![]() |
||
Citaat:
moeder natuur weer even concentratie kwijt geweest ofzow ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja dat klopt wel ja.
een kennis van mij was ook gewoon elke maand ongesteld en dat 9 mannden door en ineens moest ze bevallen.. en ze wist dus van niks maar wel een kindje ineens... ze werd wel iets dikker maar niet dat je denkt van die is zwanger..
||
Citaat:
|
Kan kloppen.
Ik ken zelfs (via via weliswaar) een koppel waarvan het meisje de pil regelmatig nam, ze gebruikten een condoom. En toch raakte ze zwanger, terwijl ze de eerste 4 maand toch ongesteld werd. Dus ze kon totaal niet weten dat ze zwanger was, het was zelfs te laat voor een abortus. |
![]() |
||
Citaat:
Als er iets lijkt te bewegen in jouw buik, maar je hebt geen echte pijn, en je wordt ongesteld denk jij dan dat je zwanger bent?!
||
Citaat:
||
Citaat:
Okee, ik hoop niet dat ik zelf ooit zwanger word, dus ik zal er wel geen verstand van hebben, maar het lijkt me toch wel dat het zeg maar merkt als je zwanger bent. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn 'schoonzusje' had het ook...Had sex gehad, condoom gescheurd, zij niet aan de pil, maar ze werd gewoon ongesteld...Tot na 26 weken het een keertje uitbleef en ze voor de zekerheid een test deed..Was positief! Mja, ze was maar 0.5 kilo aangekomen in de 26 weken en ze was dus te laat voor abortus..maar ze hebben nu wel een enorm schattig zoontje..
Maar het kan dus blijkbaar wel, ongesteld zijn en zwanger tegelijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij kan geen enkele angst voor de dokter tegen zoiets op hoor.. Het draait, je krijgt bandenpijn, het kan de hik krijgen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Heb ik grote kans dat ik zwanger ben? :( Lightmyfire | 8 | 25-04-2016 19:18 | |
Psychologie |
Wat ik niet kan, dat doe ik niet. Verwijderd | 4 | 23-10-2011 16:01 | |
Psychologie |
stemming zomaar omslaan, hoe kan dat? ~~dolce~~ | 4 | 31-08-2003 21:51 | |
Algemene schoolzaken |
De maatschappijprofielen zijn veel simpeler, iedereen kan dat en het stelt niks voor. alpha | 92 | 29-01-2003 20:18 | |
Software & Hardware |
WAV naar MP3, HOE? kan dat met Winamp?? Orion16 | 11 | 06-12-2001 16:34 |