Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 09:29
Broertje
Broertje is offline
Dat heb ik liggen denken zou de dader misschien uit opdracht hebben gehandeld van drugsdealer? Ik bedoel als je het drugsbeleid voor Rotterdam van Pim hoorde, was dat niet echt gunstig voor dealers en verslaafden... Misschien aanleiding tot moord? Of toch uit politieke redenen, wat mij meer waarschijnlijk lijkt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 09:40
Günther
Günther is offline
beetje vergezochte link maar het kan idd, maar dan heb je wel een negatief beeld over diegene die gebruiken
Oud 07-05-2002, 12:02
Broertje
Broertje is offline
hey ik heb absoluut geen negatief beeld, maar denk aan un zwerver, misschien doet ie wel alles voor geld
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:09
-huktie-
-huktie- is offline
Citaat:
black angel schreef:
...maar dan heb je wel een negatief beeld over diegene die gebruiken
Alsof er geen drugsgebruikers zijn die moorden. Doen alle groepen toch?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:43
Isa
Isa is offline
wat zijn Pim's ideeen over drugs dan?

ik weet daar allemaal niks vanaf dus enlighten me.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:03
Broertje
Broertje is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wat zijn Pim's ideeen over drugs dan?

ik weet daar allemaal niks vanaf dus enlighten me.
nou ja hij had zoiets wat eigenlijk de meeste rechtse partijen hebben: afschaffen die drugs. Hij wilde de drugshandel in R'dam helemaal uitroeien, details weet ik niet echt omdat hij er niet erg duidelijk in was. Maar eigenlijk is de discussie al gesloten want de dader heeft om politieke redenen Pim om zeep geholpen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:14
ick
ick is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
enlighten me.
*steekt kenny in de fik*

(sorry kon 't niet laten)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:53
Chimera
Chimera is offline
Onzin. Pim was niet meer tegen drugs dan de andere partijen waren. Als je 'em daarom afschiet, kun je alle lijsttrekkers wel vermoorden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:47
Broertje
Broertje is offline
hey ik weet niet of je wel van alles op de hoogte bent maarre Rosemoller is anders voor legalisatie hoorrr...En ff voor de duidelijkheid, ik vond Fortuyn un sympathieke man, niet dat ik als ik mocht stemmen op hem ozu stemmen, maar uitstraling had ie zeker. Dus niet iedereen om de drugsrede afschieten. Beetje ziek idee vind je niet????
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 21:46
PV
PV is offline
Citaat:
Broertje schreef:
nou ja hij had zoiets wat eigenlijk de meeste rechtse partijen hebben: afschaffen die drugs. Hij wilde de drugshandel in R'dam helemaal uitroeien, details weet ik niet echt omdat hij er niet erg duidelijk in was. Maar eigenlijk is de discussie al gesloten want de dader heeft om politieke redenen Pim om zeep geholpen
In een interview dat vandaag werd uitgezonden op een Belgische zender zei Fortuyn dat hij voor legalisering van softdrugs was, omdat het 'niet erger is dan alchohol'.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 14:13
Broertje
Broertje is offline
[QUOTE]PV schreef:

In een interview dat vandaag werd uitgezonden op een Belgische zender zei Fortuyn dat hij voor legalisering van softdrugs was, omdat het 'niet erger is dan alchohol'.
/QUOTE]

ja heb ik gezien maar hij is tegen harddrugs geloof ik maarja doet er ook niet meer toe eigelik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten