Ik heb als thuiscursus wiskunde, natuurkunde en scheikunde gedaan. Natuurkunde was te doen. Wiskunde niet echt, daar heb je echt uitleg bij nodig. En scheikunde viel er net tussen in. Tis wel te doen via thuis studie hoor, maar je heb wel veel dicipline voor nodig. Je moet je kunnen aanzetten om het te doen. En dat is erg moeilijk. Vooral als je dan nog weet dat de examens pas over enkele maanden is. Je stelt snel uit. De les stof word redelijk duidelijk uitgelegd. Wiskunde was dus niet te doen zoals ik al zei, en dat heb ik via boswell gedaan. En dat is echt heel goed bevallen. Ik snap nu zelf niet waarom ik wiskunde nooit snapte op de havo [ heb vwo gedaan in alle drie de vakken]. Als ik dan toch zou moeten kiezen, zou ik gaan voor boswell. je moet dan naar school en je stelt dan niks uit. En je heb uitleg bij onderwerpen, en dat is bij de loi [ waar ik heb gezetten] minder goed geregeld. Je heb gewoon een betere houvast. Dus ik zou voor boswell gaan