Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 13:41
cottoncandy
cottoncandy is offline
Ik werk in Amsterdam Bijlmer, vlakbij de Arena. En ik zie nu allemaal mensen zielig op een kluitje staan haha.. Sommigen lagen hier de hele nacht al met hun slaapmatje voor de ingang. En er zijn nu nog mensen die onderweg zijn vanuit Maastricht en Groningen enzo. En er staan nog een stuk of 50 debielen voor de ingang te wachten hahahaa.

Het gaat niet door omdat Mick last van zijn keel heeft haha wat een wanker.

Ja sorry ik vind het echt heel grappig omdat ik vond dat er overlast was van die Rolling Stones freaks. Niet dat ik de Stones niet bon vind..
Oud 20-08-2003, 13:43
Verwijderd
Echt waar?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:43
DeadNation
DeadNation is offline
Teveel whiskey gedronken en wiet gerookt zeker die ouwe snoeperd. Way to go asshole.
Oud 20-08-2003, 13:44
cottoncandy
cottoncandy is offline
freakjuh: Ja ik denk het wel.. Het gaat als een lopend vuurtje rond hier.

Mick moet gewoon ff kappen met die deep throat praktijken. Die Mick toch, het is me er eentje.

edit: het staat in de Telegraaf! (online uiteraard)

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:46
Verwijderd
Het staat ook al op fok.

arme fans...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:48
Verwijderd
Hehe.. ja da's kut...

Vooral omdat het godsonmogelijk duur was lol.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:55
cottoncandy
cottoncandy is offline
Vanaf €47,- toch? Geld krijgen ze toch wel terug trouwens. En iedereen vind het onwijs erg dat het is afgelast, maar ging iemand met mij meehuilen toen GlassJAw steeds werd afgelast? Nee! Dat was veel erger.
Oud 20-08-2003, 13:57
L1
L1 is offline
er komt waarschijnlijk een vervangend concert in september. Best kut want ik zou vanavond op tv gaan kijken
Oud 20-08-2003, 13:57
Verwijderd
Stonesconcert afgelast

AMSTERDAM - Het concert van vanavond in de Arena van de Rolling Stones gaat niet door. Zanger Mick Jagger zou te veel last hebben van zijn keel. Voor het concert waren 50.000 kaartjes verkocht.

RTL 4 zou het concert vanavond live uitzenden. Woordvoerder Jaap Paulsen: " Er is meteen een cameraploeg naar de Arena gestuurd om daar beelden te maken van de toegestroomde fans die daar nu voor de deur staan. Die beelden zullen in die 21/2 uur durende uitzending worden uitgezonden."

Daarbij probeert RTL meer in te gaan op de reden van de aflassing. Overigens worden wel de winnende loten van de Staatsloterij bekend gemaakt. Paulsen: " Het is de zendtijd van de Staatsloterij, dus de winnende loten worden sowieso bekend gemaakt. Hoe de uitzending precies ingevuld gaat worden is nog een beetje onduidelijk."

Radio 2 zond het concert al niet meer live uit, zij konden geen overeenstemming bereiken met het management van de Stones over de uitzendrechten.

bron
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 20-08-2003 @ 14:55:
maar ging iemand met mij meehuilen toen GlassJAw steeds werd afgelast? Nee! Dat was veel erger.
ja.
Met citaat reageren
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ach ja die gasten moeten gewoon helemaal stoppen, afkappen die hap het is leuk geweest.
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
haha, dán voel je je genaaid!

idd, glassjaw was erger
Oud 20-08-2003, 14:00
Verwijderd
Wat erg, zo'n evenement en dan nu pas aflasten. Haha, al die gasten maanden uitkijken en al die files en weet ik het - voor niks.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 20-08-2003 @ 14:59:
Ach ja die gasten moeten gewoon helemaal stoppen, afkappen die hap het is leuk geweest.
Daar ben ik het mee eens. En L1 is tof want Sideshow Bob.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 20-08-2003 @ 14:59:
Juah, dat vond ik ook tot 't concert vorige week maandag
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:05
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
maar ging iemand met mij meehuilen toen GlassJAw steeds werd afgelast? Nee! Dat was veel erger.
Ik heb toen meer gehuild dan een emo die tijdens het uien-snijden beseft dat zijn hele leven op aarde totaal en compleet zinloos is.
Oud 20-08-2003, 14:06
cottoncandy
cottoncandy is offline
<3333 alies & rosa & nighttime bird.

Oh ja, Tom was op vakantie trouwens.. en nu heeft ie het druk. Maar ja ik ga nog bij dat jongerencentrum vragen of we een keertje mogen jammen, moet wel het tel nummer van de jongerenwerker vragen want hij is bijna nooit aanwezig.

Loopt lekker soepel allemaal.. not.

Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:18
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 20-08-2003 @ 15:06:
<3333 alies & rosa & nighttime bird.

Oh ja, Tom was op vakantie trouwens.. en nu heeft ie het druk. Maar ja ik ga nog bij dat jongerencentrum vragen of we een keertje mogen jammen, moet wel het tel nummer van de jongerenwerker vragen want hij is bijna nooit aanwezig.

Loopt lekker soepel allemaal.. not.
Ik heb ook nog een naam hoor.

Mmhh, heerlijk soepel inderdaad.
En jongerenwerkers die nooit aanwezig zijn zouden ze moeten afschieten.
Laat het maar weten als je wat hebt kunnen regelen.
Oud 20-08-2003, 14:19
Montoya
Montoya is offline
heb ik geluk dat ik gister ben geweest
Oud 20-08-2003, 14:41
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 20-08-2003 @ 15:18:
Laat het maar weten als je wat hebt kunnen regelen.
Ok is bon. Tot november 2006 ofzo..
Oud 20-08-2003, 14:46
Verwijderd
grr echt fuck .
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:58
itsme19
itsme19 is offline
Bron: DJJ

Rolling Stones concert Amsterdam afgelast
Het concert wat de Rolling Stones vanavond in de Amsterdam Arena zouden geven is afgelast. Als reden wordt opgegeven dat Mick Jagger veel last van zijn keel zou hebben. De 50.000 bezoekers die kaarten voor het concert van vanavond hebben gaan dus teleurgesteld naar huis.

Een van de jonge journalisten ging als een speer naar de Amsterdam Arena waar hij allereerst de reactie van Simone Willems optekende: 'Weet je het zeker, hoe kom je aan dat nieuws’? Vraagt ze allereerst verbaasd. 'Het gerucht ging hier al een tijdje rond. Dit is echt een grote tegenvaller. Ik ben gisteren ook geweest maar toen merkte ik niets van de problemen met zijn keel. Ik ben blij dat ik ze toch eenmaal gezien heb. Ik ben erg benieuwd of ze nu nog terugkomen om het concert in te halen'.

Verderop staat een groepje mannen met Stones t-shirts. Ook zij zijn teleurgesteld maar blijven toch nog rondhangen bij de Amsterdamse Arena.'We zijn vanochtend al vertrokken vanuit Waalwijk om het concert van vanavond bij te wonen. We wilden er vroeg bij zijn om de Stones sfeer alvast een beetje te proeven. We hadden hier ontzettend naar uitgekeken. Het zal een zware rit terug naar huis worden. Maar we zetten de muziek maar hard aan in de auto, dan zijn ze toch nog een beetje live bij ons', vertelt een van de mannen aan ons als we om een reactie vragen.

We belden met de persvoorlichter van de HMG group. De staatsloterij zou vanavond een speciale uitzending uitzenden met het volledige concertverslag en de trekking van de maand Augustus. Wat gaan jullie vanavond uitzenden is onze vraag: 'We hoorden het nieuws ook pas rond 14:00, het is momenteel een gekkenhuis en we horen allemaal verschillende verhalen van alle kanten. Het is allemaal nog niet precies duidelijk wat we vanavond gaan doen. We hebben 2,5 uur te vullen maar de trekking gaat in ieder geval door. We zullen waarschijnlijk beelden gaan uitzenden die we vanmiddag hebben opgenomen en een van onze camerateams is nu bij de Arena om de reacties van de fans te filmen en die zullen we ook uitzenden deze avond'. We zijn natuurlijk ook erg benieuwd hoeveel schade de staatsloterij/HMG hierbij ondervindt:'We krijgen de precieze reden en alle informatie later pas, maar dat het een erg vervelende zaak is is natuurlijk duidelijk. We hebben met honderden mensen aan dit project gewerkt en nu het concert op het laatste moment geannuleerd wordt is dit een zware kostenpost. Maar we wachten de verdere gang van zaken eerst af en nemen daarna pas een beslissing over de toekomst'.

Mojo Concerts deelde ons mee dat het concert waarschijnlijk aan het einde van de huidige tournee wordt ingehaald, waarschijnlijk 22 september. Verdere informatie ontbreekt nog.

Update: 15:37
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 16:06
tjeu
tjeu is offline
Dit concert wordt wel geplaagd door onheil.
Allereerst mocht het niet op een groot scherm in Almere te zien zijn, daarna mocht Radio 2 het concert niet uitzenden en tenslotte viel er helemaal niets meer uit te zenden, aangezien het optreden is afgelast.

Nog een paar uur wachten, dan zijn de Stones uit elkaar.

"How does it feel? To be on your own? Like a not so Rolling Stone?"
Oud 20-08-2003, 16:36
peaceflower
peaceflower is offline
De Stones kunnen het zich permitteren een concert af te lassen.
Oud 20-08-2003, 17:10
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 20-08-2003 @ 17:36:
Ligt eraan hoe vaak.

Zijn wel 50000 mensen die je in de steek laat zitten(alhoewel niet hun schuld)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 17:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
ik was wel erg verdrietig ja

maar dit is trouwens echt te erg voor woorden, zooooveel kaarten verkocht en al die fans die al zo lang wachten, awwhhhhh dat vind ik echt heel triestig. ik wou het ook kijken op tv vanavond, jammer
Oud 20-08-2003, 17:32
Verwijderd
bekijk het van de andere kant:

Als mick nu door zingt kan ie nooit meer zingen en laat ie alle fans in de steek.

en glassjaw is een kutaltoband
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 17:35
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Osiris schreef op 20-08-2003 @ 18:32:
glassjaw is een kutaltoband
Oud 20-08-2003, 17:36
Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik ben gister geweest, ik ben nogsteeds fan! Jammer dat ze geen 'angie' speelde.
Oud 20-08-2003, 17:53
biep
biep is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 20-08-2003 @ 18:36:
Ik ben gister geweest, ik ben nogsteeds fan! Jammer dat ze geen 'angie' speelde.
ja, dat was zoo jammer!
(ik ben gister ook geweest)

Vond't verder wel erg tof,
hoewel ik er nix van verwacht had.
Echt leuk, en van de podiumpresentatie van "die ouwe" (Mick),
kunnen sommige bands nog wat leren.
Oud 20-08-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 20-08-2003 @ 17:36:
Urm. Zou je even willen uitleggen wat je hiermee bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:09
little nemo
little nemo is offline
pff als iemand nou nog durft te beweren dat de stones niet te oud zijn om door te gaan...
Oud 20-08-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 20-08-2003 @ 19:09:
pff als iemand nou nog durft te beweren dat de stones niet te oud zijn om door te gaan...
Onzin. Weet je hoe vaak een verkooudheidje een reden is om een concert af te lasten, dat is echt niet iets voor oude lullen ofzo. En zelfs al heeft-ie een slechtere gezondheid, wat moeten ze doen als ze stoppen met de Stones? Juist, niets. Wat is de andere keus? Doorgaan, geld verdienen, nog steeds doen wat je het liefst doet, en er komen nog mensen voor ook. Simpele keus, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:24
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Osiris schreef op 20-08-2003 @ 18:32:
en glassjaw is een kutaltoband
ach toch, ach toch
het heeft een mening

OMG!!11

wie heeft trouwens dat interview op de VARA gezien? wat een ontzettende doos zeg die Sonja.. haar engels was om te huilen en sommige vragen waren zo DOM. ik werd er misselijk van.
Oud 21-08-2003, 13:54
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 20-08-2003 @ 20:24:
ach toch, ach toch
het heeft een mening

OMG!!11

wie heeft trouwens dat interview op de VARA gezien? wat een ontzettende doos zeg die Sonja.. haar engels was om te huilen en sommige vragen waren zo DOM. ik werd er misselijk van.
moest je kotsen?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:08
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
paco de taco schreef op 21-08-2003 @ 14:54:
moest je kotsen?
nee, maar ik ging wel bijna de tv slaan.
Oud 21-08-2003, 22:53
Kazanka
Kazanka is offline
glassjaw.. Who cares about the stones...in Barcelona ging het ook al zo
Oud 21-08-2003, 23:21
funest
funest is offline
mja lullig voor de fans...
en dan word op tv wel 4 hele minuten van die andere show uitgezonden...
beetje jammer..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:20
The Ox
The Ox is offline
Het schijnt dat de concerten van zaterdag en zondag in Engeland ook afgelast zijn.

----
fok.nl:

De ware reden voor het afzeggen van het Stones concert dat deze week stond gepland is niet het probleem met de stem van Mick Jagger. Dat zei Corné Klijn gisteravond in het programma Zomerjocks op 3FM. Sterker nog, volgens Klijn waren er helemaal geen stemproblemen bij Mick Jagger.

De ware reden voor afzeggen van het concert zou zijn dat het concert in 28 landen op tv zou worden uitgezonden . De Stones zouden hier niet blij mee zijn geweest, in hun contract stond dat de enige geldige reden om er onderuit te komen ziekte was. Daarom, zegt Klijn, zijn de Stones met Jaggers vermeende keelproblemen naar het ziekenhuis gegaan. Eerder kon geen financieel akkoord worden bereikt over de radiorechten. Daarom werd een eerder concert niet op de radio uitgezonden.

Verder gingen er geruchten dat Ron Wood te lam zou zijn om te spelen en dat Keith Richards veel drugs zou hebben gebruikt. Beide geruchten zijn waar , aldus Klijn, maar volgens hem niet de reden dat het concert werd afgezegd.

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:47
funest
funest is offline
ze zijn gewoon pissed omdat ze samen met die loterij enorm veel schade hebben gelopen...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:54
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
In Benidorm (uhm twee weekjes terug) werd het concert ook al afgelast omdat Mick keelonsteking had.. En 22 september kan iedereen weer komen kijken want dan halen ze het in.. Hehe dan kan ik misschien alsnog aan kaartjes komen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:59
The Ox
The Ox is offline
Dat van Ronnie en Keith geloof ik wel. Het zal wel een combinatie van factoren zijn geweest. Mick Jagger had al gedreigd om Ronnie uit de band te gooien als-ie niet zou stoppen met drinken. En Keith geeft ruiterlijk toe dat - als er wiet op het podium gegooid wordt, hij de goeie er tussenuit haalt en rookt.
Dus woensdag zal hij de titel van het nummer "Stoned" wel érg letterlijk genomen hebben.

Trouwens

Citaat:
cottoncandy schreef op 20-08-2003 @ 14:41:
Ik werk in Amsterdam Bijlmer, vlakbij de Arena. En ik zie nu allemaal mensen zielig op een kluitje staan haha.. Sommigen lagen hier de hele nacht al met hun slaapmatje voor de ingang. En er zijn nu nog mensen die onderweg zijn vanuit Maastricht en Groningen enzo. En er staan nog een stuk of 50 debielen voor de ingang te wachten hahahaa.
Dit moest es gebeuren met Sensation of Dance Valley of hoe die toestanden ook allemaal heten. Dan was de Derde Wereldoorlog uitgebroken....

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 11:04.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:22
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Staat het intussen al vast dat het concert de 22e is?
Oud 22-08-2003, 15:18
The Ox
The Ox is offline
Ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten