Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm nouja toen ik op vakantie was liep ik met een flesje water, maar toen liep ik ook iets van 20 km per dag. En toen later was ik bijna uitgedroogd, dus toen liep ik ook meestal wel met water.. en nu loop ik niet meer met water, of het moet heet worden. En als ik straks weer naar school ga, dan neem ik misschien wel weer water mee...
![]()
|
![]() |
ZIEK word ik ervan, tijdens elke les wel op zn minst 5x:
meneer mag ik mn flesje water even vullen..... AAAAARRHHG hier word ik nie goed van! mens wacht toch 10 minuten en drink je klem in de tussenpauze! ![]() en dan ultra beledigt zijn als een leraar het verbied ![]() dat is mijn mening ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
anyway, ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom er zoveel meer gedronken word met uitgaan.. maar ik kwam ook uit op jouw antwoord: het is drinken om te drinken. waarom? mensen worden vrolijker als ze drinken, meestal dan. anderen willen er gewoon bijhoren. en bier is natuurlijk erg trui |
![]() |
|
Misschien omdat het warm is en die mensen niet willen uitdrogen?
Raar...het is toch altijd al zo geweest dat mensen flesjes water meezeulen, ik zie er de mode niet van in ![]() Ikzelf drink minstens 3 liter flessenwater per dag, niet om ermee te koop te lopen, maar omdat ik gewoon al heel mijn leven enorm veel dorst heb altijd en heel graag drink. En ik drink niet graag cola enzo. En als je weet dat jongeren veel te weinig drinken, is het eigenlijk nog niet zo'n slechte evolutie dan, dat water. Echt een raar topic, ofwel vallen de trends me weer totaal niet op. |
![]() |
||
Citaat:
Hier wordt Spa niet opeens meer gedronken dan anders...maar misschien is dat in nederland weer anders ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik neem altijd water mee naar school. Als ik dat vergeten ben
![]() Vooral omdat ik gewoon veel water moet drinken vande dokter, voor mn buik etc. Maar ook omdat ik dan gewoon altijd drinken bij me heb, ik heb echt geen zin om dure sapjes te gaan kopen in de kantine.Verder heb ik er nooit zo bij stil gestaan dat het hip oid was. Ik heb het nodig, dus dan neem ik het mee. En ja ik zet het ook op mn tafel, waarom moeilijk doen door telkens in je tas te moeten graaien als je het gewoon neer kan zetten voor je neus? Omdat het hip is, oeeeh nee dan zet ik het nooit meer neer. Bah stel je voor dat ik zo gezien word. Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 16:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook al drink ik wel tijdens t uitgaan, maar ik weet wel waneer ik moet stoppen zodat ik niet dronken word. Daar heb ik echt zo'n hekel aan. Ook aan andere dronken mensen...bah
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
mensen drinken bij het uitgaan omdat ze dat leuk vinden denkikzo. en waarom zou je af en toe niet meer naar binnen gieten (alcoholisch of niet ) dan nodig is, je vreet bv toch ook welles iets teveel omdat het allemaal zo lekker is.
en lekker boeiend dat mensen met een flesje lopen. water is goed voor je lichaam, beter dan de hele dag cola te zuipen oid. dus het zuivert en je hoeft niet de hele dag naar bv de wc te lopen als je dorst heb.
|
Water is passé. Bovendien veel water drinken (zeker met warm weer) is slecht voor je.
Alcohol drink ik niet, wel sinas ![]() Drinken in de zin van alcohol vind ik alleen kunnen als het gewoon gaat om het drinken omdat het lekker is, zodra het drinken wordt om het drinken wordt 't triest.. Bier zuipen heb ik een hekel aan, sowiezo zuipende mensen.. bah.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
haha tering hoe dom, water is nogal belangrijk, je zou geloof ik zon 2 liter water per dag moeten drinken en als het warm is zweet je nogal en moet je dus meer drinken dus vandaar dat veel mensen met flesjes water lopen en drank bij uitgaan is gewoon lachen en chill en als t warm is heb je toch dorst en ga je meer drinken en bij uitgaan is het alcohol en dan wordt je dronken van ja, en dat is niet goed, maar lekker boeie, als je t nie elke dag doet kan je t wel hebben
ik snap niet hoe je dr op komt dat water dirnken slecht is rodina? je moet uiteraard ook wat eten dr naast alleen op water kan je niet teren idd, maar lijkt mij niet dat een overdaad aan water schadelijk kan zijn... |
![]() |
||
Citaat:
Het kan minder kwaad wanneer je goed zout en suiker blijft eten, vooral zout is belangrijk. stond op L&G, en m'n arts zegt het.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik drink erg veel altijd en overal. [voor alle duidelijkheid heb ik het niet over alcohol] Omdat ik gewoon vrij snel veel dorst heb. Met uitgaan zet ik dat tempo dus ook door, maar dan valt het dus erg mee in verhouding tot wat de meeste mensen drinken als ze uitgaan. Alcohol zo goed als altijd zeer gematigd [moet zeggen dat het afgelopen week (intro) wel ff iets harder ging :/]
En ga weg met je 'water smaakt altijd hetzelfde'. Kom hier maar eens [flink hard] kraanwater drinken en daarna bronwater. Daar zit gewoon echt verschil in en ik moet zeggen dat ik bronwater lekkerder vind. [cheap ass spul , dat wel, spa blauw is me veel te duur. En idd, tussen soorten bronwater proef ik het verschil echt niet] |
![]() |
||
Citaat:
Idd, er zitten alleen al veel verschillen in gewoon kraanwater.. Water hier is hard, en meer richting 't Gooi is het veel 'zoeter'
||
Citaat:
En hier kraanwater drinken is moordend, dan zitten binnen de kortste keren je aders vol kalkaanslag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(of wasmiddel, maar het ging over smaakpapillen)
|
![]() |
ik heb bijna altijd water bij me (nu dus niet en ik heb dorst) omdat ik vaak dorst heb en omdat ik snel hoofdpijn krijg als ik niet genoeg drink. duz. Verder drink ik alcohol omdat ik dat lekker vind en tja om een reden die ik zelf ook eigenlijk niet kan bedenken drink ik ook weleens te veel. Maar over het algemeen niet hoor.
Overigens hou ik dus helemaaaal niet van frisdrank, cola enzo vind ik helemaal niet lekker, ik drink eigenlijk alleen water, thee, koffie, sap, bier & wijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
´Op een stapavond geen alcohol drinken? Hoe zeg je dat tegen je vrienden?´ df | 118 | 31-01-2016 12:23 | |
Drugs & Alcohol |
moderate drinking encourages cancer tumor in mice Verwijderd | 22 | 09-04-2006 14:15 | |
Eten & Drinken |
Water vs. ander drinken KiMZz | 26 | 06-11-2005 15:17 | |
Eten & Drinken |
Wat drink jij bij het eten? Dolores | 50 | 14-11-2004 20:17 | |
Eten & Drinken |
Wat en hoeveel drink je op een dag? kleinedraak | 58 | 19-05-2004 17:52 | |
Drugs & Alcohol |
Drinken om te drinken? Dark Angel | 16 | 11-01-2002 18:17 |