Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
55 gelgeden ging Babe Ruth dood. 54 jaar geleden kwam Scot Ashton op deze aardkloot (drummer van de heilige Stooges, nu maar hopen dat ze naar Nederland komen). ok ik stop er mee. |
![]() |
|
Al die details over zijn leven boeien me niet, maar hij was zeker wel The King. Zijn muziekjes en zijn moves zijn vet
![]()
|
Verwijderd
|
Het is heel jammer dattie dan 26 jaar dood is, maar om er nou elk jaar zoveel aandacht aan te besteden vind ik een beetje overdreven hoor. Die films met hem kent iedereen zo langzamerhand wel en sommige liedjes van hem blijven leuk, maar je moet het niet overdrijven vind ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
niet alleen zijn films waren vet
![]() anywayz...hij is wel een grappig personage in de wereld der muziek. In het verpleeghuis waar ik werkte was ook een gast die helemaal gek van Elvis was. Hij probeerde met de gitaar zijn nummers na te spelen en met zijn kunstgebit de nobele toon van Elvis stem te evenaren. Wat Elvis allemaal niet heeft losgemaakt bij de opa's van deze tijd ![]()
|
![]() |
|
|