigen voorkeur.
owned
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:05
Verwijderd
in de flair stond een artikel over een redactrice die op pad ging met een bende feromonen over zich gespoten, en het enige effect dat het had, was dat elke hond die ze tegenkwam haar kwam besnuffelen en wilden bespringen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Pequeña schreef op 15-08-2003 @ 10:35:
Er stond een keer een artikel in Flair waarin een redactrice ofzo op pad ging met feromonen op. Ze ging testen of ze nu meer aandacht kreeg van mannen dan anders en wat bleek... geen enkele man keek om van haar geur, enkel honden werden wild van haar toen ze in de buurt kwam
Feromonen zullen wel helpen enzo, maar zelf geloof ik niet in feromonen uit flesjes...
hehe * schaamt *

* mept zichzelf *

* leest in 't vervolg alle posts eerst door voor ze replied *
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:

Alcohol maakt anderen aantrekkelijk en mooi
Wil je aantrekkelijker worden? Zorg er dan voor dat anderen om je heen een drankje hebben. Britse wetenschappers ontdekten dat zelfs de matige hoeveelheden alcohol maken dat de andere sekse er beter lijkt uit te zien. Bier heeft effect op hersengebied(en)
In het onderzoek met 120 mannelijke en vrouwelijke studenten kreeg men 4 glazen bier of wijn te drinken. Dat deed de waargenomen aantrekkelijkheid van de andere sekse met 25% toenemen. Alcohol blijkt een hersengebied te stimuleren dat de nucleus accumbens heet. Het gebied beoordeelt de aantrekkelijkheid van een menselijk gezicht en speelt een rol bij verslavingen.
Volgens de onderzoekers werpt hun onderzoek licht op de link tussen alcoholgebruik en verslaafdheid aan losse seksuele contacten.
(Reuters health)
bron
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:38
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 16-08-2003 @ 16:19:
Die heb ik niet in mijn bezit, sorry
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 21:02
jayjay
jayjay is offline
Een stel meiden uit Limburg hebben op hun school een wetenschappelijk onderzoekje gedaan naar de geur van jongens. De jongens moesten een paar dagen lang, dag en nacht, een t-shirt dragen. Die shirts, met zweet, hebben ze laten door een groep van meiden op geur laten beoordelen. Zonder dat ze natuurlijk wisten welk shirt van wie was. Ook werden de jongens vooraf gekeurd op uiterlijk met foto's.

Bleek dat de mooiste jongens ook de lekkerste zweetlucht hadden.

Ik geloof dat ze er nog een prijs mee hebben gewonnen.
Oud 17-08-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
jayjay schreef op 17-08-2003 @ 22:02:
Een stel meiden uit Limburg hebben op hun school een wetenschappelijk onderzoekje gedaan naar de geur van jongens. De jongens moesten een paar dagen lang, dag en nacht, een t-shirt dragen. Die shirts, met zweet, hebben ze laten door een groep van meiden op geur laten beoordelen. Zonder dat ze natuurlijk wisten welk shirt van wie was. Ook werden de jongens vooraf gekeurd op uiterlijk met foto's.

Bleek dat de mooiste jongens ook de lekkerste zweetlucht hadden.

Ik geloof dat ze er nog een prijs mee hebben gewonnen.
Volgens mij was dat bij de UT Twente.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:59
Verwijderd
Als het goed is zitten er al een soortement feromonen in je zweet, meer heb je echt niet nodig hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:11
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Het is vaak genoeg bewezen dat feromonen wel degelijk een rol spelen. Sommige testjes bewijzen het tegendeel, maar volgens mij is het toch echt wel van belang.

Rolf Wouters had ooit es in z'n programma een test met drie mannen in drie afgesloten caravans (het was een drieling dus qua uiterlijk allemaal identiek, ook de kleding voor de gelegenheid). Een aantal vrouwen moest kijken tot wie ze het meeste werden aangetrokken. Een van de mannen had duidelijk voorkeur en laat hij nou net een paar druppeltjes 'feromonen' op zich hebben gehad.

Het werkt wel degelijk, ik weet niet of er meerdere feromonen zijn, maar dat zal wel. In dit geval gaat het iig over kwantiteit.
Oud 19-08-2003, 08:33
Ranmaru
Ranmaru is offline
Ya het klopt.

Feramon is een stof die wij mensen ook afscheiden, veel dieren maken er gebruik van door het af te stoten tijdends parings-tijd. (Konijnen!)

Dus JA, het werkt zeker.

Regels voor berichten