Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 12:44
Fujitsu
Fujitsu is offline
Ik heb een vraagje. Het is namelijk zo dat vaker als ik met een meisje ligt te zoenen ofzo een soort vocht of sperma eruit komt. Zolang ik niet verder ga is dit niet zo'n probleem (niet dat ik het niet vervelend vind) maar als we verder gaan schaam ik me hier toch wel een beetje voor. Nou zou ik graag willen weten of iedereen hier last van heeft en of dit normaal is.. Is er iets wat je kunt doen zodat je er geen last van hebt. En wat de meisjes hier van denken. Of dit voor hun een probleem is. Ty
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:52
Verwijderd
Tijdens het zoenen? Nee, nog nooit gehad. Voorvocht komt er toch nog niet bij het zoenen al uit?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:56
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Dat ligt volgens mij gewoon aan hoe opgewonden je bent. Aan opgewonden raken kun je niks doen. Het enige wat je kunt proberen is je te verbeelden dat je met die dikke, zweterige leraar Frans staat te zoenen als je je vriendin zoent. Maar of dat wenselijk is?

Als je echt heel veel voorvocht hebt, denk ik eerlijk gezegd dat een meisje het niet zo geweldig zal vinden, maar ook niet heel erg. Je kunt er toch niets aan veranderen.

Ikzelf heb eigenlijk nooit echt voorvocht, zelfs niet tijdens de seks.
Oud 17-09-2003, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 17-09-2003 @ 13:56:
*knip*
Ikzelf heb eigenlijk nooit echt voorvocht, zelfs niet tijdens de seks.
Buh, hoe weet je dat nu weer? Daar merk je echt niets van, volges mij. Maar ik kan het verkeerd hebben
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:08
Fujitsu
Fujitsu is offline
Ja natuurlijk niet gewoon bij normaal zoenen. Dan heb ik het meer over intens zoenen. Dan komt er natuurlijk ook wat wrijving bij te pas en daar word ik natuurlijk beetje opgewonden van. En nee niet veel zoals bij het klaarkomen. En je merkt er helemaal niks van. Je merkt het pas als je het ziet En dan heb ik ook nog eens geen frans dus dat word al helemaal moeilijk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:27
metalgirl
metalgirl is offline
Waarom zou je je ervoor schamen?! Niet doen! Je raakt gewoon opgewonden en dat resulteert in een erectie en een beetje voorvocht. Als een vrouw geil wordt van intens zoenen wordt ze nat, daar kijk jij toch ook niet raar van op? Het is misschien voor haar nog wel een extra compliment omdat je zo opgewonden van háár raakt!

Persoonlijk vind ik het gewoon super schattig, zo'n vlekje in de boxer van voorvocht. Het is een beetje stiekem en ze kunnen er niks aan doen. Gewoon lief.
Oud 17-09-2003, 13:30
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 17-09-2003 @ 14:27:
Waarom zou je je ervoor schamen?! Niet doen! Je raakt gewoon opgewonden en dat resulteert in een erectie en een beetje voorvocht. Als een vrouw geil wordt van intens zoenen wordt ze nat, daar kijk jij toch ook niet raar van op? Het is misschien voor haar nog wel een extra compliment omdat je zo opgewonden van háár raakt!

Persoonlijk vind ik het gewoon super schattig, zo'n vlekje in de boxer van voorvocht. Het is een beetje stiekem en ze kunnen er niks aan doen. Gewoon lief.
Haha thx girl, dat helpt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:

helemaal mee eens. Mijn vriend heeft dit ook en dan denk ik "dat krijg ik toch maar mooi voor elkaar"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:33
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Ik heb hier geloof ik niets aan toe te voegen Helemaal correct. En het is niet alleen schattig, zelf word ik er vaak ook wel opgewonden van als ik zo'n vlekje zie.
Oud 17-09-2003, 15:54
Thomas
Thomas is offline
Het is natuurlijk niet erg.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:55
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-09-2003 @ 13:58:
Buh, hoe weet je dat nu weer? Daar merk je echt niets van, volges mij. Maar ik kan het verkeerd hebben
Jawel, bij het aftrekken, standje verwisselen. Als ik masturbeer heb ik het ook niet. Ik ben vast niet de enige?
Oud 17-09-2003, 15:58
Boef
Boef is offline
Citaat:
roosje schreef op 17-09-2003 @ 14:56:
helemaal mee eens. Mijn vriend heeft dit ook en dan denk ik "dat krijg ik toch maar mooi voor elkaar"
ja zo'n gevoel...dat ie je toch wel leuk vind ofzow (zo'n hele kleine "bevestiging" even)...kheb er geen problemen mee verder
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:17
hajo
hajo is offline
als je je als man begint te schamen voor voorvocht zijn we hopeloos verloren. Wat is de volgende stap: ons schamen voor het hebben van een erectie?!
Oud 17-09-2003, 16:21
Fame
Fame is offline
Je hoeft je nergens druk om te maken, want het is helemaal natuurlijk. Het betekent gewoon dat je opgewonden raakt en dat kan heel erg goed van zoenen. Meisjes worden ook natter als ze opgewonden raken. That's just nature...
Oud 17-09-2003, 17:09
leon-v
leon-v is offline
heb ik ook wels
Oud 17-09-2003, 18:24
Maddan
Maddan is offline
me vriendin zegt wel s, er zit slijm op robbie! hehe das dus voorvocht, en dat komt bij mij ook al vrij snel eruit, maar ik heb er geen last van, me vriendin ook niet gloof ik

nou ja, als ik 2 uur lig te droogneuken dan kan ik maybe wel een natte plek in me boxxxer krijgen, maar das alleen als het heel extreem is
Oud 17-09-2003, 18:31
Verwijderd
ja dat gebeurt
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:55
Verwijderd
*sluit zich aan bij metalgirl*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:29
ufo2230
ufo2230 is offline
misschien een ideetje, als je nu net voor je je vriendin ziet even masturberen, zodat al een hoop zaad uit uw 'systeem' is. zou dat al niet wat helpen, tegen de tijd dat je effectief gaat neuken is de vooraad terug bijgemaakt en kan je opnieuw de gaten in de baarmoeder schieten .

Groetjes
jan
Oud 21-09-2003, 02:05
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-09-2003 @ 16:54:
Het is natuurlijk niet erg.
PRECIES, dat hoort erbij! (sommige raken gewoon eerder opgewonden )

Zucht en waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken.

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 02:07.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:36
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:

...inderdaad
helemaal niets om voor te schamen dus want ik schat dat zo'n 90% van de mannelijke wereldbevolking hier 'last' van heeft. het is eerder normaal dan ABnormaal dat je dat hebt.
Oud 21-09-2003, 19:34
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn ex had ook vrij veel voorvocht, maar dat vond ik nou niet echt een probleem. Zolang het maar wel puur voorvocht is en je je geslachtsdeel dus wel heel goed schoonhoudt. Geloof me, mannen met een gebrek aan hygiene is het laatste wat een vrouw wil.

Regels voor berichten