Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Pfffff soms als ik helemaal naar de klote ben ga ik schrijven aan verhaal ofzo,dan is helft onleesbaar,2\3de wartaal van depresieve woorden en 1 3de verhaal wat te begrijpen is. ![]()
||
Citaat:
![]() ik zit hier gewoon met geen vodka, geen wiet, geen inspiratie, maar ik wil wel schrijven. Geschift ![]() Ook heb ik totaal geen zin om mezelf zielig te vinden, dus... ik ga zo wel lezen ![]() ![]() soms is het voor mij beter niet te schrijven,. omdat er anders toch maar waardeloze autobiografische crap uit komt..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En idd anders komt er zielige waardeloze autobiografische rotzooi uit wat je uit eindelijk rtoch niemand laat lezen of mjah je wilt het wel doen maar volgende dag gooi je t weg omdat je denkt van beter als ik het niet doe ofzo. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() zal ik dat eens doen? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() K vind het juist tof om vage schrijvels van andre te lezen dan ![]()
|
het had een maffe, positieve reactie. Ik zal het hier posten.
So. Zonder zin te hebben in schrijven, zonder zin te hebben in lezen, wat prutsen met linux of wat dan ook, besluit ik maar wat te schrijven. Het zal niet goed worden, integendeel zelfs. Het zal beroerd worden. Mijn hamster is wel lief, though. Ze snapt waarover ik het heb, niemand anders doet dat. Niet dat dat raar is, omdat het een aparte taal is die ik met het beest spreek. Je eigen babytaal volhouden en er een goedlopende taal van maken is handig. Ach ja. Waren mijn ouders hier maar niet, dan kon ik ten minste naar wat vrienden gaan, naar een cafe gaan en gaan poolen. Met bier, that is. Bier is bitter, bier is best, bier is beter dan de rest. Herman heeft gelijk. Also, ik kan zes talen spreken, maar zelfs dat geeft geen woorden voor mijn ongelofelijke stroom gekanker dat ik wil schrijven. Zeggen dat mijn ouders klootzakken zijn en dat ik hun gezever niet meer aan wil horen is zo verschrikkelijk standaard. Vertellen dat mijn oog vervloekte blauw is, dat ik er trots op ben en de nieuwe piercing zo ontzettend geweldig vind, wordt saai. Wat wel origineel is, is te vermelden dat ik, vlooienband op en top, mijn rootpasswoord, het ultieme paswoord van linux, ben vergeten. Niet dat ik het eerst niet wist, maar ik wist het te goed. Zo goed, dat ik het veranderde terwijl ik zo stoned als een kikker was. Dat is vragen om problemen, vind je ook niet? Ja, dat is zo. Nu zit ik met een geweldig goed functionerend systeem, maar waar ik geen dingen op kan installeren, kan veranderen of wat dan ook. Ik heb internet en that's it! Nu ben ik gedegradeerd tot een puny, futile user, without moderation-rights, I cannot even controll my own system! Ik proef hier echt een overdosis sarcasme, werkelijk. Vannacht ga ik misschien linux verwijderen en het er daarna weer opnieuw opzetten. Jottem. Mentale rolleyes.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Mag ik me even in de Scimmia / Tisch discussie mengen?
Citaat:
Citaat:
Zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
waarom een slotje?
dat gechat moet verwijderd, en dan is het gewoon een topic met de vraagL Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je geen zin hebt om te schrijven, dan wil je niet schrijven
![]() Als het echt je hobby of liefhebberij is, dan doe je het gewoon, aangezien je het graag doet. Misschien zijn er mensen die graag eens willen schrijven omdat anderen het ook doen, maar dan zou ik het afraden want dan wordt het niks, schrijven is moeilijk, al lijkt het gemakkelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij flamet nog erger dan Tisch doet, dus in principe zal scimmia jou ook een waarschuwing moeten geven. Dat doet ze waarschijnlijk niet omdat ze Tisch volgens mij niet mag en jou wel. Ik wilde hiermee even aangeven hoe hypocriet het eigenlijk is. Meer niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Krummeltje, ik ben niet hypocriet. Dark-sugar heeft óók een waarschuwing gekregen. Zowel hij als Tisch reageren flamend.
Dit topic vind ik hier trouwens wel goed passen, omdat er al eerder een soortgelijk topic was, maar die kon ik niet vinden. Hij was van Anneee, geloof ik. Dat ze geen inspiratie meer had, maar nog wel wilde schrijven, etc. Mijn titel is echter 'verdomme', in plaats van een subtielere.
||
Citaat:
ik heb er één gahad hoor kijk maar. Sorry is een beetje groot) ![]()
||
Citaat:
Omdat ik dark-sugar toch al een privé-bericht aan het sturen was, daarom.
||
Citaat:
![]() kop op iedereen heeft wel eens pech. ik zal nog even een van de redenen geven dat ik zo deed. mijn Bloedsuiker was op dat moment zoals de meter zegt 24,7 M/moll en daar kan je zoals sommigen wel weten een beetje snel geirriteerd doo raken en sneller boos woeden Sorry voor de flame. Maar laten we nu weer onntopic gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwah, ik wist niet dat je DS al 'geschopt' had, dus dan is het wel goed. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
sorry dat het zo offtopic is... ![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Die ban is voor het hele forum. Fora-bans hebben we, geloof ik, alleen op beleidszaken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Unban mij verdomme!!! mmuddy | 4 | 06-11-2005 01:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Verdomme Saskia -Farfalla85- | 99 | 15-12-2003 21:09 | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik geef verdomme niet op! HipHopSter | 4 | 26-10-2001 14:53 |