Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 20:17
Vlooienband
Vlooienband is offline
Zo. Ik heb dus eigenlijk zin om te schrijven, omdat dit 'aanvoelt' als een normale schrijfbui. Het stomme is echter dat ik gewoon niet 'kan' schrijven. Ik weet niks om over te schrijven, heb geen zin in schrijven, maar eigenlijk wel.
Het klinkt behoorlijk vaag, maar goed. Jullie hebben zeker niet enig idee om een gigantische schrijfzin te krijgen en wel zo erg dat ik daadwerkelijk iets geschreven kan krijgen?
Oud 20-08-2003, 21:50
dark_poetry
dark_poetry is offline
Dat gevoel heb ik vaak als ik gedichten wil schrijven of tekenen en beland ik uit eindelijk met bier achter het forum zoals nu
Oud 20-08-2003, 21:51
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 20-08-2003 @ 22:50:
Dat gevoel heb ik vaak als ik gedichten wil schrijven of tekenen en beland ik uit eindelijk met bier achter het forum zoals nu
en juist dan kan je nog slechter schrijven... en de vodka is op.
Oud 20-08-2003, 21:53
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 20-08-2003 @ 22:51:
Hier nog klein beetje wodka
Pfffff soms als ik helemaal naar de klote ben ga ik schrijven aan verhaal ofzo,dan is helft onleesbaar,2\3de wartaal van depresieve woorden en 1 3de verhaal wat te begrijpen is.
Oud 20-08-2003, 21:57
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 20-08-2003 @ 22:53:
Hier nog klein beetje wodka
Pfffff soms als ik helemaal naar de klote ben ga ik schrijven aan verhaal ofzo,dan is helft onleesbaar,2\3de wartaal van depresieve woorden en 1 3de verhaal wat te begrijpen is.
hehe dat werkt dan wel, jah
ik zit hier gewoon met geen vodka, geen wiet, geen inspiratie, maar ik wil wel schrijven. Geschift
Ook heb ik totaal geen zin om mezelf zielig te vinden, dus... ik ga zo wel lezen Of linux repareren

soms is het voor mij beter niet te schrijven,. omdat er anders toch maar waardeloze autobiografische crap uit komt..
Oud 20-08-2003, 22:00
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 20-08-2003 @ 22:57:
hehe dat werkt dan wel, jah
ik zit hier gewoon met geen vodka, geen wiet, geen inspiratie, maar ik wil wel schrijven. Geschift
Ook heb ik totaal geen zin om mezelf zielig te vinden, dus... ik ga zo wel lezen Of linux repareren

soms is het voor mij beter niet te schrijven,. omdat er anders toch maar waardeloze autobiografische crap uit komt..
Pfffff ik ben ook wietloos,vind ik heel erg
En idd anders komt er zielige waardeloze autobiografische rotzooi uit wat je uit eindelijk rtoch niemand laat lezen of mjah je wilt het wel doen maar volgende dag gooi je t weg omdat je denkt van beter als ik het niet doe ofzo.
Oud 20-08-2003, 22:03
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 20-08-2003 @ 23:00:
Pfffff ik ben ook wietloos,vind ik heel erg
En idd anders komt er zielige waardeloze autobiografische rotzooi uit wat je uit eindelijk rtoch niemand laat lezen of mjah je wilt het wel doen maar volgende dag gooi je t weg omdat je denkt van beter als ik het niet doe ofzo.
ik kan wel een poging wagen, dan zie je hoe erg dat is

zal ik dat eens doen?
Oud 20-08-2003, 22:06
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 20-08-2003 @ 23:03:
ik kan wel een poging wagen, dan zie je hoe erg dat is

zal ik dat eens doen?
wil je me dan dat stukje PMen??
Oud 20-08-2003, 22:07
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 20-08-2003 @ 23:06:
wil je me dan dat stukje PMen??
och, why not.
De schrijfstijl gaat wel vreselijk zijn, hoor.
Oud 20-08-2003, 22:14
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 20-08-2003 @ 23:07:
och, why not.
De schrijfstijl gaat wel vreselijk zijn, hoor.
boeiuh
K vind het juist tof om vage schrijvels van andre te lezen dan
Oud 20-08-2003, 22:20
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 20-08-2003 @ 23:14:
boeiuh
K vind het juist tof om vage schrijvels van andre te lezen dan
het is af en het is slecht
Oud 20-08-2003, 22:36
Vlooienband
Vlooienband is offline
het had een maffe, positieve reactie. Ik zal het hier posten.

So.

Zonder zin te hebben in schrijven, zonder zin te hebben in lezen, wat prutsen met linux of wat dan ook, besluit ik maar wat te schrijven. Het zal niet goed worden, integendeel zelfs. Het zal beroerd worden.
Mijn hamster is wel lief, though. Ze snapt waarover ik het heb, niemand anders doet dat. Niet dat dat raar is, omdat het een aparte taal is die ik met het beest spreek. Je eigen babytaal volhouden en er een goedlopende taal van maken is handig. Ach ja. Waren mijn ouders hier maar niet, dan kon ik ten minste naar wat vrienden gaan, naar een cafe gaan en gaan poolen. Met bier, that is. Bier is bitter, bier is best, bier is beter dan de rest. Herman heeft gelijk.
Also, ik kan zes talen spreken, maar zelfs dat geeft geen woorden voor mijn ongelofelijke stroom gekanker dat ik wil schrijven. Zeggen dat mijn ouders klootzakken zijn en dat ik hun gezever niet meer aan wil horen is zo verschrikkelijk standaard. Vertellen dat mijn oog vervloekte blauw is, dat ik er trots op ben en de nieuwe piercing zo ontzettend geweldig vind, wordt saai.
Wat wel origineel is, is te vermelden dat ik, vlooienband op en top, mijn rootpasswoord, het ultieme paswoord van linux, ben vergeten. Niet dat ik het eerst niet wist, maar ik wist het te goed. Zo goed, dat ik het veranderde terwijl ik zo stoned als een kikker was. Dat is vragen om problemen, vind je ook niet? Ja, dat is zo.
Nu zit ik met een geweldig goed functionerend systeem, maar waar ik geen dingen op kan installeren, kan veranderen of wat dan ook. Ik heb internet en that's it! Nu ben ik gedegradeerd tot een puny, futile user, without moderation-rights, I cannot even controll my own system! Ik proef hier echt een overdosis sarcasme, werkelijk.
Vannacht ga ik misschien linux verwijderen en het er daarna weer opnieuw opzetten. Jottem.
Mentale rolleyes.
Oud 20-08-2003, 22:51
dark_poetry
dark_poetry is offline
haha ik im meeeeeeeeeeeer
Oud 21-08-2003, 09:51
Tisch
Tisch is offline
Zo zo, wat een treurnis. Lekker belangrijk topic. Slotje, forumbaas?
Oud 21-08-2003, 12:56
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Tisch schreef op 21-08-2003 @ 10:51:
Tisch, hoepel op met jouw gezeik. Bij deze heb je een officiële waarschuwing te pakken, bij de volgende krijg je een ban. Dat negatieve commentaar, dat geflame, is hier niet gewenst.
Oud 21-08-2003, 14:07
Verwijderd
Bij mij is het andersom. Ik heb een goede inspiratie om een groot Fantasy verhaal te schrijven. Kheb de karakters al in me kop, kheb al liefdesscences, wat hartverscheurend drama en een onverwachte wendig.

Maar ´kheb gewoon geen zin.
Oud 21-08-2003, 14:28
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-08-2003 @ 15:07:
Bij mij is het andersom. Ik heb een goede inspiratie om een groot Fantasy verhaal te schrijven. Kheb de karakters al in me kop, kheb al liefdesscences, wat hartverscheurend drama en een onverwachte wendig.

Maar ´kheb gewoon geen zin.
En als je dan te lang wacht, is het verhaal weer 'weg'?
Oud 21-08-2003, 15:14
Verwijderd
hamster is lief

wachtwoorden niet

*knuffelt*
Oud 21-08-2003, 16:27
Tisch
Tisch is offline
Check je even medewerkersoverleg, Scimmia.
Oud 21-08-2003, 18:18
Verwijderd
Mag ik me even in de Scimmia / Tisch discussie mengen?

Citaat:
Tisch, hoepel op met jouw gezeik. Bij deze heb je een officiële waarschuwing te pakken, bij de volgende krijg je een ban. Dat negatieve commentaar, dat geflame, is hier niet gewenst.
Scimmia / Vlooienband: dit is net zo goed flamen als wat Tisch zelf doet. Hij zit fout, want het is inderdaad flamen wat hij doet, maar ik heb erger gezien. Maar in essentie heeft hij gelijk:

Citaat:
Het topic voegt inderdaad niet echt wat toe aan het forum. Het is een beetje loos, om het zo maar te zeggen. En toch ... Tisch, jíj had je beter kunnen uitdrukken.

Zo.
Oud 21-08-2003, 19:02
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 20-08-2003 @ 22:51:
vodka? ströhRUM (84%!¡!) zal je bedoelen !
Oud 21-08-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Vlooienband schreef op 21-08-2003 @ 15:28:
En als je dan te lang wacht, is het verhaal weer 'weg'?
Ik heb het verhaal al ruim 5 maanden in me kop zitten
Oud 21-08-2003, 21:49
Verwijderd
waarom een slotje?
dat gechat moet verwijderd, en dan is het gewoon een topic met de vraagL
Citaat:
Jullie hebben zeker niet enig idee om een gigantische schrijfzin te krijgen en wel zo erg dat ik daadwerkelijk iets geschreven kan krijgen?
een topic dat dus heel goed op letteren past, want dr zullen vast wel meer schrijvers en schrijfsters last hebben van het geen zin hebben om te schrijven, maar wel willen schrijven.
Oud 21-08-2003, 21:55
clubje
clubje is offline
Als je geen zin hebt om te schrijven, dan wil je niet schrijven

Als het echt je hobby of liefhebberij is, dan doe je het gewoon, aangezien je het graag doet.

Misschien zijn er mensen die graag eens willen schrijven omdat anderen het ook doen, maar dan zou ik het afraden want dan wordt het niks, schrijven is moeilijk, al lijkt het gemakkelijk.
Oud 21-08-2003, 22:12
Psychopath
Psychopath is offline
*sensuur*

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 17:48.
Advertentie
Oud 22-08-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Dark-Sugar schreef op 21-08-2003 @ 23:12:
ik wil hier graag een opmerking overmaken als dat mag Krummeltje.

JE BENT AAN HET ZEIKEN!!

sorry moest ik gewon effe kwijt. en sorry als het een beetje flame is maar naar mijn mening moets het er egt even uit!
Allerminst.

Jij flamet nog erger dan Tisch doet, dus in principe zal scimmia jou ook een waarschuwing moeten geven. Dat doet ze waarschijnlijk niet omdat ze Tisch volgens mij niet mag en jou wel. Ik wilde hiermee even aangeven hoe hypocriet het eigenlijk is. Meer niet.
Oud 22-08-2003, 14:31
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 20-08-2003 @ 21:17:
Zo. Ik heb dus eigenlijk zin om te schrijven, omdat dit 'aanvoelt' als een normale schrijfbui. Het stomme is echter dat ik gewoon niet 'kan' schrijven. Ik weet niks om over te schrijven, heb geen zin in schrijven, maar eigenlijk wel.
Het klinkt behoorlijk vaag, maar goed. Jullie hebben zeker niet enig idee om een gigantische schrijfzin te krijgen en wel zo erg dat ik daadwerkelijk iets geschreven kan krijgen?
Oh my, zo voel ik me dus al een maand ongeveer.
Oud 22-08-2003, 17:44
Vlooienband
Vlooienband is offline
Krummeltje, ik ben niet hypocriet. Dark-sugar heeft óók een waarschuwing gekregen. Zowel hij als Tisch reageren flamend.
Dit topic vind ik hier trouwens wel goed passen, omdat er al eerder een soortgelijk topic was, maar die kon ik niet vinden. Hij was van Anneee, geloof ik. Dat ze geen inspiratie meer had, maar nog wel wilde schrijven, etc. Mijn titel is echter 'verdomme', in plaats van een subtielere.
Oud 22-08-2003, 17:55
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-08-2003 @ 12:54:
Allerminst.

Jij flamet nog erger dan Tisch doet, dus in principe zal scimmia jou ook een waarschuwing moeten geven. Dat doet ze waarschijnlijk niet omdat ze Tisch volgens mij niet mag en jou wel. Ik wilde hiermee even aangeven hoe hypocriet het eigenlijk is. Meer niet.
wie noemde jij hypocriet?

ik heb er één gahad hoor kijk maar.
Sorry is een beetje groot)

Oud 22-08-2003, 18:31
Tisch
Tisch is offline
Waarom word ik in het openbaar berispt en Dark_Sugar achter de gordijnen?
Oud 22-08-2003, 18:50
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Tisch schreef op 22-08-2003 @ 19:31:
Ik begin een beetje moe van jou te worden. Waarom kanker je zoveel?
Omdat ik dark-sugar toch al een privé-bericht aan het sturen was, daarom.
Oud 22-08-2003, 19:03
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Tisch schreef op 22-08-2003 @ 19:31:
maar ik maak het bij deze dus openbaar.

kop op iedereen heeft wel eens pech.

ik zal nog even een van de redenen geven dat ik zo deed.

mijn Bloedsuiker was op dat moment zoals de meter zegt 24,7 M/moll en daar kan je zoals sommigen wel weten een beetje snel geirriteerd doo raken en sneller boos woeden

Sorry voor de flame. Maar laten we nu weer onntopic gaan okey?
Oud 22-08-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Vlooienband schreef op 22-08-2003 @ 18:44:
Krummeltje, ik ben niet hypocriet. Dark-sugar heeft óók een waarschuwing gekregen. Zowel hij als Tisch reageren flamend.
Dit topic vind ik hier trouwens wel goed passen, omdat er al eerder een soortgelijk topic was, maar die kon ik niet vinden. Hij was van Anneee, geloof ik. Dat ze geen inspiratie meer had, maar nog wel wilde schrijven, etc. Mijn titel is echter 'verdomme', in plaats van een subtielere.
ja, leuke titel.

Mwah, ik wist niet dat je DS al 'geschopt' had, dus dan is het wel goed.
Oud 22-08-2003, 20:59
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Ik begin een beetje moe van jou te worden. Waarom kanker je zoveel?
moet dat kanker nou? Dat is toch net zo goed grof??

Citaat:
vraagje: zo'n ban, geldt dat alleen voor letteren?

sorry dat het zo offtopic is...
Oud 23-08-2003, 09:35
Vlooienband
Vlooienband is offline
Offtopic:
Citaat:
ImeZ schreef op 22-08-2003 @ 21:59:
moet dat kanker nou? Dat is toch net zo goed grof??

vraagje: zo'n ban, geldt dat alleen voor letteren?

sorry dat het zo offtopic is...
ja, want ik erger me aan hem en dan let ik niet zo zeer op mijn taalgebruik. Of moet ik heeeeel erg fb zijn en perfect taalgebruik hebben, nooit vloeken en schelden?
Die ban is voor het hele forum. Fora-bans hebben we, geloof ik, alleen op beleidszaken.
Oud 23-08-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Vlooienband schreef op 23-08-2003 @ 10:35:
ja, want ik erger me aan hem en dan let ik niet zo zeer op mijn taalgebruik.
En dan nóg vind ik het absoluut niet gepast om met zo'n ernstige ziekte te gaan schelden, en jij als forumbaas zou juist het goede voorbeeld moeten geven.
Oud 23-08-2003, 12:44
alpha
alpha is offline
En als ik me er in mag bemoeien vind ik dat dit gewoon een gezeur is. Dit doe je niet hier, op Letteren, in een topic die normaal begonnen is. Als je zonodig tegen elkaar tekeer wilt gaan, ga dan naar Beleidszaken of M&M ofzo.
Oud 23-08-2003, 12:51
clubje
clubje is offline
djees
Oud 23-08-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
clubje schreef op 23-08-2003 @ 13:51:
djees
???

Citaat:
alpha schreef op 23-08-2003 @ 13:44:
En als ik me er in mag bemoeien vind ik dat dit gewoon een gezeur is. Dit doe je niet hier, op Letteren, in een topic die normaal begonnen is. Als je zonodig tegen elkaar tekeer wilt gaan, ga dan naar Beleidszaken of M&M ofzo.
Ja, je hebt gelijk. Maar ik hoop niet dat jij of clubje op mij doelen, want mijn bedoeling was het niet om ruzie te maken.
Oud 23-08-2003, 15:01
load_harmony
load_harmony is offline
ga samen wat schrijven...
Oud 23-08-2003, 18:46
alpha
alpha is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-08-2003 @ 14:30:
???

Ja, je hebt gelijk. Maar ik hoop niet dat jij of clubje op mij doelen, want mijn bedoeling was het niet om ruzie te maken.
nee ik doel vooral op de fb en medewerker waarvan je verwacht dat ze het goede voorbeeld geven.
Oud 25-08-2003, 20:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vlooienband schreef op 21-08-2003 @ 08:17:
jah is bekend hier. Soms hek zin in verven en dan hek al me spullen klaar en dan zittik een kwartier te denken over wat ik zal tekenen en ga ik wat heen en weer met zwart (meestal wordt het dan een eng mannetje ofzo) en pletter ik um weg....
Oud 31-08-2003, 17:56
thomaske
thomaske is offline
Ik lees liever dan ik schrijf.
Ik luister liever dan ik zing.
Ik eet liever dan ik kook.
Eigenlijk ben ik een passief mens.
Ik schrijf niet, omdat ik weet dat ik het niet kan, en dat zouden meer mensen moeten doen.
Oud 31-08-2003, 18:51
Ieke
Ieke is offline
En deze gaat dicht. Er mag wel een nieuw topic komen over gebrek aan inspiratie, maar dit moet maar even afgelopen zijn.

Regels voor berichten