Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2001, 14:21
heey,
ik heb een probleem..... het heet ckv ik moet over 2 weken alle antwoorden van hoofdstuk 5 uit het boek premiere afhebben... en nu is het probleem dat onze lerares errug pietje precies is en alles afkeurd, nou jaa. bijna alles dan.. en nu is het ook zo dat als ik dit niet goed af heb, dat ik niet mee magdoen met het centraal examen, BIG problemo dus... dus nu zoek ik iemand die al die antwoorden compleet en goedgekeurd heeft voor mij zodat ik ze kan vergelijken met mijn antwoorden.... dus: WIE WIL MIJ PLEASE HELPEN...
mail me dan teddy_beertje_17@hotmail.com
veel liefs
miranda
Advertentie
Oud 04-09-2001, 15:32
Verwijderd
Je had het natuurlijk ook kunnen maken...
Oud 05-09-2001, 13:30
*DKNY*
*DKNY* is offline
ik snap niet dat jullie in een boek moeten werken of iets in die richting. Wij doen nooit iets met CKV, af en toe een schilderij bekijken, maar meestal gaan we erop uit...muziek luisteren...niks bijzonders...als ik kon had ik je de antwoorden wel gegeven , maar we hebben niet eens boeken voor CKV, succes verder...
Oud 05-09-2001, 18:21
ik heb het natuurlijk ook gemaakt, maar t is alleen al 3 keer afgekeurd en wil niet de kans lopen dat ik straks niet mee mag doen aan het examen, dus dan is het wel fijn als ik het kan vergelijken met goede antwoorden
veel liefs
miranda
Oud 19-09-2001, 19:01
Maresa
Maresa is offline
k*t voor je
Oud 20-09-2001, 07:15
Gera
Gera is offline
http://forum.scholieren.com/Forum6/HTML/000664.html
Advertentie
Topic gesloten