![]() |
|
Ik gebruik ook de Yasmin pil jah
![]() Mijn moeder heeft trombose gehad en dat is dus erfelijk, dus ik heb aan de dokter gevraagd of dat een verhoogde kans gaf bij mij op trombose, wat ze ontkende. Maar later zag ik idd op het nieuws over de Yasmin pik.. dus ik weet t ook niet eigenlijk. Ik moet volgende maand ofzo weer terug naar de dokter, dan zal ik het wel vragen. Maar ik vind het wel een eng idee eigenlijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() echt uitkijken hoor meissie.... als je wilt weten of er bij jou een verhoogde kans op trombose is, kun je ook je bloed laten testen op bepaalde factoren. En echt beter een 2e generatiepil nemen.......vinnik dan En okee, t staat niet helemaal vast, maarruh.......ik zou toch maar liever het zekere voor het onzekere nemen, want er zijn dus echt meiden van onze leeftijd aan longembolie overleden door de pil. |
![]() |
|
![]() |
ja ik zou die pil ook af raden heb m zelf niet gebruikt maar heb wel 1-november n hersenbloeding gehad door de pil gebruik en roken! en dat gun ik echt niemand ben nu halfzijdig verlamd en m'n toekomst ligt n beetje in puin zin nu in de rolstoel en ik wil dan ook zeggen ga verstandigom met roken en de pil gebruik xxx
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Damn, want heftig... Heel veel sterkte ermee! Ik ben gestopt met Yasmin, om dat trombosegevaar. Ik rookte, maar ik ben sinds een week ook daar mee gestopt. Ik slik nu 3 dagen Microgenon30, ik kan er nog niet zoveel over zeggen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die generaties: de eerste generatie, is gewoon de eerste generatie pillen, met een gigantische hoeveelheid hormonen. De 2e generatie daar zitten minder hormonen in, maar wel dezelfde soorten. De derde en vierde generatie daar zitten nóg minder hormonen in, maar wel andere soorten. Bepaalde combinaties verhogen de kans op trombose aanzienlijk, die combinaties zitten juist in de nieuwste pillen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Yasmin is de nieuwste pil die er is ja !!
Er is alleen iemand aan dood gegaan en sinds dien wil haast niemand er mee beginnen .... ( Ik merk dat omdat ik Apothekers Assistente is spé ben ) Voordat bekend was dat dat meisje was overleden kwamen er aardig wat mensen die pil halen.. nu is dat al een stuk minder |
![]() |
||
Citaat:
Degenen die er aan dood gegaan zijn rookten extreem veel en hadden een verkeerde bloeddruk, die waren dus sowieso al risicogroepen en hadden de pil helemaal niet mogen slikken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
yasmin pil doorslikken op vakantie degenenaastje | 4 | 28-06-2010 17:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vloeien tijdens pil Melig-Meissiej | 4 | 15-06-2005 13:09 | |