Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het goed dat dat soort kleding geweerd wordt van feesten/disco's. |
![]() |
||
Citaat:
dat is ook nazikleding...want de NSDAP heeft ermee meegeholpen het te maken ofsow..(Lonsdale dan) k weet er t fijne nie van.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar het is gewoon mijn interpretatie van het woord white trash. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja... ik ben niet echt een hardcore kenner, wat niet wil wegnemen dat ik enkele nummers/livesets op mijn computer heb staan. En dat ik er goed op uit mijn dak kan gaan.
Als ik denk aan hardcore vroeger, dan denk ik (in mijn onnozelheid) aan happy hardcore, waar ik dus echt een hekel aan heb. Hardcore is niet happy, hardcore moet boos zijn. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind de hardcore van tegenwoordig niet echt slecht, maar ik ben ook geen kenner. Ik luister het af en toe voor de lol.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
de muziek vind ik een stuk volwassener geworden; nummers van nu zitten vaak beter in mekaar dan de meeste nrs rond 96....al blijven er natuurlijk een hele hoop goeie klassiekers die gewoon super zijn! maar de hardcore van nu vind ik ook meer variatie hebben (darkcore, industrial etc) dus ik ga voor nieuwe!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga ook voor nieuw; het zit gewoon over het algemeen beter in elkaar. Neemt niet weg dat er heel wat oude plaatjes zijn die erg goed klinken, maar geef mij toch maar de nieuwere, donkere hardcore.
||
![]() |
Citaat:
FOOL! ![]() ![]() ![]() maar goed, ik luister helemaal geen nieuwe hardcore/hardstyle/trance/weet ik wat, maar de ouwe hardcore (zeg maar de periode van Thunderdome 1tm7) luister ik nog regelmatig want dat is ![]() en de Euromasters regeren nog immer ![]() ps iemand nog interesse in iets nieuwere Thunderdome's? (11tm20) |
![]() |
|
tsja de Hardcore van nu is anders wil natuurlijk niet zeggen slechter... de hardcore van vroeger ja is gewoon nog altijd top....maar de 'nieuwe' hardcore vind ik ook top dus kvind het nog altijd goed...en ik weet het ben nog 17 hoe wil ik dan weten hoe de hardcore van vroeger was maar vertrouw me dat weet ik wel, okeej niet hoe het op de feesten klonk maar gelukkig had/heb ik 1 broer die wel wist/weet waar de volume knop zit dus ik kan altijd mee genieten, en dat hakke in de woonkamer was super..... wat mis ik die tijd zeg
![]() ![]()
|
Als groot hardcore fan, ben ik bang dat onze muziek aan het uitsterven is.
De hardcore van vroeger was als je het mij vraagt inderdaad beter (ik luister het al sinds mijn 9e). Ik denk dat de commerciële muziekstromen als hardstyle en trance de feesten toch gaan domineren, omdat ze "klantvriendelijker" zijn. Het grote publiek houdt blijkbaar niet van scheldwoorden, onheilspellende melodieën en keiharde, diepe beats. Ze luisteren liever naar vogeltjes die fluiten op een flutbeat. Helaas, niks aan te doen. Op een mooie dag keert de echte old-school hardcore misschien nog eens terug. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Thunderdome carmen2 | 56 | 27-12-2005 10:09 | |
Muziek |
Thunderdome Y@NOU | 4 | 07-10-2003 14:54 | |
Muziek |
hardcore klasiekers petit | 87 | 04-06-2003 22:56 | |
Muziek |
hardcore mixes Verwijderd | 18 | 17-02-2003 19:50 | |
Muziek |
beste hardcore nummer videoband | 4 | 02-01-2003 15:04 | |
Muziek |
Zijn hardcore en hardstyle uitgestorven volgens jullie? Hardstyle123 | 33 | 26-10-2002 00:12 |