![]() |
|
http://www.feromonen.nl/
Ik heb een van die producten gekocht, gewoon om te testen OF ZOIETS nou daadwerkelijk werkt! Ik heb het besteld, ben alleen benieuwd hoe mijn ouders reageren als ze het doosje zien. Korte uitleg; spul doe je in je nek en dan (beweren ze) ben je 5 uur MEER aantrekkelijker voor vrouwen dan normaal, dus ik dacht ff proberen alleen het spul is knake duur 50 euro! Maar iemand ervaring met deze shit? Groetjes (broertje van PhreaK, sorry dat ik je username gebruikte, maar heb er zelf geen! Morgenvroeg lees ik hier ff snel doorheen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, dat er feromonen in axe zit, wil ik best geloven... Geesh, van die geur krijg je aanrandneigingen.
Dus ja, ik denk dat feromonen op zich een hele hoop met aantrekkingskracht te maken hebben (anders kan ik toch echt niet verklaren waarom ik sommige jongens leuk vind - ze zijn én klootzakken, én zien er niet uit ![]() |
![]() |
|
Er stond een keer een artikel in Flair waarin een redactrice ofzo op pad ging met feromonen op. Ze ging testen of ze nu meer aandacht kreeg van mannen dan anders en wat bleek... geen enkele man keek om van haar geur, enkel honden werden wild van haar toen ze in de buurt kwam
![]() ![]() Feromonen zullen wel helpen enzo, maar zelf geloof ik niet in feromonen uit flesjes... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
* mept zichzelf * * leest in 't vervolg alle posts eerst door voor ze replied * |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een stel meiden uit Limburg hebben op hun school een wetenschappelijk onderzoekje gedaan naar de geur van jongens. De jongens moesten een paar dagen lang, dag en nacht, een t-shirt dragen. Die shirts, met zweet, hebben ze laten door een groep van meiden op geur laten beoordelen. Zonder dat ze natuurlijk wisten welk shirt van wie was. Ook werden de jongens vooraf gekeurd op uiterlijk met foto's.
Bleek dat de mooiste jongens ook de lekkerste zweetlucht hadden. ![]() Ik geloof dat ze er nog een prijs mee hebben gewonnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het is vaak genoeg bewezen dat feromonen wel degelijk een rol spelen. Sommige testjes bewijzen het tegendeel, maar volgens mij is het toch echt wel van belang.
Rolf Wouters had ooit es in z'n programma een test met drie mannen in drie afgesloten caravans (het was een drieling dus qua uiterlijk allemaal identiek, ook de kleding voor de gelegenheid). Een aantal vrouwen moest kijken tot wie ze het meeste werden aangetrokken. Een van de mannen had duidelijk voorkeur en laat hij nou net een paar druppeltjes 'feromonen' op zich hebben gehad. Het werkt wel degelijk, ik weet niet of er meerdere feromonen zijn, maar dat zal wel. In dit geval gaat het iig over kwantiteit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom doet hij dit? Masze | 20 | 13-01-2009 19:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |