Advertentie | |
|
![]() |
|
offtopic,
ik wil /wou ook weg... maar ook toen ik dat wél volhield bleef ik alles lezen enzow... enne, op mir's topic wilde ik toch even reageren. zoals jullie merken ben ik er wel veel minder, wat ik even zou houd... btje afzijdig houden he
|
Hoi Mir,
'tis vrij logisch dat je down voelt als je zelfvertrouwen/zelfbeeld, thuis vandaan niet positief gestimuleerd wordt. Je zei dat je je bleef aan zetten dingen te doen. Dat is heel goed. STOP NOOIT TE LEVEN!!! Er is Iemand die aan je denkt en van je houdt. Je mag altijd met je problemen naar God toegaan. Hij hoort je en kan je helpen. (Het feit dat ik christen ben wil trouwens niet zeggen dat ik overal een klinklaar antwoord heb ofzo). Wel weet ik dat God leeft en je kan helpen. Hij heeft me vaak genoeg geholpen om me daarvan te overtuigen. Ik wens je heel veel sterkte. Het beste kan je hier wel over praten met mensen die je heel goed kent en/of vertrouwt. Misschien vind je het niks waard. (Ik weet dat het wel wat waard is) ; maar ik bid voor je!!! Shalom en een knuffel Mar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
door uitgaan van relatie wil ik geen liefde meer Anoniiem | 6 | 12-03-2011 16:16 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij.... meisje833 | 6 | 17-08-2004 21:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 08:52 | |
Psychologie |
foute studiekeus: ik voel me kut Tulpje6 | 4 | 16-03-2004 11:08 |